Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 31 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Kiitos niin maar perusteellisesti.
Tuo tuli pyytämättä ja yllättäen kuin Mannisen faksit.

JuhaSamy mieluimmin mestaroi toisia kuin paneutuisi omiin ongelmiinsa. Niitä on tälläkin foorumilla osoitettu olevan paljon.

juhasamy


Nojoo.
Tittelis tattelis!
Kyllä ma omiakin ongelmia ...

Ja kaikki kun tuppaa olemaan niin yhteineväistä.
Kun funtsit toisen, funtsit omia samalla. Ja päinvastoin.
Samaa maailmaa tämä on.

... Ilma jota hengitämmme samaa ilmaa on,
ja jalkojemme alla sama maa ...

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Patu - 09.01.12 - klo:21:38

JuhaSamy todellakin kirjoitti siihen henkeen että kyllä hänellä ymmärrystä riittää, mutta hän nyt rajoittaa tason sille peräkylän mummotasolle.



Jonkunhan pidettävä pienten vähemmistöjen puolta :)

Tuli mieleen, että mitä jos vaihdettaisi peräkamarin mummo johonkin muun vähemmistön edustajaan vertaus kuulostaisi aika rumalta.. vaikka vaariksi  ;D


Muuten näistä mietteistä ei tule paljoa mieleen.. paitsi, että JuhaSamy on yllättävän aktiivinen ja on alkanut mietityttämään jälleenrekkautumisen motiivi.. Lähdit täältä ovet paukkuen ja Amandan ajoitte pois Myllyltä. Onneksi en enää muista tarkkaa syytä ja kuka noita viitsii hautoa..

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.01.12 - klo:13:04
Muuten näistä mietteistä ei tule paljoa mieleen.. paitsi, että JuhaSamy on yllättävän aktiivinen ja on alkanut mietityttämään jälleenrekkautumisen motiivi.. Lähdit täältä ovet paukkuen ja Amandan ajoitte pois Myllyltä. Onneksi en enää muista tarkkaa syytä ja kuka noita viitsii hautoa..

Ainahan voi yrittää uudella tavalla. Toki synti epäonnistua, mutta ei sen tarvitse antaa lannistaa.

Myllyltä ketään ajettu pois ylläpidon toimesta. Ovat itse poistuneet, jos tehneet lähdön. Harmi, että kostoksi. Ei minusta ihan oikein. Pitäisi edes perustella se kosto.

Samaa mieltä tuosta vanhojen muistelusta. Tervetuloa vaan, Tiistai, takas Myllyyn!

Toki minä haluan takaisin eloa Myllytys-foorumille, mutta keskustelen muualla myös siitä syystä, että on ihan hyviä teemoja. En minä nykyään ole niin pakkomielteisen Mylly-keskeinen. Toivottavasti. Jos saan taas töitä, niin jää vähän vähemmälle nämä.

Aprilli

#484
Tulit siis tänne työttömyyttäsi hoitamaan?

Muistan sua tästälähtien iltarukouksessa ja hartaasti.

Vähän häiritsi Myllyllä sinun yliaktiivinen näkyvyytesi. Joka toinen postaus tuli sinulta ja muiden oli jopa mahdotonta keskustella mistään,
ilman sinun sekaantumistasi asiaan. Olisi joskus ollut mukava ilmankin.

Toivottavasti et ota Myllyn tapoja täällä omiksesi.
Voisit edes aloitteissasi käyttää sitä muotoa joka täällä on käytössä, eikä niitä järjettömiä jättikirjaimia mitä näyt harrastavan.
Tosin toivon, ettet olisi niin pakkomielteinen aloitteisiin kuin aforismeihisi. Menisi paremmin.
Ja lopeta ne perhanan idioottimaiset äänestyksesi ainakin täällä!

Sait sitten porukat lähtemään bannaamalla parhaat kirjoittajat talkkarisi avustamana.
Sitten huopasit ja soudit julistavien aiheiden suhteen.
Et edes osannut päättää mitkä aiheet eivät ole sopivia foorumille siinä muodossa kuin ne esitettiin.


Nyt palaat tänne valittelemaan, ettei Myllyllä ole kirjoittajia eikä kiinnostavia aiheita.

Tiistai esitti aivan oikean arvion motiiveistasi palata tänne riekkumaan.

On siinä tosin muutakin.

Olen jopa yrittänyt myötätuntoisesti ottaa huomioon mahdolliset psyykkiset rajoitteesi ja ymmärtää sinua sitä kautta.
Kehnolla tuloksella tosin.

Mielipiteesi ovat yleisesti ottaen sikäli sovinistisia ja kylmäkiskoisia, että heikonpaa hirvittää.

Huomaan kyllä, että kiinnityt tänne kuin kärpänen liimaan pelkästään siitä syystä, että olet niin helkutin huomionkipeä!
Ja on sinussa myös aika annos silkkaa röyhkeyttä, muuten ei asiaa voi ilmaista.

Toivottaisin sinullekin parempaa jatkoa, mutta ennenkaikkea Outomaalaisille, jotka vielä ovat jaksaneet.


juhasamy


Suoraa tekstiä, ei aprilliä.  Anteeksi jos siivutan.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Tulit siis tänne työttömyyttäsi hoitamaan?

Työttömänä on vähän tylsää jos pyörittää vain peukkujaan. On muitakin syitä roikkumiseen. Tykkään aika paljon keskustelemisesta.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Vähän häiritsi Myllyllä sinun yliaktiivinen näkyvyytesi. Joka toinen postaus tuli sinulta ja muiden oli jopa mahdotonta keskustella mistään, ilman sinun sekaantumistasi asiaan. Olisi joskus ollut mukava ilmankin.

Tiedän ja huomasin myös. En osannut toimia toisin, vaan päällä oli sama vaihe vähän kaiken aikaa. Joskus joku projekti keskeytti sitä muille tympeää olemistapaa.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Voisit edes aloitteissasi käyttää sitä muotoa joka täällä on käytössä, eikä niitä järjettömiä jättikirjaimia mitä näyt harrastavan. Tosin toivon, ettet olisi niin pakkomielteinen aloitteisiin kuin aforismeihisi. Menisi paremmin.

Öh. Ketjujen otsikot on ihan ok olla kissankirjaimilla jos sitä tarkoitat.

Jos aloitteita ei satele, niin sitten on vähän tylsää. Minä mitenkään puolittain haluaisi olla foorumeilla jos olen. Mutta teidän onneksi kirjoitan myös Näkökulmalle ja joskus Tiede.fi-foorumille. Ehkä voisi harkita vielä muitakin mestoja, tosin eri nimmarilla!


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Sait sitten porukat lähtemään bannaamalla parhaat kirjoittajat talkkarisi avustamana.

En minä voi olla bannaamatta sen perusteella, että joku on hyödyllinen foorumille. Eikö se olisi populismia. Ihme lausunto sinulta!


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Sitten huopasit ja soudit julistavien aiheiden suhteen. Et edes osannut päättää mitkä aiheet eivät ole sopivia foorumille siinä muodossa kuin ne esitettiin.

Sellainen olen ja saatan olla. Asioita kyllä selkeneekin (vauhdilla).


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Tiistai esitti aivan oikean arvion motiiveistasi palata tänne riekkumaan.

Kukaan ei kieltänytkään.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
On siinä tosin muutakin.

Näin.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Olen jopa yrittänyt myötätuntoisesti ottaa huomioon mahdolliset psyykkiset rajoitteesi ja ymmärtää sinua sitä kautta. Kehnolla tuloksella tosin.

"Et saa" olla liian julma. Se kostautuu.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Mielipiteesi olvat yleisesti ottaen sikäli sovinistisia ja kylmäkiskoisia, että heikonpaa hirvittää.

Usein jätän kaunistelematta. Mikähän sen osuus tässä on?


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01Huomaan kyllä, että kiinnityt tänne kuin kärpänen liimaan pelkästään siitä syystä, että olet niin helkutin huomionkipeä!

Nojoo. Myönnetään.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Ja on sinussa myös aika annos silkkaa röyhkeyttä, muuten ei asiaa voi ilmaista.

Olen oppinut sitä vähän huomaamaan. Silti aktiivisuus ei saisi olla mikään tuomittu asia. Usein yritetään olla vaatimattomia. Minusta se ei sovi vilkkaaseen kanssakäymiseen. Kannattaa muistaa, että foorumi ei ole foorumi ilman ulostuloja. Mutta tämä on vähän selvittämätön teema kokonaisuudessaan. Voisi puhua ihan rehellisestä röyhkeydestäkin. Siis vaikka juonittelun sijaan. Kuka mitäkin arvostaa ja jättää arvostamatta.


Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01Toivottaisin sinullekin parempaa jatkoa, mutta ennenkaikkea Outomaalaisille, jotka vielä ovat jaksaneet.

Myös minä toivotan ihan hyviä keskusteluhetkiä kaikille.
En lupaa mitään, mutta toimin toisin jos keksin taas uutta.

risto

.
Sammyllä on ylimaakine otee keskustleluu. Hää huomas et tääl kaivataa johdatusta ja käyttäjäkeskeist oteetta.

Enite vituuttaa Sammyn rottinkirinta. Hääku on miua 25 vuotta nuorempija henkisest 40 vuot nuoremp, ni hää jakkaa noit neuvojjaa iha suvereenist.

Sitkuhää tekköö jotai iha viturallee ni sit hää puolustauttuu. Niiko nuo rosentittii. Iha persilöist reviinny.


Aprilli

Meinasin vaan, että maassa maan tavalla.
Vaikka oliskin varmaa tietoa siitä, kuinka muilla planeetoilla tolskataan.

Patu

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 10.01.12 - klo:14:26
Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.01.12 - klo:14:01
Mielipiteesi olvat yleisesti ottaen sikäli sovinistisia ja kylmäkiskoisia, että heikonpaa hirvittää.

Usein jätän kaunistelematta. Mikähän sen osuus tässä on?

Taidat jättää myös ajattelematta.
Minä luen tuon keskustelun näin: JuhaSamy ei kielläkään etteikö olisi sovistinen ja kylmäkiskoinen, hän ei vaan useinkaan viitsi peitellä sitä. Ja jos ei ole sovinistinen jne., hän on viitsinyt peitellä.

Sitäkö tarkoitit?

Aprilli

Mitäs olisit Patu mieltä, jos pantais asialle piste.
Ei sitten tule velvollisuutta palata itseänsä puolustamaan.

Poristaan vaan rauhassa ihan muista jutuista, jooko?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä