Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Ahaa, uusi kirja on painossa jo?
Ja se ensimmäinen oli siis simppeli - minusta se oli aika kompleksikas.

(Juu, olen fiksu)

risto

#941
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.06.12 - klo:19:24

Vaimo välillä ihmettelee kauhiast, kun pitäis toimittaa joku simppeli asia, ja kun se ei ota millään sujuakseen,


Joo. Mä käytän samaa taktiikkaa. Esim. tiskaaminen. Kolistelen ja nautiskelen ja viheltelen. Ota ny selvää tuleeko niistä edes puhtaita. Äänten perusteella ei edes huuhdo.

Kohta tulee vaimo: "Mitä sä täällä oikein kuppaat. Anna mä tiskaan".
.

THL tiedottaa

#942
Lainaus käyttäjältä: Patu - 03.06.12 - klo:19:33
Ahaa, uusi kirja on painossa jo?
Ja se ensimmäinen oli siis simppeli - minusta se oli aika kompleksikas.

(Juu, olen fiksu)


Siis olihan se melko monista aineksista koostettu, nimikin jo viittaa siihen.
Aika vaikea hahmottaa ens kertaa lukiessa.

Mut, lopulta, kun sitä alkaa katteleen ja analysoimaan, niin eihän se niin kovin konstikas sit olekaan.
Siinä on vain sekoitettu sitä pakkaa sieltä ja täältä niin, että lukija ei aina tiedä, missähän helvetissä sitä nyt oikein mennäänkään.
Heh, yks kaveri ei edes huomannu, että siinä vuorottelee kaks eri kertomusta ja pisti koko roskan samaan nippuun eli yhdeksi kertomukseksi, no, vähän se kyllä kummasteli saamaansa lopputulosta.



(Juu, fiksu olet.)



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti I Suuri - 03.06.12 - klo:19:46

Kohta tulee vaimo: "Mitä sä täällä oikein kuppaat. Anna mä tiskaan".
.

Heh, sit kun tuon menetelmän saa viedyksi niin pitkälle, että vaimo tekee kaiken alusta alkaen tuhisten: "Annas kun mä teen. Älä sä puutu tähän millään lailla. Et sä kuitenkaan tee tätä oikein."

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#944
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.06.12 - klo:21:32
Heh, sit kun tuon menetelmän saa viedyksi niin pitkälle, että vaimo tekee kaiken alusta alkaen tuhisten: "Annas kun mä teen. Älä sä puutu tähän millään lailla. Et sä kuitenkaan tee tätä oikein."



On tossa se nurja puoli että vaimo saa valita TEEVEE kanavat.
Seuraava vaihe on kun pyytää säätämään äänen kovemmalle. - Hmh. Eiks tää oo. Hmh. Ihan sopiva.

Uskaltaisko ehdottaa kruunan ja klaavan heittämistä?
.


THL tiedottaa

Eipä haittaa, koska katselen TEEVEEtä niin vähän.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.06.12 - klo:21:32
Heh, sit kun tuon menetelmän saa viedyksi niin pitkälle, että vaimo tekee kaiken alusta alkaen tuhisten: "Annas kun mä teen. Älä sä puutu tähän millään lailla. Et sä kuitenkaan tee tätä oikein."


Menetelmään kyllä kuuluu, että itse valikoi hommat jotka tehdään.
Aloitetaan siis mutta ollaan sen verran kömpelöitä että vaimo jatkaa.

Kun vaimo katselee ympärilleen ja silmiin tulee se tietty ilme - se on syytä oppia-  on keksittävä jotain ja äkkiä. Tulossa on "kuules, olen ajatellut että jos vaihdettaisiin olohuoneen sohva/maalattaisiin makuuhuoneet/vaihdettaisiin parketit/hankittaisiin englantilainen puutarha/...."

THL tiedottaa

Entä, tunnistaako sen ilmeen, ja jos, niin miten helposti, kun vaimo on sanomassa: "Kuule, mä oon päättänyt vaihtaa miestä."

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

En tiedä. Ei oo kokemusta.
Se on niin, että jos vaimo vaihtaa miestä vaimo yleensä saa ukosta jotain vaihdossa = elatusmaksut, mutta jos mies vaihtaa vaimoa saa mies maksaa että pääsee eroon.
On se niin väärin.

THL tiedottaa

Väärin on.

Ja sillähän mä tuota kysäisin, kun ei oo harmainta aavistustakaan, et minkälainen kyseinen ilme mahtais olla.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä