Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 34 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#950
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.06.12 - klo:08:57
Entä, tunnistaako sen ilmeen, ja jos, niin miten helposti, kun vaimo on sanomassa: "Kuule, mä oon päättänyt vaihtaa miestä."



Sitten kannattaa harkita tiskikoneen ostoa.

Patu

Ei meidän muija miestä vaihtasi. Menisi yli 40 vuoden koulutus hukkaan - molemmilta.

risto

.
Suomi ei ole ollut sodassa 70 vuoteen, mutta olen varma että ennen puoilta päivää nuoret miehet haluavat sotaa, taas jälleen kerran. Ainoa nuorten miesten edustaja on tommonen 60 v virtuaalitaistelija.

Olen minäkin nähnyt elämää, mutta en ole tavannut yhtään nuorta miestä joka hokisi että haluaa mennä sotaan.

Kun katsotaan Suomen turvajoukkoja, sille on tullut vakeuksia värvätä öijiäö, koska on riski tulla raatona tai kuolleena kotiin. "Taisetelutehtävät" Afganistanissa, tallustetella kivikossa ja pelätä tievarsipommeja, kuka vidyy semmoista voi haluata. Rahan vuoksi. Ennen sai verottoman Mersun mutta saako sitäkään enää.

Mää olen enemmän kuin väsynyt tämän kaltaiseen aivotoiminnan häiriöön.
Varmaan luokitellaan "lääkärikunnan hoitovirheeksi".
.

AveLazio

Parahin Tomaatti, et ole ollut sodan kynnyksellä, joten et tiedä nuorten sotahimoa. En minä tätä ole keksinyt. Monilla tieteenaloilla havaittu (luonnollinen) ilmiö. Sama kaikilla eläimillä. Tappamisvietti. Etkö seuraa tiedettä ollenkaan? Voi sinnuu pasifistia...
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#954
.

Tässä on taas yksi esimerkki kuinka hahmotat maailman meno oman välppäsi kautta.
Sibelius oli nero, mutta kas kummaa samanlkainen kuin sinä.
Kaikki nuoret ovat kuin sinä. Ne haluavat mennä sotaan ja ampu jalkaan.
Loppu onkin sitten historiaa.

Tässä nyt vaan puuttuu se sota. Mutta sekin on sun korvien välissä ja se riittää kaikille nuorille.
Vähän kun vielä töhrit nenän alustaa jollain mustalla.
.


AveLazio

TOMSKU, OLET SELKEÄ PASIFISTI. ymmärrän sinua.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.06.12 - klo:19:06
TOMSKU, OLET SELKEÄ PASIFISTI. ymmärrän sinua.

Miten ihmeessä kun sultahan puuttuu ymmärrys, Ihan sama mitä sanoo niin aina jankkaa samaa.

Puolestani sanon, että minä en halua ymmärtää edes sinua. Pelkkää kaakatusta.


THL tiedottaa

Siinä kai se ongelman ydin juuri onkin, että ihmisten, joiden pitäisi ymmärtää itseään, eivät siihen kykene oman pääkoppansa tilan vuoksi.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Kummalle vittuilet epäselvällä viestilläsi, THL?

tomskun maailma on luhistunut jo ajat sitten, ja hän purkaa kärsimystään muihin. Tavallinen ilmiö.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
No nyt se vihottelee jo tomaateille. Säälittävää.
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä