Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.06.12 - klo:12:26

Joillekin uuden omaksuminen on mahdotonta. :D

Just semmoset jotka ei lue wikipediaa. Ja taas tuo tyhmyyttä peittelevä hymy. Joo, sillä saa anteeksi.

hehe heheh hheheh.   Mä laitat sut syytteeseen naurulla tappamisesta. - oho, tais tulla vaan paskat housuun vaikka...onhan se vihannésten tavallinen ongelma. hehhehehheheh  no ei ne enää tule hehehheheh
hehehhh  hheheeh ai ai.

On kiva että Avella on joka päivä joku ajatus. Voi juku. Ei ne paljon toisistaan poikkea, mutta vivahdeeroja on jotka johtuvat asiasta.

. hhehehheheheh....voi ssatana nyt kuset  hehehe  hheheh he ehe

AveLazio

Miks sä tulet kimppuuni koko ajan pikku raasu? En halua sanoa sulle pahasti. Et kestäis sitä. Voi voi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Minä olen koko päivän miettinyt paljonko THL:llä on jäljellä älykkyyspisteitä.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.06.12 - klo:20:30
Minä olen koko päivän miettinyt paljonko THL:llä on jäljellä älykkyyspisteitä.


kai sillä jotain jälellä on kun ei miestä älyttömäksikään voi luonnehtia. Ikäkerrointa huomioon ottamallakaan.

Älyttömyyskin on outo homma. Ei riitä että on älytön. vaan siinäkin on syvyyasasteita kuin Atlannin valtameressä. Millainen syväluotain tarvittan sen määrittelyyn?

Mistähän toikin tuli just tänään mieleen?

.


Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti I Suuri - 07.06.12 - klo:20:31
.
luotettavasta lähteestä: Suomalaiset ovat sukua Pohjois-Amerikan intiaaneille.


Huoh, monesko kerta? Olen lukenut tätä sivusta eikä se näytä loppuvan.. ja molemmilla tuntuu olevan taipumus toistaa itseään.

Laitoin googlen asialle, kun itsekin halusin tarkistaa asian.. runsaasti tietoa löytyy.

http://www.news.ku.edu/1998/98N/JulyNews/July16/debate.html
"DEBATE ON ORIGINS OF AMERICAN INDIANS CONTINUES
LAWRENCE -- Although scientists generally agree that American Indians and Mongolians share a common ancestry, questions remain, says Michael H. Crawford,.. "

http://archiver.rootsweb.ancestry.com/th/read/AMERICAN-INDIAN-MISSIONS/2012-01/1327724177
"Subject: [AMERICAN-INDIAN-MISSIONS] Native Americans Origins in MountainArea of Siberia
Date: Sat, 28 Jan 2012 04:16:17 +0000 (GMT)
Native Americans actually came from a tiny mountain region in Siberia, DNA research reveals
-- Tiny region in central Russia has DNA link to native Americans today
-- Ancestors thought to have walked across ice 13,000 years ago
-- Altai is 'key place', because central location means ancient peoples passed through
   .."

http://www.si.edu/encyclopedia_si/nmnh/origin.htm
"The traditional theory held that the first Americans crossed the land bridge from Siberia to Alaska around 11,500 years ago and followed an "ice-free corridor" between two large Canadian ice sheets (the Laurentide and Cordilleran) to reach unglaciated lands to the south..."

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2092258/Native-Americans-actually-came-tiny-mountain-region-Russia-DNA-research-reveals.html
"Native Americans actually came from a tiny mountain region in Siberia, DNA research reveals
Tiny region in central Russia has DNA link to native Americans today
Ancestors thought to have walked across ice 13,000 years ago
Altai is 'key place', because central location means ancient peoples passed through.."

Jospa laitetaan piste tälle intiaaniteorialle AveLazion ja Tomaatti I Suuren välillä ja jatkatte seuraavasta erimielisyydestä.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


AveLazio

En puhu enää intiaaneistä. Liian vieras asia tälle joukolle. Ja Tiistai jo selitti asian ansiokkaasti.

THL:llä on jäljellä vielä 111 älykkyyspistettä. Tiistailla 99. Tomaatilla on 66. Patulla 45. Ei huonoa!
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#986
Aven kirjanpitotaidot on pahasti ruosteessa.

Gutenberg–Richterin lain mukaisen asteikon mukaan mitaten – joka asteikko on tuiki tuntematon Avelle – älykkyys ei ole laskenut kenelläkään täällä kirjoittavalla. Ainakaan viime vuosien aikana.

Tämä ei sulje sitä tietenkään pois, että jollakulla tänne edelleen kirjoittavalla on alunpitäen ollut älykkyys alle mitattavissa olevan tason.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Älä nyt ota leikkiä tosissasi, veliseni. Olen pettynyt sinuun. ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
THL, härnääpä Avea vähän sillä Siperian kortilla. Se tekee kutaa.
Ave pääsee esittelemään sinullekin osaamistaan.Tai Natolla. Ihan miten vaan. Kalasnikovin kaliiberi. Ai ai...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä