Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#1090
.
Ässä kirjoittaa terävästi Ajatusmyllyllä. "is it time to get the flak jackets out".

Sori toi on väärä kopio. Se meni näin: "Omakohtainen todellisuuskuva muodostuu näin ollen omassa mielessä juuri sellaiseksi miksi sen itse kukin määrittelee.".




AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend


risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.06.12 - klo:11:19
Some must hang!

Mutta jos kehote tarkoittaa suomeksi, että joku pitää hirttää, siinä Ave jälleen kerran kehoittaa lainvastaisiin tekoihin. Suomessa kukaan eui saa hirttää toista lain mukaan eikä ole ihan tuore perinnekään Suomessa.

Jos itsensä hirttää, se ei ole rangaistava teko. Siihen ei tarvita kannustushuutoja.

Olen varma, että foorumin ylläpitäjä on jälleen kusessa. jos sallii tällaisten "leikkimielisten" tokaisujen olla foorumilla. Ampuminen, tappaminen ja hirttäminen sek'ä sotiminen ovat tämän foorumin tunnuslauseita. Olen varma että piakoin viranomaiset tulevat sulkemaan tämän foorumin.

.

Juha


Olen Comman kanssa samaa mieltä.

Tuollaiset lausunnot tulee poistaa ehkä jopa leikkimielisenä.
Leikkimielisyyttä kun tuossa välttämättä ole.

Avelle jaksamista!


AveLazio

Suomessa oli vielä vähän aikaa sitten kuolemanrangaistus. Älkää siitä housihinne pissikö. Useimmissa maissa vieläkin se. comma aina kauhistuu kaikesta.

Kiitos Samy, samaa sulle.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#1096
.
EU-johtajat päättivät yöllä suuressa viisaudessaan, että EU:lle pykätyistä rahastoista (olemassa olevista ja tulevista) voidaan antaa lainaa (= antaa rahaa) suoraan ongelmamaiden pankeille, kuten Espanjan konkurssikypsille rahoituslaitoksille.

EU:n perussopimuksessa ei ole pykälää, joka tuon sallisi. Vain luonnononnettomuuden tai muun sen kaltaisen katastrofin tapahduttua toinen valtio voi auttaa toista valtiota. Missään tapauksessa perussopimusta rikkomatta mikään EU-valtio ei voi tukea toisen valtion pankkeja!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juha


Hitto!

Kirjastosta tuli ukaassi.
Kirja palauttamatta.

Muuton yhteydessä varmaan meni kasivalintaan.
Ja oli hyvä, jota voisin suositella!
Csikszentmihalyi Mihaly, Kehittyvä minuus.

Varmaan pitää sovinnolla korvata koko kirja ...

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.06.12 - klo:16:04
Suomessa oli vielä vähän aikaa sitten kuolemanrangaistus. Älkää siitä housihinne pissikö. Useimmissa maissa vieläkin se. comma aina kauhistuu kaikesta.

Kiitos Samy, samaa sulle.

jälleen yksi tyhmemmistä lausoista jotaa 198 prosentin älypää jakaa kanssa.

Ai me pissataan housuin sun juttujen takia.

Sen takia minä luenkin sun juttuja vaan paskahuusissa.

.

AveLazio

Rape, olotko tyhmä? Et kai, teeskentelet sitä vain. Kaipaat kai sääliä? Miksi muuten vaihdat nikkiäsi kerran viikossa?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä