Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tervetuloa uudelleen

Aloittaja Outomaa, 21.10.00 - klo:03:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 70 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

This is an example post in your phpBB 2 installation. You may delete this post, this topic and even this forum if you like since everything seems to be working!
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Aakku

Anteeksi - jollain oudolla tavalla onnistuin hukkaamaan jonkun tiedoston.

Älkää suuresti soimatko - rekisteröityä pitää - taas - uudelleen.

Lupaan olla jatkossa skarpimpi :oops:

Nöyränä ja noloissaan, Aakku

ville

Tais kadota kaikki muutkin tiedot. Oudon tyhjää on.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"Tais kadota kaikki muutkin tiedot. Oudon tyhjää on.

Joo :oops: - en tiennyt mikä tiedosto minulta lipsahti kadotukseen, mutta se riitti ja oli pakko poistaa asennus ja asentaa uudelleen - tekisi mieli parkua ääneen ...

Lupaan ja vannon olevani jatkossa äärimmäisen huolellinen - nyt vain
mokasin perinpohjin. Anteeksi antakaa  :(   :oops:    :(

Rekisteröitykää ja pannaan foorumiin vauhtia - raplaan tiedostoja
hitaasti ja harkiten ja senkin vain välttämättömissä tapauksissa ja
vasta kun olen aivan varma - miettimisen jälkeen.

Tosi nolona ja häpeissään, Aakku.

P.S. Ruoskin itseäni rangaistuksena, ellei joku sulotar tule sitä
tekemään ... :)

ville

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"P.S. Ruoskin itseäni rangaistuksena, ellei joku sulotar tule sitä
tekemään ... :)

Tee niin kuin siinä da vinsi -koodissa, jossa murhaajamunkki itseänsä rankaisi synnin hyvitykseksi.  :D Tuossa kirjassa tosin synninteko oli ennalta harkittu, mikä lisännee raskauttavuutta.

Tää on vähän niin kuin konkurssin jäljiltä ikään. Puhtaalta pöydältä jatketaan. Tavallaan piristävää.

Onkos tämä nyt jotenkin päivitetty versio?


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"Tee niin kuin siinä da vinsi -koodissa, jossa murhaajamunkki itseänsä rankaisi synnin hyvitykseksi.  :D Tuossa kirjassa tosin synninteko oli ennalta harkittu, mikä lisännee raskauttavuutta.

Tässä tapauksessa synti oli vahinko ja huolimattomuutta ...

LainaaTää on vähän niin kuin konkurssin jäljiltä ikään. Puhtaalta pöydältä jatketaan. Tavallaan piristävää.

Joo - hyvä, että olet optimisti :) Nyt en peukaloi enää FTP:llä kun subSilverin lisäksi sain kaksi muuta teemaa asennettua - paitsi jos joku välttämättömyys tulee.

LainaaOnkos tämä nyt jotenkin päivitetty versio?

Uudempi kuin se, jonka tietokanta hävisi huisv... ööh ... no sinne. Teemat ovat aivan uusia siellä phpBB:n sivuilla - Elektron löysin omista arkistoistani.

ville

Elektro miellyttää mua eniten. SubSilverkin on hyvä, mutta se kolmas on joteskin levoton.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"Elektro miellyttää mua eniten. SubSilverkin on hyvä, mutta se kolmas on joteskin levoton.

Elektro on sellainen lämmin - se kolmas on DAJ_Glass - makuasioitahan nämä ovat. Ei niitä teemoja kai kannata kovin montaa lisätä - vievät vain turhaan levytilaa ja korkeakulttuurisella foorumillamme on sisältö kuorrutusta tärkeämpää :roll:

Vaan nyt on mentävä unille - tässä muuten se rangaistus minulle tuleekin ! Aamulla olen väsynyt ja pitkähkö työpäivä on edessä  :scratch: ... jään passiiviksi ja nimi katoaa kohdakkoin näkyviltä.

sd33

Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Eugen

Voi, perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... tää meno ei kyllä Aakku kannusta ketään kirjottelemaan......Huomenna taas puhtaalta pöydältä, eikä Foxillla voi kirjautua...eiks juu...
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä