Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outo linkki

Aloittaja Niiskuneiti, 09.06.16 - klo:17:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Niiskuneiti

Kun täällä Outomaassa klikkaa sivun alalaidassa linkkiä "Takaisin etusivulle", löytää itsensä jostain ApacheFoorumilta  :o

Onhan selaimessa toki peruutusnuoli mutta ihmetyttää tuommoinen linkki.

Amanda


No johan on outoa!  ;D

Sehän on meidän gurun LexAn oma foorumi! Olet varmaan ensimmäinen meistä, joka on tuota koskaan klikannut..

Tässä voisi kertoa historiaa, miten saimme Lexan pelastusenkeliksemme, kun foorumin perustaja Aakku lähti autuaammille apajille ja me modet emme tienneet edes palvelimen nimeä.. joka sitten oli kaiken kukkuraksi konkurssissakin.


Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.06.16 - klo:17:16

No johan on outoa!  ;D

Sehän on meidän gurun LexAn oma foorumi! Olet varmaan ensimmäinen meistä, joka on tuota koskaan klikannut..

Tässä voisi kertoa historiaa, miten saimme Lexan pelastusenkeliksemme, kun foorumin perustaja Aakku lähti autuaammille apajille ja me modet emme tienneet edes palvelimen nimeä.. joka sitten oli kaiken kukkuraksi konkurssissakin.

No minähän sovin sitten tänne ilmeisesti oikein mainiosti, jos olen niin outo, että heti ensiaskeleilla teen jotain, jota kukaan muu Outomaassa ei ole aiemmin tehnyt  8)

Historiaa saa kertoa, ken jaksaa  :)

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 09.06.16 - klo:19:50
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.06.16 - klo:17:16

No johan on outoa!  ;D

Sehän on meidän gurun LexAn oma foorumi! Olet varmaan ensimmäinen meistä, joka on tuota koskaan klikannut..

Tässä voisi kertoa historiaa, miten saimme Lexan pelastusenkeliksemme, kun foorumin perustaja Aakku lähti autuaammille apajille ja me modet emme tienneet edes palvelimen nimeä.. joka sitten oli kaiken kukkuraksi konkurssissakin.

No minähän sovin sitten tänne ilmeisesti oikein mainiosti, jos olen niin outo, että heti ensiaskeleilla teen jotain, jota kukaan muu Outomaassa ei ole aiemmin tehnyt  8)

Historiaa saa kertoa, ken jaksaa  :)

Kerro vähän itsestäsi, ei tarvitse aivan kaikkea, mutta jotakin, mistä itse olet ylpeä.


LexA

#5
Huhhuh - Olen sitten koodannut silmät kiinni. Siinä piti olla linkki tämän foorumin etusivulle. Ja kohta onkin :D

EDIT: Linkki korjattu. :D

Ja ennen kuin joku kysyy, niin tuo "Privacy Policy" -linkki alalaidassa on myös rikki, ja korjaan senkin kunhan joskus ehdin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

LexA

Lainaus käyttäjältä: LexA - 12.11.16 - klo:07:27
Ja ennen kuin joku kysyy, niin tuo "Privacy Policy" -linkki alalaidassa on myös rikki, ja korjaan senkin kunhan joskus ehdin.
Fiksattu.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda

#7
Voi miten hieno juttu, vaikkei kukaan sitä edes huomannut.. sen verran outoa porukkaa täällä on  8)

Myöhästyneet hyvän uuden vuoden toivotukset gurullemme, ja kiitos kaikesta!

Tiedä oliko tuo pieni vihreä piste tuolla ennen (kotisivusi), mutta nyt klikkasin sitä.

Olet aloittanut eilen bloginkin :)
Kyllä melkein kaikki suomalaiset ovat kukin omalla tavallaan introverttejä ja yksinäisiä susia, mikä johtunee vuosisatojen ja -tuhansien pärjäämisestä erämaissa ja on ollut pakko tulla toimeen itsensä kanssa. Ja jos joku tuli reviirille, niin ensi reaktio oli että mitä **?


Muoks,
typoja tietenkin  8)

LexA

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.01.17 - klo:13:13
Myöhästyneet hyvän uuden vuoden toivotukset gurullemme, ja kiitos kaikesta!
Kiitos samoin :)

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.01.17 - klo:13:13
Tiedä oliko tuo pieni vihreä piste tuolla ennen (kotisivusi), mutta nyt klikkasin sitä.
On se siellä ollut ennenkin, nyt on vain ihan uudet liki tyhjät sivut tosin linkin takana tarjolla. Tuhosin perjantaina vanhat sivuni kokonaan.

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.01.17 - klo:13:13
Olet aloittanut eilen bloginkin :)
Kyllä melkein kaikki suomalaiset ovat kukin omalla tavallaan introverttejä ja yksinäisiä susia, mikä johtunee vuosisatojen ja tuhansien pärjäämisestä erämaissa ja on olllut pakko tulla toimeen itsensä kanssa. Ja jos joku tuli riviirille, niin ensi reaktio oli että mitä **?
Juu, yritän ainakin aloittaa blogia. Katsotaan nyt mitä siitä tulee. Suomalaisissa tosiaan taitaa asustaa kaikissa eräänlainen introvertti, mutta itse tunnistan itsessäni sen hyvin korostuneena osana persoonaani. Aina olen arvostanut omaa rauhaa, omaa aikaa ja tilaa ajatella. Enemmän kuin sosiaalista elämää. Esimerkiksi klubeilla juokseminen ei oikein ole koskaan ollut mun juttu.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda

#9
Meillä kotona suurperheessä oltiin nopeita puhujia ja välittömiä, mutta silti vielä lapsena ujoja. Hauskaa oli, kun pikku  kylässämme kahden pienemmän siskoni kanssa ei ollut taloa, missä ei olisi kyläilty säännöllisesti. Sitä lasten uteliaisuutta, istuttiin tuppisuuna jonkun aikaa ja sitten lähdettiin. Päivää ja hei!

Olemme usein naureskelleet tuota "kylässä käyntiämme".. kerrankin istuimme mummulassa kolmestaan ja lopulta mummun piti kysyä "onko teillä asiaa" :D

Olen joskus tuota paradoksia ihmetellyt. Tunnistan sen vieläkin, olen välitön ja puhelias, mutta vain jos haluan. Mutta viihdyn erinomaisesti itseksenikin, oikeastaan jos omaa aikaa ei saa, niin kyllä sitä kaipaa.. paljon tapahtuu oman pienen pään sisällä ;)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä