Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pieleen menneet runot

Aloittaja Canardian, 24.10.10 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Huviverosta sun pitää kysyä veroviranomaiselta.
Uumoilen, että esittelemässäsi tapauksessa veroa menee pääsylipputuloista.

Mitä tulee sienten maistamiseen, niin oletko todella tietoinen, miten sen pitää tapahtua?
Ei tarvita kuin että kerran menee pieleen, ellei osaa oikeata tekniikkaa.
Toista kertaa ei tule väärällä tavalla maistavalle.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo




No mutta täysillä vaan ja onnea eläkeputkeen.


PusiSusi

En ole sinällään kirjoittanut, mutta antanut tekstin tulvia ja mikäli olen voinut lukea sen uudelleen, olen hyväksynyt tekeleeni.

Hieman olen joskus valokuvaillut ja musta(minusta) kirjoittamisen ja valokuvauksen - tai niihin jokin ajava tekijä on samankaltainen.

Intuitio ja inspiraatio. Jos olen yrittänyt ottaa tietynlaista kuvaa tai tehdä tietynlaista tekstiä, roskiin se on päätynyt, ellei ole tullut ikäänkuin itsellään.

karpalo

Samoin olen tehnyt minäkin. Ihan laidasta laitaan, olen valokuvaillut, maalaillut, kirjoitellut. Erittäin aktiivinen person. Tulee mieleen mm. Ässä. Vauhti ei näytä hiljenevän edes eläkkeellä.

Sitäpaitsi seuraan kaikkea urheiluakin, olen kiinnostunut lähes kaikista lajeista, paitsi Sumo-painista. Nyttemmin ei tahdo aika enää riittää kirjojen lukemiseen.
Yleensä kaikkeen, mihin ryhdyn myös pärjään hyvin, joillain alueilla olen tosi hyvä., jopa virtuoosi, aivan samoin kuin näille sivuille kirjoitteleva eräs "Laitosmies"


S

Rajaton luovuus & intuitio ei kysy ikää, asemaa, yms. eikä perustu muutenkaan mihinkään keinotekoisiin rajoitteisiin; kunhan vain toimintakyky/aktiviteetti, sekä henkinen kapasiteetti on edes jonkinlaisessa kunnossa. Kun kerran hommiin tosissaan ryhtyy, niin silloin sitä lopulta saa jotain pysyvääkin aikaiseksi. Näin ainakin omalla kohdallani on käynyt.

Inspiraatiota tuntuu itsellänikin riittävän vielä näin myöhempinäkin aikoina. Erityyppisiä luomuksia on aikojen kuluessa syntynyt eri alueilla jos jonkinlaisia. Tuotteliaisuus on toki eri aikoina vaihdellut, mutta pääasiassa luovuuden lähde on pulpunnut innokkaasti, kun sen äärelle on tosimielellä asettunut.  

- Pieleen menneitä hengentuotoksiakin on livahtanut käsistä ehkä kuitenkin vähemmän. Täysin keskeneräistä kyhäelmää en yleensä päästä edes käsistäni. Aina niissä pitää olla jokin puhutteleva juju takanaan - on sitten kyse inspiroituneesta harjoitelmasta, tai viimeiseen asti hiotusta valmiista teoksesta.

- Monet parhaatkaan tekeleeni eivät tietenkään ole edes omasta mielestä mestariteoksia syntyessään; mutta jokin arvo niillekin aina jossain tapauksissa saattaa ulkopuolisen vastaanottajan toimesta muodostua. Tärkeintä onkin, että on itse tyytyväinen tekemisiinsä - joten toisten subjektiivinen palaute, niin positiivinen tai negatiivinenkin, on lähinnä ylimääräinen sivujuonne kokonaiskuvassa; jossa olennaista on tuotoksen sisällöllinen anti - joka loppujen viimeksi tyydyttää itseä, sekä omia tarpeita.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Sini

Edesmennyt, pilapiirtäjä Kari Suomalainen sanoi useammassakin haastattelussa, että 'hänellä on rikas sisäinen elämä'. Me taidetaan kuulua samaan jengiin. Onko ihmisellä suurempaa onnea?

S

Onneksemme jotkut meistä viettävät hyvinkin rikasta henkistä elämää, joka on tavallaan omanlaisilleen luoville poikkeusyksilöille etuoikeus. Se on kasvavaa pääomaa, johon ei välttämättä juurikaan maallista varallisuutta tarvita, koska hyvinvointi heillä pohjautuu kypsien luovuuden hedelmiensä pakottamattomaan nauttimiseen.

- Nämä elämäntarpeet ovat joillekin lahjakkaille persoonille välttämättömiä elinehtoja - ovat jo itsessään määräämättömiä lahjoja, kasvaen käytettävissä olevina voimavaroina koko elämän aikana loputonta korkoa. Ne ovat omaisuutta, jota ei mikään raha korvaa!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

PusiSusi

On totta, että henkinen rikkaus ja mahdollisesti sen kautta koetut ystävät ovat tämä elämä, kaikki mitä saamme ja mitä meille jää, voimme kokea täyden elämän ilman rahaakin.

Kun joku alkaa määritellä arvoani rahassa, menee runo pieleen, enkä osaa enää ajaa edes trukkia.

PusiSusi

Sit on tää rimmaus

Sun miehes
   mee tiehes

Suutun ja tuun
   Toyotalla viimeisen kuun

On yksi luotettava, my toy ota.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä