Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tunneli alusmaahan

Aloittaja AveLazio, 05.03.13 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

On mietitty, että Suomi pitäisi yhdistää merenalaisella tunnelilla Ruotsiin ja/tai Viroon. Järkeviä mietteitä ainakin sikäli, että Tukholma ja Tallinna ovat Suomesta tällä tavoin paljon paremmin tavoitettavissa kuin nyt.

Ja tästä voisi lähteä toteutumaan pitkään suunniteltu Suomen ja Viron yhdistyminen. Sehän kumminkin on tulossa. ;)

Mitä tuumitte näistä, oudot?

Salve Fennia!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda



Tuollaiset hankkeet Maksavat! Unelmoida voi, mutta jos se ei kannata, niin se jää unelmaksi.

Ja uskoisin monen eestaas-matkaajan suosivan perinteellistä laivaa, ei tartte kävellä tai istua junassa.. tai no, kuka sitä Viroon tai Ruotsiin kävelisi :P

Esmerkix

Kyl mun mielestä pitää saada ylikulkusilta Tallinnan ja Helsingin välille. Pitkänsillan yli olisi kiva mennä...
Muutama kiva ostoskeskus ja ruokaravintola saaristoon sillan molemmille puolille. A vot!

Posiella

Kaivetaan mieluummin suoraan Kiinaan. Mis oot, Ave, lymyillyt? :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#4
.


Hienoa. On hyvä puoli sekin ettei tule hankituksi kipeää päätä laivan baarissa / hytissä. Saa varmaan  raikasta meri-ilmaakin.  Vetää ja tuuppaa molemmista päistä.  Voisikohan matkan tehdä pyöräillen. Olen / olin innokas pyöräilijä. Täytyykin tästä hankkiutua rautakauppaan lapiohankintaan.
Josko jo ensi kesänä.
.
reino & aino hukkanen


Juuli Hukkaskukka

#5
.


Tässä Tuplikselle oiva menopeli. Tällä kun päästelee, baanaa aukeaa. Lisäksi on huojuntavaara minimoitu. Äänitorvi.  Ei tarvitse itse mekastaa. Ilmanvaihto pelaa erinomaisesti tässäkin. Pääsee sitä mökkitietä.
Kuin tehty Tuplikselle.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#6
,
.


Outojengi tunnelituristeina.
reino & aino hukkanen

karpalo


Porukkaa menossa Metrolla !



- Ne menevät, ne tulevat, ne kotkottavat !

AveLazio

Dear Positiivi, Avella on ollut avemaisia kiireitä. Yksi syy palata tänne hetkeksi oli lukea Sinun viestejäsi. Yeah, so it goes. Ja Tiistainkin. Yeah 2.

Helsinki-Tallinna-tunneli tehdään suhteellisen pian. Hiukan pitempään sitten kestää Suomen ja Viron yhdistyminen.

Ruotsiin päin ensimmäinen tunneli on Ahvenanmaalta Ruotsin Roslageniin. Nuo kaksi maakuntaahan ovat jo pitkään hankkineet yhteisen itsenäisen valtion muodostamista, vapaana Ruotsin ja Suomen sorrosta. Noille alueille tunneli tuo maitoa ja hunajaa.

Tunnelin viimeinen vaihe on epävarma. Siis tunneli Turusta saaristoa hyödyntäen Ahvenanmaalle. Saas nähdä - tai ei meistä kukaan tuota tunnelia näe.

At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

 Voi, voi sentään.

Täältä Raumalta jos haluaa lähteä maailmalle, niin pitää mennä Porin lentoasemalle. Nyt ei ne meinaa millään saada mitään lentoyhtiöitä järjestelemään vuoroja sieltä Porista Tukholmaan, taikka edes Helsinkiin.

Unohda nyt Ave  kiltti, nuo suureelliset tunnelisi.

Mieti jotain ihan normaalia ja arkipäiväistä. Perusnatsitkin on kuolleet 70 v sitten. Nää uudet on vaan skinejä, äiskäkin niitä komentelee olemaan hiljaa ja harjaamaan hampaansa välillä ja pesemään suunsa kaikesta törkystä mitä sieltä päästelevät likaisten hampaitten ja rupisten huuliensa välistä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä