Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka


Tiistai kirjoitti

Juulin argumentoinnissa en pysy mukana.

---------

En olettanutkaan sinun pysyvän. 
.


reino & aino hukkanen

AveLazio

Tiistai, anteeksi mutta pahoittelen, että en pysty enää pakottamaan itseäni teeskentelemään, että olisit muka vertainen keskustelukumppani.

Et ole.

Älä esitä arabimaailman eksperttiä, kun et osaa mitään siitä sanoakaan. Et edes tiedä, keitä ovat vaahtoamasi "palestiinalaiset". :D Äläkä sotke Suomen Talvisotaa tähän - häpäiset sodan sankareita ivaamisellasi.

Tunnen myötähäpeää puolestasi. Ja jopa pikkuisen säälin hölmöilyäsi. Vaikka olet vieras ihminen. Älä nöyryytä itseäsi nyt pohjiin asti. Hmm. Et tiedä mitään maailmanpolitiikasta ennen ja nyt. Pitäydy vain niissä käsitöissä. Anna vaikka vinkkejä niistä. OK? Ruokareseptejäkin jo sinulta odotellaan!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

Uskomatonta hyökkäystä Tiistaita vastaan!! :o

Älä, Tiistai, välitä! Minä olen ainakin sinun puolellasi!!
Jotku ovat syntymäKOLLOJA, kuten Pohjanmaalla tavatataan sanoa. Vaikka kuinka sivistäisi ja kouluttaisi itseään, ei peruskollous häviä, jos se on perusominaisuus.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Tiistai itse hyökkää muita vastaan. Eikö lukemisen ymmärrys ole vahvoja puoliasi, oi positiivi! Mutta kun tiistai joutuu aina itse nielemään omat ilkeilynsä. Älä nyt sitä itke. Höh...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#24
Kiitos Positiivi. Mutta älä huolehdi puolestani, puoliksi Huvittuneena luen näitä kahden asantuntijan viestejä. Ei ole syytä kiivastua, kun tietää tietomääränsä (lifelong elämän opiskelija) ja arvonsa .. parhaan kykyni mukaan yritän olla objektivinen ja kriittinen lähteideni suhteen.
Mitä ns. Länsirannalla tapahtuu saa tietää parhaiten Isrealin omista lehdistä, ja rauhanaktivistien sivuilta. Vikki uusavuttomille: ne ilmestyvät englanniksin.

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.03.13 - klo:21:26
Tiistai-portto, arabien varpaannuolija (OLIKO SIINÄ uusia sanoja sinulle kun kerran kaipasit - olet yhtäkkiä tosi outo, vanhuuttasi kai, vai miks).

Oho.. tuon yli jotenkin luettua liian nopeasti. Alitit oman rimasi.

.. Portoista se AveLazio Möchtegern-Casanova tietää :D


karpalo

#25
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 13.03.13 - klo:22:02
Mä just täällä suunnittelen markkinointihyökkäystä sille puolelle. Ja tämä on ihan tosi.  ;D

Eipä siinä mitään, ne ajat, jolloin sodittiin, ovat olleet ja menneet. Miksi muistella vanhoja? Nämä nykyvenäläiset eivät olleet silloin syntyneetkään. Niinkuin en minäkään. Koko lapsuuteni sain kuulla sodasta. Jopa kaikki joulunpyhät enoni taistelivat. Ihan tarpeeksi olen kuullut oikeita sotajuttuja, ei mitään kuviteltuja tiikeritankkeja.

Kaikki venäläiset, jotka henkilökohtaisesti tunnen, ovat fiksuja ja ystävällisiä ihmisiä. Monenlaista tallaajaa on rajan molemmin puolin. Eipä tuolla nykyisessä paikassani ole tarvinnut venäläisten käytöstä ihmetellä, hienosti käyttäytyvät. Mutta monen suomalaisen kohdalla saa valitettavasti tuntea myötähäpeää...

Näinhän se on, mutta kun kun johto oli p:seestä, niin tavallisen venäläisenkin oli mentävä ja tehtävä mitä käskettiin.

Onkohan tutkittu sellaista asiaa, että kuinka montaa suurta sotaa Maailman Mittakaavassa on masinoitu ja saatu alkamaan pelkästään jonkun yhden sotahullun ihmisen "Halun Perusteella", siis vain yksi tohelo on junaillut koko asian?

Markkinoinnista jotain tiedän minäkin, ihan sieltä puskanjuurista alkaen. Mutta tuollainen markkinointi, niin se kyllä vaikuttaa joltain aivan käsittämättömältä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 15.03.13 - klo:10:47
.
Avehan vapautti Arabian 40 vuotta sitten. Mitä te nyt sekoilette. Ja Israelin myös.
.

Nyt on AVE vapauttamassa Juulin iänikuisesta kaukokaipuustaan häntä kohtaan, toivon, että sydämmien ääntä kuullaan yhä enenemässä määrin.

Tästähän puhelin jo puoli vuotta sitten, silloin se ei ollut asialistalla ensimmäisenä.

Rupeeppas AVE tilaamaan Hattu Atelieriltä Juulille muodikkaita taiteiljoiden suunnittelemia hattuja, niin pääset sinuiksi.
Toivon niin, että saittielämäkin avaa uusia tuttavuuksia RL:n suuntaan.

Tiistaille täyden kympin kirjoitukset. Kokeilkaapas itse puhua arabiaa, niin tiedätte. Mulle ainakin riittää ruotsin tankerointi Götiksen Pubissa.

Tiistai, sulle full points under this week,

Allways yours.

mr. postman/nicht rauchen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.03.13 - klo:11:05

Juulin argumentoinnissa en pysy mukana.

Harva ihminen siihen kykenee muutenkaan, ainoa joka tulee mieleen ensi hotkaisulla, on AVE, Suurenmoinen Nazi, joka vastoin tahtoaan olisikin ollut Mohammed NaziBullah



Mohammad Najibullah syntyi Kabulissa varakkaan kauppiaan perheeseen, lapsuus, hänen isänsä asui vuonna Peshawarissa , palattuaan kouluun, +1,965 tuhatta (1947 - 1996 28 syyskuu 2011), entinen johtajat demokraattisen tasavallan Afganistanin ; Liity Kansan demokraattinen puolue ; valmistui Kabulin yliopistossa 1975 , 1977, hänet nimitettiin jäseneksi CPC Keski-komitea, sihteeri National Intelligence Directorate, vuonna 1979, hänet nimitettiin vuonna 1981 jäsenenä poliittisen toimiston CPC Keski-komitea, 1983 ylennettiin kenraaliluutnantiksi vuonna 1985 Keski-sihteeri, 1986 jokin jäsen puheenjohtajiston Revolutionary Committee , toukokuu, hänet nimitettiin pääsihteeri keskuskomitea puolueen puheenjohtajana toimi vallankumouksellisen komitean työvaliokunnan joulukuussa, marraskuu 1986 valtion päämiehenä , erosi 16 huhtikuu 1992, sen jälkeen kun Yhdistyneiden Kansakuntien toimistot Kabulin turvapaikkaa, 1996 Syyskuussa, Talebanin aseellisen maalit Kabulissa, julma surmansa

Juuli Hukkaskukka

#28
.
 Olettaisin  Nicht Raucheninkin asuessaan arabimaassa opettelevan  pikapikaa arabikielen.  Ettei käy köpelösti. Menee vielä munat korissa sekaisin. Näin on käynyt vaikka Nicht Rauchen  ei asukaan rabivaltiossa.
Viiraa.
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

#29
Onko täällä forumisteilla elämä mennyt noin köyhäksi, että päivän riemu-annos on autella täti tiistaita, joka itse ei osaa kuin ilkeillä muille.  8)

No, ihan rauhassa voi kirjoitella mitä vaan, jos elämä tuntuu siten vähemmän tuskaiselta. ;) :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä