Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda


Minä olen vain yksi jäsenistä.
Pitäisikö minun pakottaa muut foorumistit vastaamaan avaamiisi ketjuihin?
Muidenkaan avaamiin ketjuihin en yleensä vastaa, jos mikään ei sytytä, niin sanotusti.

Jos et saanut vastakaikua, syy ei välttämättä ole muissa.. tämä porukka nyt on niinkuin on.

Hyvää sunnuntaita kaikkiin suuntiin, meillä saataa, Luojan kiitos.


Amanda

#61
Hupsis.
Kävin katsomassa niitä kahta kiistanalaista ketjua. Niitähän ei tunnista samaksi, puolet tai enemmänkin viesteistä ovat kadonneet!
Siirsin näkyville.

Juuli Hukkaskukka

#62
.
 Aaah...kiva olla suosittu. Puheenaihe.
Voi Elukinpää. En minä ole pyytänyt vastaamaan ketjuihini. En edes odottanut. Mihinkähän on, ihan itsekseen kai, poistuneet. Miksi minä omiani poistelisin. Jaa, täytyy mennä vilkaisemaan missä ne nyt luimuilevat. Onko ottanut muutto koville.  Jos niihin jatkoa kirjoitan, alkaako taas älämölö. Näiden huomattavasti älykkääänpien taholta.
Täh.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 17.03.13 - klo:11:28
.
Tätä samaa jankutusta tämä on päivästä toiseen ja tunnista toiseen.

Ja sitten vielä kaikki maailman viisaus laitetaan puolustelemaan muutaman persoonan  tyhmyyttä.


Älä Ainakaan Väheksy >>>Noita Saturnus Sininen Planeetta Alfa DC:tä

On sellainen titityy, joka karsii jyvistä akanat.




Juuli Hukkaskukka

#65
.
Ei voi olla hämmästelemättä. Hieno alku, Muistopäivä meni ihan raiteltaan. Kokonaan sivuun ajautui. Ei tullut musiikKia, marssi sekä evakon kohtalo.  Isänmaasta tykkääminen ihan nollissa. Ei sitä nyt alvariinsa hihkua tarvitse. Ehkä niin oikein onkin. Siitä on tullut kuitenkin itsestäänselvyys. Ehkä niin oikein onkin. Niin ei kuitenkaan  ole aina ollut. Olisiko hyvä muistaa, edes kerran vuodessa, ketkä sen meille hankkivat.
Millä hinnalla.
Hinta oli määrättömän korkea.
Nöyrästi kiitän.

Juuli
.
.
reino & aino hukkanen

Aprilli

Ei kai kukaan enää elä siinä uskossa, että länsimainen nainen olisi muka vapaa!
Miesten ikiaikaisen sorron alla tallustamme vapautemme kahlitsemina, vain aivopestyinä näkymätön burkha liehuen.

Puolet ihmiskunnasta päättää toisen puolen asioista omaksi edukseen.
Niin se on.

Ja mitä itsenäisyyteen tulee, oi voi, oisimmepa vielä osa Ruotsia.

Amanda

#67
Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 17.03.13 - klo:20:16
Ei kai kukaan enää elä siinä uskossa, että länsimainen nainen olisi muka vapaa!
Miesten ikiaikaisen sorron alla tallustamme vapautemme kahlitsemina, vain aivopestyinä näkymätön burkha liehuen.


!
Just tuota olen usein ajatellut lukiessani iltalehteä-  ei siksi, että sille lehdelle menisin, mutta se on kaikilla lukemillani nettilehdillä aina sivulinkkinä. Aina on jotain otsikkoa sinne klikattava.

Suomessa muka ei tapahdu kunniamurhia??
Kyllä tapahtuu, enemmän kuin samankokoisessa eräässä toisessa maassa. Kotiväkivaltaa on paljon, tarttee vaan lukea Kalevan yhden viikonlopun mukiloinneista kotona ja vähän sen ulkopuolellakin.

Ruotsalaisilla on joku ylemmyys..ei se nyt kompleksi ole, mutta pitävät itseään muita sivistyneempinä ;) Oltaisi varmaan turvassa, mutta oltaisiko yhtä vapaasti rellestetty nämä vuosikymmenet?

AveLazio

Totta on, että naiset ovat myös länsimaisissa demokraattisissa yhteisöissä jossain miehen ja koiran välissä arvostukseltaan.

Järjetön asia sikäli, että biologisesti naaras on populaation kannalta verrattomasti urosta tärkeämpi. Uroksia ei montakaan yksilöä yhteisöä kohti tarvittaisi.

Mutta miksi naiset hyväksyvät tämän asemansa! Nainen joka haluaa menestyä, vetää päälleen miesten vaatteet. Ja käyttäytyy yrmeästi. Miksi, naiset!

Feministeistä taas on naisasialle ollut vain haittaa. Miksi se heti ajautui miehiä matkivien lesbokommunistien haltuun.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Voi Tuplanikki, nyt menit mutkassa metsähallituksen puolelle niin että autosi meni lunastukseen.

Hmm, pidän sinusta ja koen nyt hölmöviestisi ikäväksi.

Viestissäsi sinänsä ei ole detaljimoitittavaa (kai...). Mutta etkö aikuisten hemmetin oikeasti ymmärrä, että kehittyneiden elämänmuotojen naaraat ovat tärkeämpiä kuin urokset tai omat poikasetkaan.

Älä mokaa tätä, Tuplanikki.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä