Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sahataanko meitä linssiin?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 22.11.14 - klo:11:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Jotain jota haluaisin painottaa lukemastani On synteesin tekeminen...

Jokainen On kokemisensa summa, niin myös Sinä, minä ja Jeesuskin...
2000 vuotta sitten oli eri aika ja eri tarpeet, mutta henkinen tietämys, ainakin Jeesuksella, oli tapissaan.
Hän oli ihmisenä tehnyt synteesin lukemastaan ja elämisestään... Siksi Hänellä oli sanottavaa ja tärkeätä sanottavaa... Hän, jos ymmärrän oikein, piti elämänsä synteesiä "Taivaan Isän sanoina sielussaan".

Synteesi olevasta olosta oli tilanne jonka avulla Hän halusi muuttaa toisten, kuulijoiden, ajatuksia enemmän tiedostavaan suuntaan... 


Niin nykyäänkin... Oppinut pitäytyy oppimaansa ja mieluusti haluaa kertoa oppimastaan jos kuulijoita riittää... Muutenhan ei olisi mitään opitusta hyötyä kenellekään...

Dialogi auttaa... Myös sisäinen dialogia jota viimeiset 40 vuotta olen harrastanut... Parhaimmillaan dialogi johtaa synteesiin ja oman katsantokannan selkeytymiseen...
Hyvää opetusta sain ajatteluuni  kuuntelemalla ja näkemällä M. Tastulan  haastattelua filosofi Ollilan linkistä:

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/maija-riitta_ollila_sahataanko_meita_linssiin_27286.html?fb_action_ids=809685589094363&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B10150414956296738%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D#media=27288

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Minun mielestäni Jeesuksesta höpiseviä ja Jumalaan uskovia on sahattu pahan kerran linssiin.
Säälin heitä.
päivä kerrallaan

karpalo



Minä taas en anna säälin johdatella ajatuskulkujani.

Luulisin, että Saipan kannattajallakin on oma oikeutensa pyytää apua jostakin korkeammalta, vaikkapa Jumalalta, Jumala voisi säätää tuomarien  pillinvihellystä Saipan kannattajien eduks, ikäänkuin pikkuhiljaa, kennkään huomiottai ?.

Tarkoitan tällä sitä, että jos Seuran, siis Saipan omistusoikeus- yms johtamiskyvyt, jne , jos ne eivät riitä menestykkäseen kauteen, niin eikö kannata potkaista koko johto  Huit- Helvettiin ?

Anteeksi käyttämäni kirosana, se oli vaan ikäänkuin höyste .

sniper

Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.11.14 - klo:13:06
Minun mielestäni Jeesuksesta höpiseviä ja Jumalaan uskovia on sahattu pahan kerran linssiin.
Säälin heitä.

Tässä on totuutta enemmän kuin totuudessa itsessään.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.11.14 - klo:15:37


Minä taas en anna säälin johdatella ajatuskulkujani.

Luulisin, että Saipan kannattajallakin on oma oikeutensa pyytää apua jostakin korkeammalta, vaikkapa Jumalalta, Jumala voisi säätää tuomarien  pillinvihellystä Saipan kannattajien eduks, ikäänkuin pikkuhiljaa, kennkään huomiottai ?.

Tarkoitan tällä sitä, että jos Seuran, siis Saipan omistusoikeus- yms johtamiskyvyt, jne , jos ne eivät riitä menestykkäseen kauteen, niin eikö kannata potkaista koko johto  Huit- Helvettiin ?

Anteeksi käyttämäni kirosana, se oli vaan ikäänkuin höyste .


Nooo... urheilustakin menee maku jos siinä joku korkeampi voima tuloksia järjestelee. Sopupelit, douppaukset ja muu filunki on syvältä, olisikohan näiden ns. korkeampien voimien sekaantuminen luokiteltava samaan kastiin...


sniper

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 22.11.14 - klo:16:49
Nooo... urheilustakin menee maku jos siinä joku korkeampi voima tuloksia järjestelee. Sopupelit, douppaukset ja muu filunki on syvältä, olisikohan näiden ns. korkeampien voimien sekaantuminen luokiteltava samaan kastiin...

Totta maar se näin on, mutta mikä tähän on sit niinku syypää, no tietysti RAHA ja se on juurikin se kasti jota etsit "Syrinx".
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä