Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"No, jos et kerro kenellekkään, niin tiedän, että oikeesti niillä on edelleenkin viriili seksielämä. hyshys

No enhän minä tällaisia käy levittelemään - pidetään asia salassa :)

LainaaMutta olisko tossa hääpäivässä joku taika, että kaikki kovasti toivotut muksut on saatu silloin aikaiseks??
Meillä on isot ikävälit, siskoni on 14 vuotta vanhempi ja veli 8 vuotta vanhempi..

Hmmm... jos ensimmäinen on alkuunsaatettu juuri hääpäivänä, niin mikä ettei sitten teitä kahta muutakin :) ... sinällään kiva perinne !

Eikös olekkin. Ne kaksi muuta, jotka menivät kesken (juuri noissa väleissä) olisivat syntyneet keväällä, joten jotain taikaa hääpäivässä oli pakko olla!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Eikös olekkin. Ne kaksi muuta, jotka menivät kesken (juuri noissa väleissä) olisivat syntyneet keväällä, joten jotain taikaa hääpäivässä oli pakko olla!

Ilmeisesti jotain taikaa - hääpäivämatka budoaariin :D ...

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Eikös olekkin. Ne kaksi muuta, jotka menivät kesken (juuri noissa väleissä) olisivat syntyneet keväällä, joten jotain taikaa hääpäivässä oli pakko olla!

Ilmeisesti jotain taikaa - hääpäivämatka budoaariin :D ...

Hassua, mutta olen itse 2/4 lapsesta tai 1/3 lapsesta. Isosiskoni on oikeasti siskopuoli, joten isäni on siittänyt minut esikoiseksi. Äitini kanssa hänellä on kaksi lasta mutta yksi tuli myötäjäisinä. Yksi kuoli synnytyksessä. Isäni liittyi hänen seuraansa tänä vuonna.

Kuka minä oikein olen? Ymmärrän että uusioperheilläkin on ongelmia, mutta milläs ihan vaan tavis vetää elämänsä läpi?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Eikös olekkin. Ne kaksi muuta, jotka menivät kesken (juuri noissa väleissä) olisivat syntyneet keväällä, joten jotain taikaa hääpäivässä oli pakko olla!

Ilmeisesti jotain taikaa - hääpäivämatka budoaariin :D ...

Hassua, mutta olen itse 2/4 lapsesta tai 1/3 lapsesta. Isosiskoni on oikeasti siskopuoli, joten isäni on siittänyt minut esikoiseksi. Äitini kanssa hänellä on kaksi lasta mutta yksi tuli myötäjäisinä. Yksi kuoli synnytyksessä. Isäni liittyi hänen seuraansa tänä vuonna.

Kuka minä oikein olen? Ymmärrän että uusioperheilläkin on ongelmia, mutta milläs ihan vaan tavis vetää elämänsä läpi?

En tiiä kun en oo tavis.  :lol:
Kyllä mä koen olevani hyvinkin spesiaali.. olisi itseasiassa aivan kamalaa, jos toteaisin olevani vain tavis.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"
Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Eikös olekkin. Ne kaksi muuta, jotka menivät kesken (juuri noissa väleissä) olisivat syntyneet keväällä, joten jotain taikaa hääpäivässä oli pakko olla!

Ilmeisesti jotain taikaa - hääpäivämatka budoaariin :D ...

Hassua, mutta olen itse 2/4 lapsesta tai 1/3 lapsesta. Isosiskoni on oikeasti siskopuoli, joten isäni on siittänyt minut esikoiseksi. Äitini kanssa hänellä on kaksi lasta mutta yksi tuli myötäjäisinä. Yksi kuoli synnytyksessä. Isäni liittyi hänen seuraansa tänä vuonna.

Kuka minä oikein olen? Ymmärrän että uusioperheilläkin on ongelmia, mutta milläs ihan vaan tavis vetää elämänsä läpi?

En tiiä kun en oo tavis.  :lol:
Kyllä mä koen olevani hyvinkin spesiaali.. olisi itseasiassa aivan kamalaa, jos toteaisin olevani vain tavis.

Me ollaan sankareita kaikki, jos silmiin katsotaan.... Sedän idoli, Martin luther, vietti joitain vuosia junkkerina (saksankieliset apua!) Karl- herttuan linnassa, oman persoonallisuutensa sijasta.

Näkyy myös myöhemmissä päiväkirjamerkinnöissä.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


pinefall

Älä mua kato, vaikka Saksassa asunkin.  :lol:
Viimeksi tänään paininut akkusatiivien ja datiivien kanssa, että kohta mä sanon wen:ille ja wem:ille, että haistakoon huilut!!!  :evil:
Vierustoveri ihmetteli, että mikäs sulla on kun ei oikein tuo kielioppi toimi. Hmp! Tyyppi, joka pyytää multa englanniksi jatkuvasti käännösapua ym. että kehtaskin.

Paha setä

Hmm... Ehkä sinun kannattaa kertoa vierustoverille että kyseessä on vitutiivi ennenkuin käsket häntä poistumaan, suom. muoto "Suksimaan Vi**uun."
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Hmm... Ehkä sinun kannattaa kertoa vierustoverille että kyseessä on vitutiivi ennenkuin käsket häntä poistumaan, suom. muoto "Suksimaan Vi**uun."

Hyvä idea, mutta se (kiinalainen tyttö) ei taitaisi ottaa sitä vitsinä.  :twisted:

Höh, täytyy poistua. Mies kehotti läksyjen tekoon. Yes my darling, coming!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Höh, täytyy poistua. Mies kehotti läksyjen tekoon. Yes my darling, coming!

Ai, sitä kutsutaan sielläpäin läksyjen teoksi :D - pitäisi ilmeisesti sanoa "ooh my darling, i'm coming..."

Paha setä

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä