Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mihin psykologiaa ja filosofiaa tarvitaan

Aloittaja rapevainaa, 14.11.07 - klo:05:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se"Kyllä mää tässä oon vielä päässy hyvin kulkee ilman hulikupteriaki. Siihen tuli joku ihme vika, en oo saanu millään enää alas, niinku siis laskeutuun, jäi ilmaan. Tossa se hyrrää nytkin. Vaikee oikeen nukkuakin tässä pörinässä... Piti hypätä vaan pois sieltä, onneks oli syvä lammikko just kohalla.

Voi helvetti. CIA:n miehet kävi kuulustelemassa mua et onko suokkiksen kopterissa kauko- ohjauslaitteet?

Oli pakko tunnustaa. Nyt ne tietysti jossain Alastalon seurahuoneella ohjaavat kopteria kaukosäätimellä.
Eiköhän nekin aikanaan kyllästy siihen.

Ilmanko oot vaihtana nikkiä ja oot käynny lastiikkakirurkilla.  Ootko ottanu sikikonia mihinkään, esim hauisten kohalle.
On se hurjaa kun tommonen mies rätsähtää alas kopterista.


THL tiedottaa

Hauisten kohdalle? Ei helvetissä, on muutenkin niin vaikeesti taipuvat kädet.

Joo, niin sen täytyy ollakin... ei todellakaan löydy ny mistään sitä kaukosäädintä. Varmasti ovat pöllineet. No, kyllä se sieltä tippuu, kun löpö loppuu... ihan kohta... pitääkin tästä vähän väistää...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.

Gain 6lbs of muscle in 15 days
Amazing results in just 15 days, without the use of drugs or Steroids.

BODYBUILDING OF THE FUTURE  
[/color]

*) 1 lbs = o,45 kg

THL tiedottaa

No, nyt mätkähti alas... täytyy merkata tähän karttaan toi paikka, täytyy sitten väistellä turpeennostokoneen kanssa...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Joillekin voi ollakin toi ruumiinharjoitus tulevaisuutta. Mulla se on kaukaista menneisyyttä. Joskus 14-vuotiaana sitä tuli harrastettua. Sitten, ainakin omasta mielestäni, viisastuin ja jätin sen raudannoston muille... teinköhän oikein, kun keskityin filosofiaan ja psykologiaan bodybildingin sijasta?

Niin, no, tietysti, en ihan pelkästään noita kahta lajia oo sen jälkeen harrastanu. Suollakävely on ollu koko ajan se ykköslaji.

--------------

Muutoin joku ihme outopoika avas jo jokin aika sitten oman ketjun filosofialle... onks se nyt siis niin, että meidän jokaisen pitää avata ihan oma, kun sääkin ny avasit tän ketjun, Rape?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

.

Mut täytyy sunkin myöntää että turpeen kuivattaminen kopterin ilmavirralla on pikkaisen liiottelua


THL tiedottaa

On, on, ei toi ookkaan mun sualtani, toi kuva. (Ei muuten näy ainaska mun selaimella, mutta arvaan kyllä, mitä se esittää...)

Jos nyt viälä tohon tän ketjun asiaankin palataan, niin kyllähän sykolokia ja vilosoviakin tyällistää hitosti ihmisiä. Mihkä ne kaikki naisetkin sitten pannaan, kun pannaan julistetaan kaikki vähänkin sykolokiaan tai vilosoviaan viittaavat?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se". Suollakävely on ollu koko ajan se ykköslaji.

No sitä ne muutkin sano kun yrittivät juosta. Sinä vaan kävelit.  Turvekone vaan karkasi eikä tullu takasin. Elä mee kuselle että jätät koneen käymään.


THL tiedottaa

Kylläpä pojat kiirusta pitävät. Ja minkälainen rapakko!  Eihän toi enää mikään sua oo! Ovat sen talloneet tommoseksi rutakoksi... hyi!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.

Siis, sanot että tämän ketjun aasinsilta ois niiku valmis keskusteluun?

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä