Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mihin psykologiaa ja filosofiaa tarvitaan

Aloittaja rapevainaa, 14.11.07 - klo:05:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se"Ovat sen talloneet tommoseksi rutakoksi... hyi!

Etkö muista kun yhtenä iltana tulit Seurahuoneelta ja yritit lasketua väärin päin. Roottori heitti karpalot ja muuramet etäs tonne männikköön.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Turvekone vaan karkasi eikä tullu takasin. Elä mee kuselle että jätät koneen käymään.


Niin, nyt muistelet sitä yhtä vanhaa juttua jo. Ei mulla oo sen jälkeen ollu mitään sellaista päälläni, jossa on niitä irrallaan olevia nauhoja. Nehän takertu aina johonkin hytistä ulos hypätessä. Aika usein jäin roikkuun  hihnan kuristaessa kaulastani. Onneks mulla oli siinä rintataskussa se Kommunikaattori, sain soitettua apua.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "se"Ovat sen talloneet tommoseksi rutakoksi... hyi!

Etkö muista kun yhtenä iltana tulit Seurahuoneelta ja yritit laskeutua väärin päin. Roottori heitti karpalot ja muuramet etäs tonne männikköön.


Säähän ny vedät kaikki vanhat kohellukset esille! Perhana sentään! Alanko määki kertoo kaikki jutut? Alotanko vaikka meidän yhteisistä ja sitten siirryn niihin sun yksityisiin "oivalluksiis"...

Onneks tolla Rapella alkaa työt ihan justiinsa, ei se enää kovin paljo ehri kaivella niitä vanhoja...  Pistävät sille kovan menon päälle siellä Rapen työpaikalla, jossa, kuten hyvin tiedämme, työskentelevät Suomen etevimmät miehet ja naiset, oikein haalittu ympäri maata sinne kaikki.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se"Mihinkä  kaikki naisetkin sitten pannaan, kun pannaan julistetaan kaikki vähänkin sykolokiaan tai vilosoviaan viittaavat?

En en enää muista mihin niitä pannaan.  Olet näköjään palauttanut niitä mantereelle väkivalloin? Alaikäinen?


THL tiedottaa

Niin, mitä ny kerran piti pelastaa, kun oli upota.  Muutoinkin lähtevät nuo naiset aina niin hepposissa hepenissä tänne sualle, mäkärät tykkää kyllä, joo, mutta ei nuo typykät niistä.

------------

Rape alotti tän ketjun 5.51...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

.
Tässä on muutes puhistettua suomutaa. Kylppärissä saat aidon suonautinnon menemättä itse suolle - talviaikaan tietysti...


THL tiedottaa

HEH!

Tommottia jekkuja! Eihän suomutaa SAA MISSÄÄN TAPAUKSESSA mitenkään puhdistaa!

Tuohan on sama kuin jos otetaan hajuvedestä kaikki tuoksu pois.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.

Mutta mutta. Sitä en ymmärrä, miksi piti  tulla moikkaamaan sua suolle. Olit ite seurahuoneella aamulla?


rapevainaa


THL tiedottaa

Aamulla? Vainko aamulla? Olin Seurahuoneella yötä. Itse asiassa en nyt muista, koska tulin tänne, olikohan se syyskuussa? Ainakin se oli tänä vuonna, sen tiedän, ihan varmasti. Ellei sitten hovimestari valehtele...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä