Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mihin psykologiaa ja filosofiaa tarvitaan

Aloittaja rapevainaa, 14.11.07 - klo:05:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

LainaaOnneks on toi moterointi, niin pysyy pahimmat KAPSIT loitolla!
LainaaVai onks täällä sittenkin tehostettu tota MOTEROINTIA?

Huomenta Velikullat!  Tässä teille moteraattori.
Pirteästi alkoi aamu, teillä ja meillä. Huumorikin on valoa..  ja sitä tarvitaan marraskuussa.

Mutta katsotaan kuitenkin, ettei tule itku pitkästä ilosta :P

A.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Amanda"

Mutta katsotaan kuitenkin, ettei tule itku pitkästä ilosta :P

A.

Ja pieru kauan nauramisesta.

No tässä iässä kaikki on mahdollista muukin kuin varpaille kuseminen  :shock:

THL tiedottaa

Rape!

Puhu vaan kuule ittestäs!  Mulla menee koko ajan sillei.     :oops:

Siks mää varmaanki istuvallani...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Amanda"


A.

Tosson jotain tuttua... mutta mitä... no, onneks mulla on huono muisti!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Minun mielestä tämän  keskustelun otsikko voisi olla "RAPE:n sykolokiaa ja SE:n vilosoviaa"

Mutta mulle käy kyllä tuo aiempikin otsikko ihan hyvin,kun on noin hyvää jutustelua :wink:


THL tiedottaa

Hyvää jutustelua??

Kato ny vähän, Perjantai, mitä kello oli!  Aattele (nyt jo kuulu tännekin saakka raksutus, hyvä!) ny, eihän tohon kukonlaulun aikaan juttu oikein luista.  Helkutin väkinäistä, ei oikein irtoa, hei, nyt kyllä putos toi korva! Aralliitit esiin!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minun mielestä tämän  keskustelun otsikko voisi olla "RAPE:n sykolokiaa ja SE:n vilosoviaa"

Tässä se dilemma piilee. Toisten elämän voi sorkkia ihan päinvastaiseksi noilla tiedoillaan, mutta itteään ei saisi kehua kuinka hyvin menee. Mitä se sellainen tiede on?

Minä olen ottanut elämäni päätehtäväksi kehua itseäni, jos vähänkin aihetta. Se on minun fisolofia. Miksi minä arvioisin jotain muuta jota en tunne. Tietysti jos toinen on selvä tapaus nin kyllä minä senkin kerron. Mitä se tietoa haudassa tekee. Jos sen teen kriitisesti, joku voi ottaa kehumisen totenakin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Amanda"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minun mielestä tämän  keskustelun otsikko voisi olla "RAPE:n sykolokiaa ja SE:n vilosoviaa"
:wink:

Mahtava idea!  Humoristinen filosofiaketju Oudossa Valossa :D

Vaihtamaan, pojat, otsikkoa..
ettei myöskään kenenkään modesormi ala kutisemaan  :)

Ideoita on joka lähtöön, joo... olis joskus mullakin...   :?

Yks kyssäri tässä olis ideoita ootellessa: miks teitä moteraattoreita on oikeen lauma? Jaa, olis sitten toinenkin heti perään: onks teillä sellasta niinku päällikön päällikköä olleska?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"
Lainaus käyttäjältä: "Amanda"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minun mielestä tämän  keskustelun otsikko voisi olla "RAPE:n sykolokiaa ja SE:n vilosoviaa"
:wink:

Mahtava idea!  Humoristinen filosofiaketju Oudossa Valossa :D

Vaihtamaan, pojat, otsikkoa..
ettei myöskään kenenkään modesormi ala kutisemaan  :)

Ideoita on joka lähtöön, joo... olis joskus mullakin...   :?

Yks kyssäri tässä olis ideoita ootellessa: miks teitä moteraattoreita on oikeen lauma? Jaa, olis sitten toinenkin heti perään: onks teillä sellasta niinku päällikön päällikköä olleska?

No tässä  lainauksessa niitä modeja on tasan yksi,eli tuo ripakka Amanda :wink: Missälie päällikkön päällikkö ....ainaskin kerskui ihan julkisesti olevansa vapaa mies maanantaina....tai siis vapaa työstä,eli ihan miten vaan

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"Hyvää jutustelua??

Kato ny vähän, Perjantai, mitä kello oli!  Aattele (nyt jo kuulu tännekin saakka raksutus, hyvä!) ny, eihän tohon kukonlaulun aikaan juttu oikein luista.  Helkutin väkinäistä, ei oikein irtoa, hei, nyt kyllä putos toi korva! Aralliitit esiin!

Juu juu katoinhan minä ...ja raksutti ilmeisesti jotain täälläkinpäin    :cyclopsani:     :wink:    ...ja huomasin,että ollut "aivotnarikassa" kelloaika....ainakin tuo aika on semmonen mulle yleensä...enhän nyt teitä uskaltaiskaan arvostella  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä