Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Musiikin maailma (1)

Aloittaja THL tiedottaa, 24.11.11 - klo:05:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Odotan mielenkiinnolla KeijoKullervon selitystä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#401
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.05.15 - klo:21:18

Miten niin säälipisteitä?

Ei ne säälistä lyöneet vetoa PKN:n puolestan vaan koska arvelivat heidän voittavan. Ne pisteet, jotka saivat tulivat kunnioituksesta, että heidän kaltaisensa kaverit ovat päässeet noin pitkälle ja vielä kansan äänestyksellä.

Mutta monet eivät tuota halua ymmärtää. Eräänkin artikkelin lukija kirjoitti jo ennen semifinaaleja että "hävettää". Kehitysvammaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Tunnen hyvin erään tyttäreni ikäisen down syndrooma pojan. Nuorempana hän vielä puhui, mutta ymmärtää kaiken puheen ja tuntee tutut ihmiset.. ennen vielä nimesi, kun kysyttiin. Selviytyy arjesta ryhmässä minkä kanssa asuu, mutta tuskin yksin. Outoa, että äiti oli vasta 30 v. hänet saadessaan  ::)

Kultaisempaa sielua saa etsiä..

Ennen käsitettiin ja kirjoitettiin lause:
"Sääli on sairautta."

Oikeammin pitäisi lauseet kuulua:

"Sääli... On sairautta."

Ei nyt vaan olla tultu niin pitkälle, että 'kaikki' sairaudet olisi voitu poistaa. Toki paljon on poistettukin tai saatu lievennettyä.
Silti kehitysvammaisia on... Ja se on sääli ja hienoa, että jaksavat silti yrittää koko ajan.

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Voi vittu mitä jaaritusta.  Kysymyksessä on viihdeteollisuus eikä vammaisten avohoito.

Kääpiöiden heittäminen kiellettiin viihteenä joku vuosi sitten.

Ei tullut säälipisteitä. Ei.

Vammaiset saivat varmaan energiaa tässä häppeningistä, ja outomaalaiset saivat hyvän syyn jaaritella paskaa.

Outomaa on vammaisia täynnä. Miksi outomaalaiset ovat niin häijyjä toisilleen. Vammaisten suunsoittoa.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.05.15 - klo:23:19
.
Voi vittu mitä jaaritusta.  Kysymyksessä on viihdeteollisuus eikä vammaisten avohoito.

Kääpiöiden heittäminen kiellettiin viihteenä joku vuosi sitten.

Ei tullut säälipisteitä. Ei.

Vammaiset saivat varmaan energiaa tässä häppeningistä, ja outomaalaiset saivat hyvän syyn jaaritella paskaa.

Outomaa on vammaisia täynnä. Miksi outomaalaiset ovat niin häijyjä toisilleen. Vammaisten suunsoittoa.

Olen samaa mieltä... Euroviisut eivät ole vammaisten avohoitoa, vaan kilpailua paikasta auringossa,
siis julkisuudessa...

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.05.15 - klo:23:19
Outomaa on vammaisia täynnä. Miksi outomaalaiset ovat niin häijyjä toisilleen. Vammaisten suunsoittoa.

Keräävät säälipisteitä. Pahimmat vammaiset ruikuttavat koko ajan. Hallitus sitä, jumala tätä. Putinia ei saa arvostella.
päivä kerrallaan


risto

#405
Lainaus käyttäjältä: Suti - 25.05.15 - klo:08:20
. Pahimmat vammaiset ruikuttavat koko ajan. .

Kevytvammaiset korjaavat toistensa astevaihteluita ja osoittavat olevansa parempiosaisia.
Ja jos Putin lentää 5 kiloisen kurjen selässä, niin mitä väärää siinä on. Kannattaa itse kokeilla eikä koko ajan arvostella.

Suti

Sitähän minä sanoin: Putinia ei saa arvostella. Rrape suuttuu muuten.
päivä kerrallaan

risto

#407
Lainaus käyttäjältä: Suti - 25.05.15 - klo:09:35
Sitähän minä sanoin: Putinia ei saa arvostella. Rrape suuttuu muuten.
Miten Putinia arvostellaan? Etsimällä kirjoitusvirheitäkö?

Sutin Putin on päällä.
.

Amanda



Olipa mukava video! Ymmälläni tässä, miten aivot voivat toimia tuolla tavalla .. takaperin soittamista? Onkohan täällä muita kuin THL, jotka soittavat jotain instrumentteja.

Yksistään tällä FB sivulla sillä on 11 590 674 katselukertaa:

https://www.facebook.com/TheMotherish/videos/vb.312184698827259/868965396482517/?type=2&theater
(Minulla jotkut FB videot ei näy kuin Firefoxilla ilman sisäänkirjautumista.)

sniper

Tän biisin olen kuullut swedunkielellä usein, mutta ekaa kertaa enkuksi, no joo parempi tää on originaalina.


https://youtu.be/rmuBxhYBO8s
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä