Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Intelligent Design..kuka teki maailman?

Aloittaja Bongaaja, 19.01.08 - klo:21:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Karibuista on se ilo että Ruottissa siittävät niitä porojen kanssa, poro on menossa liian pieneksi kooltaan siihen verrattuna mitä se oli villinä. Karibu on villi, iso poro.

rapevainaa

.
Caribou Distribution in Alaska
Caribou are found in Scandinavia, Russia, Canada and Alaska. "In Europe, caribou are called reindeer, but in Alaska and Canada only the domestic forms are called reindeer. All caribou and reindeer throughout the world are considered to be the same species, but there are 7 subspecies: barrenground (Rangifer tarandus granti), Svalbard (R.t platyrhynchus), European (R.t. tarandus), Finnish forest reindeer (R.t. fennicus), Greenland (R.t. groenlandicus), woodland (R.t. caribou) and Peary (R.t. pearyi). Alaska has only the barren-ground subspecies, but in Canada the barren-ground, woodland, and Peary subspecies are found." (Reference: Alaska Wildlife Notebook Series: Caribou)

Huiipuvurilla on pienen näköinen peura. Koosta en ole saanut selvyyttä.


JukriS

Ette siis muista että me hän itse loimme itse itsestämme tämän kaiken koska olimme kyllästyneet ikuiseen rakkauteen ikuisessa täydellisessä rakkaudessa?

Ei sillä ettemmekö olisi aikaisemminkin kyllästyneet ikuiseen täydelliseen rakkauteen!

Jotta saimme mahdollisuuden kokea ikuinen täydellinen rakkaus eri tavalla, piti meidän keksiä pelko, viha ym. tunteet ja näin saimme mahdollisuuden elämään kuolevaisena.

No, mitäpä tykkäätte? kannattiko?


Rauhoo ja rakkautta toivottaa tällä kertoo ensimmäinen matkalla kohti itsemme löytämistä.


:);):)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "JukriS"Ette siis muista että me hän itse loimme itse itsestämme

No ei tuu heti mieleen


Lainaa

Ei sillä ettemmekö olisi aikaisemminkin kyllästyneet ikuiseen täydelliseen rakkauteen!

Joo, vaimo sano että väsyttää

LainaaJotta saimme mahdollisuuden kokea ikuinen täydellinen rakkaus eri tavalla, piti meidän keksiä pelko, viha ym. tunteet ja näin saimme mahdollisuuden elämään kuolevaisena.

Ei kallista sänkyä voi aina vaihtaa.Ja mikskä se siitä muuttuis

LainaaNo, mitäpä tykkäätte? kannattiko?

Tyhjän saa pyytämättäkii, mut lohta kannattaa pyytää vaikkei sais


LainaaRauhoo ja rakkautta toivottaa tällä kertoo ensimmäinen matkalla kohti itsemme löytämistä.

kyl kyl, sitä samaa vaa

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Tyhjän saa pyytämättäkii, mut lohta kannattaa pyytää vaikkei sais

Niin lohta

Mutta vaimot on eri asioita.
Etkö ole lukenut lehdestä juttuja naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä?
Vaimot ovat useimmiten naisia eikä niitä siis saa häiritä seksuaalisesti.

Viisainta mitä mies voi näissä oloissa tehdä on se että muuttaa tietokoneen kanssa eri huoneeseen nukkumaan.
Sitä ei aina tiedä mitä unissansa tulee tehtyä jos sattuu vaikka katselemaan illalla eroottis- aiheisia elokuvia ja pääsee hormooneita verenkiertoon ja jos ne tulee uniin.


Ztara

:lol:  :lol: Onpas hauska sunnuntaiaamu näitä teidän juttuja lueskellessa.
Täällä taitaa taas yksi jos toinenkin olla vähän paijauksen tarpeessa  :wink:
Kyllä se taas siitä.....



LainaaEtte siis muista että me hän itse loimme itse itsestämme tämän kaiken koska olimme kyllästyneet ikuiseen rakkauteen ikuisessa täydellisessä rakkaudessa?

Minä muistan tämän ihan hyvin  8) .
En vain enää muista mitä järkeä siinä touhussa lopultakin oli ja kenen meidän idea se alunperin olikaan.
Onko jollain vielä se mantra tallessa, voitaisi lukea se nyt toisinpäin että pääsisimme takaisin sinne mistä tulimme.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

JukriS

Kertovat että ei mene kuin nelisen vuotta ja sitten me olemme paljon lähempänä sitä aikaa.

Mayakalenteri päättyy ja muutos olisi iso.

Muutosprosessi on siis ilmeisesti jo käynnissä ja tämä vuosi on ison muutoksen aikaa.

Rakkauden aikakausi

:);):)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Ztara

Katsotaan mitä tapahtuu vuonna 2012. Rakkauden aikakausi joutaisi jo kaikkien muiden alkeellisempien aikakausien jälkeen saapumaankin  :roll: . Muutos lienee kuitenkin oleva tapahtuva henkisellä tasolla, ja vie aikaa ennenkuin se näkyy tekoina. Mutta hyvä niinkin.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo


Bongaaja

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Caribou Distribution in Alaska
Caribou are found in Scandinavia, Russia, Canada and Alaska. "In Europe, caribou are called reindeer, but in Alaska and Canada only the domestic forms are called reindeer. All caribou and reindeer throughout the world are considered to be the same species, but there are 7 subspecies: barrenground (Rangifer tarandus granti), Svalbard (R.t platyrhynchus), European (R.t. tarandus), Finnish forest reindeer (R.t. fennicus), Greenland (R.t. groenlandicus), woodland (R.t. caribou) and Peary (R.t. pearyi). Alaska has only the barren-ground subspecies, but in Canada the barren-ground, woodland, and Peary subspecies are found." (Reference: Alaska Wildlife Notebook Series: Caribou)

Huiipuvurilla on pienen näköinen peura. Koosta en ole saanut selvyyttä.


Hei Rape, kypsynyt outo. Taidat tuota englantia. Oletko joskus asunut outoUSAssa? Oltiinko me juttusilla joskus Njetin aikoihin? Duunissa olin vain ihan vähän.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä