Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yliherkkyys

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.12 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

On. Kyllä vain. Olen näistä jo useita kertoja kirjoitellutkin. Täällä.

En minäkään osaa sanoa, jatkanko minäkään, vaikka Outomaa pysyisikin pystyssä.
Viime aikoina olen aika harvakseltaan täällä kirjoitellut. Pääosin vain seuraillut touhua, joka menee lujaa yli siitä, missä ei ole rimaa lainkaan.

En osaa sitäkään sanoa, että onko yhden pahimman örveltäjän poisjäännistä apua.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

,
Tämä koko homma on kinni moderaattorista. Jos foorumi on aivokääpiöiden päivähoitopaikka,
ihan samaa. Mutta kun moderaattori on itse kääpiö, mitäs teet. No perusta oma foorumi ja hanki sillä tavalla viihtydyttäjiä koko päiväski. Puhuta kaikkea mitä nyt olet oppinut näillä loistavilla keskusteleupalstoilla.
Kopioit muulata jos et itse keksi: mitä on aika, mitäö on elämä, mitäö on kuolema, mitä on äärettömyys ja sitä rataa.

THL tiedottaa

.
Jollei saamani tieto ole aivan potaskaa, niin tämän foorumin moderaattorin paikka on avoinna. Siitä vain kiinni, kuin sika limppuun!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu


risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 21.06.12 - klo:21:02
aina löytyy syyllisiä

Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Tuoreempaa tietoa:

selvittämisprosentti oli vuosina 2009-2011 maan huonoin.Väkivalta- ja omaisuusrikosten selviämisprosentit ovat viime vuosina jääneet Helsingissä muuta maata selvästi matalammiksi. Seksuaalirikosten selvittelyssä Helsinki on sen sijaan vain hieman maan keskiarvoa jäljessä.

HS:n tilastoselvityksen mukaan pääkaupungin rikostutkijat onnistuivat ratkaisemaan vuosina 2008–2011 vain joka neljännen niin sanotut pimeän väkivaltarikoksen. Pimeissä rikoksissa uhri ei tunne tekijää, eikä tekijä myöskään jää rysän päältä kiinni.

Helsingin poliisilaitoksen selvittämisprosentti oli maan surkein kuten myös pimeiden omaisuusrikosten tutkinnassa.

Maan 24 poliisilaitoksen vertailussa parhaiten väkivaltarikosten selvittelyssä onnistui Koillismaan poliisilaitos ja omaisuusrikosten Jokilaaksojen poliisilaitos.

Seksuaalirikokset selvisivät parhaiten Päijät-Hämeessä.

Helsingin poliisilaitoksen rikososaston päällikkö Jouko Salo selittää huonoja prosentteja Helsingissä tehtailtujen rikosten suurella määrällä.

Helsingin poliisin rikostutkijat ovat Salon mukaan ammattitaidoltaan maan kärkeä, mutta aika menee suurten ja monimutkaisten rikosten selvittelyyn, jolloin paljon pieniä jää puutteelliselle tutkinnalle.

"Emme tietenkään voi olla tyytyväisiä noihin lukuihin", Salo sanoo


Patu

Lainaus käyttäjältä: .......... - 22.06.12 - klo:07:41
Lainaus käyttäjältä: Patu - 21.06.12 - klo:21:02
aina löytyy syyllisiä

Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa.


Helpompihan on löytää syyllisiä kuin syitä.
Totta kai moderaattori on aina syyllinen. Kun syyllinen nyt tiedetään, keksimme kyllä rikoksetkin.

Minä pidän Outomaasta. En läheskään ole samaa mieltä hänen mielipiteistään enkä moderointitoimistaan, mutta sellaista se elämä on. Olen vahvasti sitä mieltä että muutamalla toimella tämä foorumi ei olisi vajonnut näin syvälle, mutta kun en itse halua ryhtyä moderaattoriksi en oikein viitsisi ryhtyä nalkuttamaan.

karpalo

 Jokaisella foorumilla löytää jäsenen, jonka kanssa saa helposti sukset menemään ristiin. Tiedän silti kyllä mitä rape tarkoittaa.

Yksi asia on, että ei vastaa koskaan älyttömiin juttuihin. Mutta kun tää foorumi on tosiaan niin pieni, niin pakko vastata, jos yleensä meinaa kirjoittaa tänne jotakin.

Patu

joo, ei paskaan tarvitse astua jos on tilaa laittaa kenkänsä muualle. Mutta jos ei ole?

THL tiedottaa

.
Jos ei ole?


Patu ikään kuin palauttaa jutustelun tuohon yliherkkyyteen.
Ei mikään ihme, jos ja kun tässä itse kullekin on kehittynyt yliherkkyys typeryydelle, eli typerille viesteille. Jos niitä ei pääse pakoon mihinkään (ainoa konsti on sulkea koneensa), niin onhan se ihme, jos ei ala korvissa (joillakin ehkä korvien välissä?, vitsi!) suhista joku muukin kuin kesäinen tuulenhenki.

Viime aikoina en ole kylläkään enää törmännyt niihin pahimpiin törkyihin.
Onkohan jotain ratkaisevaa tapahtunut?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#29
.
kuules nyt Patu. Me ei kukaan olla eilisen teeren poikia. Lopeta toi jurina.
Ootko sä oppinu elämässäs mitään.

En nyt vaan viitsinyt vastata suureen filosofiseen kysymykseen syyllisistä.


Tässä on juhannuspiisi niille joilla on ollut huono päivä

http://www.youtube.com/watch?v=2KZjnFZvCNc&feature=related

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä