Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

#530
Olen kai useaan otteeseen jo maininnutkin, etten perusta foorumikirjoitteluani kenenkään yksityisen kirjoittajan inhoamiseen tai halveksuntaan. Sellainen on turhaa energianhukkaa, eikä kuulu agendaani missään muodossa. En myöskään ota täälläkään olevia kirjoituksia turhan vakavasti, sillä viihtymässä täällä vaan ollaan.

- Asiat siis puhukoon puolestaan; eikä itselläni ylitunteellisuus, tai muutkaan henkilösuhteet kuulu näihin kuvioihin laisinkaan. Tarkoitus ei toisin sanoen ole henk.koht. hakea keneltäkään jäseneltä mitään hyväksyntääkään, enkä näin ollen hätkähdä muiden arvosteluista/arvioista omaakaan kirjoittajapersoonaani kohtaan.

- Keskityn kuitenkin tästäkin eteenpäin ensisijaisesti itse käsillä oleviin aiheisiin, joten toisten kirjoittajien ominaisuudet yms. taipumukset jääköön edelleen siltä osin rauhaan. Antaa tekstien vaan virrata omia uomiaan, kyllä niiden laineet & aallonharjat aina valitut reittinsä löytävät!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Patu

Lainaus käyttäjältä: Metatron - 24.07.11 - klo:21:00
S kuitenkin kirjoittaa aina vähintään 100 sanaa per viesti, olis jännä nähdä joskus miten S osais tiivistää viestinsä pariin sanaan, ihan vain huvin vuoksi :)

Siinä menee aina niin paljon aikaa lukea pitkiä viestejä.

Luuletko että on nopeampaa jättää lyhyt viesti lukematta kuin pitkä viesti?

Kerrotaan Beethovenin aloittaneen kerran kirjeensä näin: minulla on niin kiire etten ehdi kirjoittaa lyhyttä kirjettä.

Kyllä sen verran pitää olla aikaa että kokoaa ajatuksensa.

AveLazio

Off topic: Patu, miksi v*ttuilet minulle raskaasti Myllyssä, mutta täällä olet mielin kielin. Tosi outoa......
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

1
OT: Patu ei esiinny Myllyssä (mikä se sitten lieneekään).
Eikä tietääkseni Avekaan.

2
En pirulauta ole mielin kielin kenellekään. En viitsi todisteeksi vittuilla, paras kun uskot suoraan.

3
Onko sinulla koordinaatit seonnut? Yksi kaheli, joka ymmärsi poistua, näki minut kaikkialla, milloin milläkin nimellä. Patologinen tapaus.

Patu

Ja asiaan: Ajatusmyllyssä - piti käydä katsomassa kun Ave mainosti- on linkki Outomaahan.
Outomaassa ei ole linkkiä Ajatusmyllyyn.
Jaa miksikö - siksi kai.


Slörde

#535
Patu, kato tarkemmin etusivulle:
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php

Siinä on suora linkki Myllylle jo vuoden päivät ja ihan kunniapaikalla. Ja minun ehdotuksestani, kun pyysin myllyläisiä myös ystäväfoorumien listalle.. Veinille kaveriksi  8)  

Samja laittoi linkin tänne vasta n. kaksi viikkoa sitten..
Sitä ennen aloitin Outomaa-ketjun AEO-alueelle kun en löytänyt kohtaa, minne olisi voinut kirjoittaa yhteisistä asioista.


Mylly on pyörinyt tänään niin, että tarvitsee kai rasvaamista ja huoltoa tänä iltana.. tainnut olla vilkkain sunnuntai koskaan!

.................................

Muokkaus:
Linkki Ajatusmyllylle
http://ajatusmylly.net/index.php?topic=828.new#new

Patu

No mutta, tarkemmin katsoen kyllä sen sieltä löytää. Ei ole ihan otsikossa.
Harjoitan katumusta.

Näillä foorumeilla vaaditaan tietty kriittinen massa että ne pyörivät. Tietty rajattu aihepiiri saattaa myös toimia, mutta Outomaan aiheita ei passaa käydä rajaamaan.

Tässä yhteydessä haluan kertoa että olen ollut ihan tyytyväinen toimiisi, en usko että jumalapuheilla ja hallusinaatioilla tämä pyörisi ollenkaan.

Outomaalaisilla on minulle outo hinku perustella omia foorumeita, johtuuko se täydellisestä kompromissikyvyttömyydestä, täydellisen oikean opin löytämisestä vai mistä. Omassa napanöyhtässä pyörijöitä on. Niitä jotka pystyvät sosiaaliseen kirjoitteluun ja keskusteluun,ei oman erityisyyden esiintuomiseen, on yhä vähemmin.

Outomaa


Aiheen nosto,
tiedoksi kaikille:

Klubilla on meneillään vilkas keskustelu foorumien yhdistämisestä! Osallistukaa :)

https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=1682.msg71356;topicseen#msg71356
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Viimeaikaiset tapahtumat mielessä päädyin kysymään, olisiko perusteltua siirtää linkit Ajatusmyllyyn ja Scandinaviaan tuonne Täyspäisten puolelle. Sinne jossa käyvät vain jäsenet, eivät lurkkijat.
Mitäs me potentiaalisia jäsenyyttä harkitsevia muualle ohjattaisiin.

veini

#539
Tulin katsomaan onko pöly laskeutunut, ja tuomaan teille uuden radiokanavamme.

Edit, niin se kanava on tässä: http://cirkus-scandinavia.com/smf/index.php?action=susiradio

Ja Bileemme on tässä: Tere tulemast sinnekkin.

http://cirkus-scandinavia.com/smf/index.php?action=muhu2013

veini

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä