Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "veini"
Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Tikanheitto suomalaista perinteistä peliä? Ei siis engelsmannien tikkataulua?

Perinteisestä Suomi tikasta on kyse, viisi kierrosta ja lasketaan pisteet yhteen, ei tässä aleta mitään siirtomaa herrojen ja sortajien pelejä pelailemaan! Julistivat vielä meille sodankin aikanaan..

veini

:P

Ei olla engelsmanneille pitkävihaisia - siihen sodanjulistuksen aikaan leikkivät vielä suurvaltaa ja ehkä vähän vieläkin koittavat pullistella, kovakalloisia kun ovat. Myöntäisivät reilusti, ettei heidän sotimisestaan olisi tullut yhtään mitään ilman jenkkien ja neukkujen osuutta. Vai tarkoititko Oolannin sotaa ? :?

Tikkakisa on oivallinen ajatus - itse tosin olen surkeahko tikanheittäjä, mutta huutosakissa kyllä luulisin pärjääväni melko hyvin - "Näytä niille - perkele", "Verta pakkiin" jne. ovat hyviä ja sopuisia kannustushuutoja.

veini

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "veini"
Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Tikanheitto suomalaista perinteistä peliä? Ei siis engelsmannien tikkataulua?

Perinteisestä Suomi tikasta on kyse, viisi kierrosta ja lasketaan pisteet yhteen, ei tässä aleta mitään siirtomaa herrojen ja sortajien pelejä pelailemaan! Julistivat vielä meille sodankin aikanaan..

veini

:P

Ei olla engelsmanneille pitkävihaisia - siihen sodanjulistuksen aikaan leikkivät vielä suurvaltaa ja ehkä vähän vieläkin koittavat pullistella, kovakalloisia kun ovat. Myöntäisivät reilusti, ettei heidän sotimisestaan olisi tullut yhtään mitään ilman jenkkien ja neukkujen osuutta. Vai tarkoititko Oolannin sotaa ? :?

Tikkakisa on oivallinen ajatus - itse tosin olen surkeahko tikanheittäjä, mutta huutosakissa kyllä luulisin pärjääväni melko hyvin - "Näytä niille - perkele", "Verta pakkiin" jne. ovat hyviä ja sopuisia kannustushuutoja.

Niin, tässähän on kyse leikkimielisestä kisasta, ainakin siihen asti kun se alkanee :P Nimittäin järjestimme aikanaan Viro-Venäjä-Suomi kolmimaaottelun, sekin oli ihan vaan leikkiä, kunnes Virolainen vaimoni huomasi karmean virhearvion pensaan vierestä lyönnissä, suomalainen tuomari tuomitsi tilanteen hänen mielestään päin sitä itseään :roll: Niin, koska olen syntyperäinen suomalainen, ja vaikka minulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä, jouduin tästä asiasta kuulemaan, olinhan vääryden maasta kotoisin ja me kaikki olemme samanlaisia  :P  :P  :P  Ottelu päättyi yhden pisteen voittoon suomen osalta, ja asiasta ei keskustella vieläkään, ei nimittäin millään käänny tämä vääryys huumorin puolelle, niin että se siitä leikkimielisyydestä :P Myöskin kymmenen vuoden omat töppäykseni otettiin tapetille:)) Sellaista se on urheilu :roll:

Jaahast, sitten tiedoittamaan vielä ruosuille ja kutsumaan heidätkin mukaan, olen vasta puolimaailmaa kutsunut, kun järjestetään, niin silloin myöskin järjestetään :D

veini

Tiistai

Heh, tänne kun tunne niin on ihan pakko alkaa virnuilemaan.. sen verran veitikoita nämä oudot on!

Teoriassa mukana,, tuskin sinne pääsee tuohon vuodenaikaan. Mutta menkää te, jotka pääsette. Ja sitten videoita näkyville. Nykyään photobucket.com:kin ylläpitää niitä ilmaiseksi.

Tiistai

Outoa, en pääse Finestglobille sisälle kirjautumaan! En eilenkään  :roll:
Olenko unohtanut salasanan.. tuskin...

krobbe

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Outoa, en pääse Finestglobille sisälle kirjautumaan! En eilenkään  :roll:
Olenko unohtanut salasanan.. tuskin...

Aukesiko palsta niin kuin pitää? Jokusia pikku katkoksia on ollut.

Mitään asetuksia ei ole varppina muutettu (ei niitä muut pysty tekemäänkään kuin veini ja mä) joten melko outoa!

Jos ongelma jatkuu, voin vaihtaa salasanasi ja kertoa sen sulle, voit sitten tietysti heti vaihtaa sen uuteen!


veini

Lainaus käyttäjältä: "krobbe"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Outoa, en pääse Finestglobille sisälle kirjautumaan! En eilenkään  :roll:
Olenko unohtanut salasanan.. tuskin...

Aukesiko palsta niin kuin pitää? Jokusia pikku katkoksia on ollut.

Mitään asetuksia ei ole varppina muutettu (ei niitä muut pysty tekemäänkään kuin veini ja mä) joten melko outoa!

Jos ongelma jatkuu, voin vaihtaa salasanasi ja kertoa sen sulle, voit sitten tietysti heti vaihtaa sen uuteen!

Niin, totta veistelee krobbe, asetuksiin en ole myöskään minä koskennut, häviää muuten aina puoli foorumia kun minä niihin kosken, näin ollen pysyttelen kaukana :P

Mitä tullee Tallinnan tapahtumaan 18.08-08 , niin ehdottaisin, että admini tasolla (Outomaa-Finestglobe) olisi oma pöytä, näin voisimme käsitellä tärkeitä asioita, eikä tavallinen rahvas kuulisi aivan kaikkea, menua voisi hieman myöskin katsoa vaativammaksi :roll:

veini

krobbe

veini haastelee viisaita, mielelään tietusti pöydän ja tuolien tulisi olla Kustavilaista laatutyötä, ne missä on ne veikeät toppaukset ja kullitetut nimilaatat selkänojissa.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: "krobbe"
Jos ongelma jatkuu, voin vaihtaa salasanasi ja kertoa sen sulle, voit sitten tietysti heti vaihtaa sen uuteen!
Tänään sinne pääsee, korjautui ihan itsestään.

Mutta kirjoittelemaan ei ehdi, nytkin tulossa vieraita ja ties koska lähtevät :D

veini

Lainaus käyttäjältä: "krobbe"veini haastelee viisaita, mielelään tietusti pöydän ja tuolien tulisi olla Kustavilaista laatutyötä, ne missä on ne veikeät toppaukset ja kullitetut nimilaatat selkänojissa.

Menun suhteen pitäisin myöskin tärkeänä, ettei mitään alkoholitonta, eikä laktoositonta tuoda tähän pöytään, varataan sitten vaikkapa invalideille oma pöytänsä!

veini

THL tiedottaa

Meitä invalideja on moneen lähtöön. Kaikille eri lajisille oma pöytä?

:lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä