Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ulkohyyskän hajuista

Aloittaja rapevainaa, 21.07.08 - klo:08:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"
Jaa, sedälle on tutumpi versio se jossa sanotaan että "Kyllä luonto pojan tikapuihin ajaa..."

Aha. Nyt selvisi lauseen etymologia.

Nature runs   boys on ladders.........tällä hakusanalla löytyi Woody Allenin teoria naisista........

Idea on vain sinä että nainen näkee miehen tikapuina itselleen, milloin mihinkin tarkoitukseen

"A woman needs two things, an aggressive sexual partner and an intellectually stimulating entertaining partner. If both qualities are not found in a single man, which is unfortunately very rare, she will seek out two separate relationships. She will make two ladders - a real ladder and a friends ladder. She keeps putting men on different ladders according to her self-devised rating criteria. Men are not told which ladder they are on unless they try to jump from one ladder to another. While trying to jump from one ladder to another men often fall into an abyss. An abyss is below the bottom, holding the two ladders. The whore always wanting to jump from the friends ladder to the real ladder, keeps hanging on to the friends ladder and knows that there is no way to come out of the abyss, aka the dustbin. He knows that a fall in the abyss creates awkwardness and an end of the story. You just try to move up the ladder, which ever you belong to, hoping that at the top, your ladder might join the other one."

http://citynoise.org/article/6963


reedik

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Joo, on viisas tikkanpoika jos huomaa ettei tarvitse itse koloa hakata yöksi.


Kyllähän sitä nuorempana tuli koloa hakattua yöt läpeensä. Ja mieluummin kyllä ihan itse, ettei toisten olisi tarvinnut minun puolestani paiskia. Pyrin vieläkin hoitamaan oman osuuteni, ettei muita tarvitsisi vaivata.

Muisto Keijo Kullervo

#92
Biolan biokäymälä, eikä haise...

Karhiketta läjän päälle joka käynnillä...

Kun pönttö alkaa ola tyhennettävässä kunnossa, siirto, 'aineet'  biokompostoriin...
Kun se kompostori on täysi, siirto tyhennysvaiheessa lehtikompostoriin ja muutaman kuukauden kuluttua valmista tavaraa vaikka perunapellon mullan jatkeeksi.

Koko prosessi ilman mainittavaa hajuhaittaa...

Keijo Kullervo

PS. Kokemusta mökkikäytössä jo, on kymmenkunta vuotta.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

#93
.
Mulla on tuosta asiasta  35 vuotta.

Paras aine on, kun isojen kuusten juurelle lahoaa neulaset ja muodostaa huopamaista kunttaa.
Erittäin huonoa on sahajauho. Se alkaa haista äitelälle pienen muhimisen jälkeen..

kromi

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.06.15 - klo:14:44
.
Mulla on tuosta asiasta  35 vuotta.

Paras aine on, kun isojen kuusten juurelle lahoaa neulaset ja muodostaa huopamaista kunttaa.
Erittäin huonoa on sahajauho. Se alkaa haista äitelälle pienen muhimisen jälkeen..

Pitääpä koittaa tuota kunttaa, vanhoja kuusia löytyy satamäärin mökiltä, joten raaka-aineesta ei tule pulaa.


Amanda


Mökin plumps-käymälät ei saa haista ja maajussin lantahommat tuoksuu ruusuilta? ;)

Suti

Minä käytän nyt Hajusieppo-nimistä ainetta. En osaa sanoa vielä kokemuksista mitään.

Mikä värkki on plumps-käymälä?
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä