Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Aforismit ja muut tienviitat

Aloittaja risto, 28.02.14 - klo:01:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.03.14 - klo:10:45
Lainaus käyttäjältä: sniper - 03.03.14 - klo:10:30No johan on markkinat, ensinnäkin viestisi eivät olleet Spekulaatioita vaan täysin todeksi tarkoitetut jopa "jumalan armosta"


Tulkintasi voi kertoa aika paljon susta.

Oikea tulkinta olisi "kirjailija moderaattorin armosta".........mutta kun .....
.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 03.03.14 - klo:11:47

Kuka on sanonut ettei tarvita. Tarvitaan.



Pelkkä tarve ei riitä. Ei edes molemminpuolinen.

Nykyään yritän vetäytyä, jos en näe ideaa hedelmälliseen kanssakäymiseen. Idean puuttuminen ja sen löytymättömyys on toki kiinni jokaisessa, mutta jos sen hetken fakta, niin otettava tosissaan.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 03.03.14 - klo:11:28Totta, voit ottaa sen aivan miten haluat, mutta älä enään sekoita vellejä ja puuroja keskenään, eli kutsu viestejäsi tosiksi "jumalan armosta" ja väännä heti spekulaatioiksi, spekuloida voi vain ellei tiedä mitään.

Voi jäädä kuva, että ajan kaksilla rattailla. Ehkä ajan. Tarkoitan sitä, että vaikka sanon viestejäni spekulaatioiksi, arvoiluiksi, asioiden virittelyksi, oletuksiksi, niin silti rivien välistä on luettavissa vaikutelma siitä, että viesti tai viestin kirjoittaja pyrkisi olemaan varteenotettava tai jopa uskottava. Vastaanottajille syntyy siis ristiriita. Onko huuhaata vai ei? Jos/kun huuhaata, onko kaveri itse sen vietävänä.

Tuo oli tulkintaa tilanteesta.

Minusta viestini ovat varteenotettavia tietyin rajauksin. Tuo on se pääasia. Varteenotettavia tai puhuttelevia jollekin sillä tavoin, että niitä voi käyttää hyödyksi. On siis jotain hyötyarvoa. Kaikille ei ole, ja hyötyarvoksi kääntämisen voi kokea mahdottomaksi. Hyötyarvoon ei voi aina päästä, eikä toteutuva yleinen hyödyllisyys ole kirjoitusteni merkittävä arvo kovin usein. Ymmärrän jos jollekin on.

Juha


Sen huomaan, että minulla on niin erilainen tyyli kirjoittaa asioista ja olla mukana, että joutuu pakosti vähän selittämään ja tekemään itseä ymmärrettäväksi. Ihan ok.

Lähtö olisi ollut ristiriitatilanteessa huono juttu. Lähtö ei saa jäädä painamaan omaa mieltä. Toisaalta lähtö ei saa jäädä painamaan muidenkaan mieltä. Hyvä, että minut palautettiin raiteille vielä.

Katotaan tämä episodi loppuun ja sitten jatkoa ...

Juha

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.03.14 - klo:09:22
Lainaus käyttäjältä: Juha - 02.03.14 - klo:20:53

Ehkä olen aidoksi "kirjailijaksi" syntynyt. Tarkoittaa sitä, että olen tuottaja "Jumalan armosta". On imetty ainesta sen verran, ja sillä tavoin sopivaa, ettei sisäiselle vuoropuhelulle ole mitään esteitä. Jos neutralointi joskus onnistuu ennen lopullisempaa poismenoa.

'lopullisempaa poismenoa' — mitä tarkoitat?

Arkkua?

Arkku on vain välivaihe siirtymisessä ilmaan ja tuhkaksi :)
Muista vaiheista en ala nyt spekuloimaan.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.03.14 - klo:09:33





Hitto. Just tälläsiä kuvia näin siinä unessa, josta kerroin.
Ei tartte ottaa sitä tarinaa vakavasti!

Ei kuvassa vikaa, oikein kiva :)

Juha


– Voiko rangaistus seurata ilman tuomion julistusta?
– Kyllä. Esim siviilissä. Sanaton tuomio käy hyvin.

sniper

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.03.14 - klo:13:27
Tuomio tuli, sanattomaksi vetää.  ;D


Äh. Ei oikeasti totta tällä kertaa.

Olen joskus yrittänyt tehdä noin täällä, mutta tällä tuomiokyvylläni ei ole käytännön merkitystä täällä.

Tällä kertaa toin afon tänne ihan sen vuoksi, että keksin sellaisen pitkästa aikaa. Taitaa olla tuotanto vähän hiilloksilla par-aikaa. Ei ollut tuodessa oikein ideaa sille, voisiko muut siitä jotain hyötyä. Taisin ajatella, että ehkä joku kommentoisi.

Olen kerran osannut tuomita täällä asioita explisiittisesti. Tuomitsin Rapsauksen menettelyn. ((https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4286.msg95798#msg95798))

risto

Kummallista liten jonkun elämä on pelkkää ihmettä (ihmettelyä)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä