Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Biotalous

Aloittaja Posiella, 12.02.15 - klo:07:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Tähän ketjuuun asiallista ja vähän asian sivusta olevaa keskustelua biotaloudesta. Jos joku viisaampi on kahlannut läpi biotalouden kansainvälisiä tutkimuksia, niin voisi linkittää tänne niitä artikkeleita. Myös biotalouden markkinointi kiinnostaisi. Voi kirjoittaa myös in English. Tänks!  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Lyhyesti:

Näin vaalien lähestyessä, etenkin Keskusta on ottanut erääksi vaaliteemakseen, eli keppihevosekseen, tämän biotalouden.

Sehän tarkoittaa käytännössä sellunkeiton lisäämistä, metsien lisääntyvää hakkaamista, soiden ojitusten uudistamista, uusien soiden ottamista turvetuotantoon — motto onkin: "Mitään ei jätetä!"
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#2
.
Katselin Sitran biotalousmietintöä. Olipa siinä fraasit poikineen: Uusi tapa ajatella. Suomesta mallimaa.
Härkäpavut ja tukkipuut samassa korissa..

Luulen että näissä pelataan valtion tukirahoilla aika pitkälle.  

Taisin lukea että biokemistejä on hitosti työttömänä.


Pyhä sylvi, miten kaikki tekstit pursuvat iskulauseita. Näyttää pahalta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 12.02.15 - klo:21:19
Katselin Sitran biotalousmietintöä. Olipa siinä fraasit poikineen: Uusi tapa ajatella. Suomesta mallimaa.
Härkäpavut ja tukkipuut samassa korissa..
Luulen että näissä pelataan valtion tukirahoilla aika pitkälle.  
Taisin lukea että biokemistejä on hitosti työttömänä.


Pyhä sylvi, miten kaikki tekstit pursuvat iskulauseita. Näyttää pahalta.


Iskulauseet ja iskulauseita tehtailevat Demonit.

Se on tätä päivää. Pitää puhua paljon ja aikuisen oikeesti. Muistammehan kaikki Himasen. Hyvä puhuja on kullanarvoinen konsultti, yhteiskunnan ryhdittäjä, hintansa väärti.
Missähän niitäkin papereita nyt selataan Eduskunnan kahvion vessassa naureskelevat.

Entäs Esa-Pekka Saarinen ja leopardihousut, Taikka Jari Sarasvuo:

  - Mikään ei ole sinulle mahdotonta, kunhan tartut toimeen.( Ota pankkilainaa taikka pikavippiä, perusta Pizzapaikka takapihalle, taikka polkupyörän kumien paikkaus -ja pumppaus firma, mitä väliä, kunhan uskot itseesi)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä