Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minä en tajua mutta tajuatteko te?

Aloittaja Paha setä, 16.09.09 - klo:20:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Voisitko ystävällisesti kertoa, minkä nimisistä siteistä on kyse?

nimim. vakikäyttäjä



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 23.10.09 - klo:08:30Katsotaan mitä sieltä vastataan, saankohan Joululahjaksi laatikollisen tervattuja terveyssiteitä?

;D

Voin vain kuvitella ... kerro sitten.

mrsFox

Lainaus käyttäjältä: se - 23.10.09 - klo:09:28
.
Voisitko ystävällisesti kertoa, minkä nimisistä siteistä on kyse?

nimim. vakikäyttäjä





Kyseessä on Vuokkoset siivekkeellinen ohutside. Olen mieltynyt niiden puuvillaiseen hiostamattomuuteen, eikä aiemmin ole ollut viallisia tuotteita.

Aakku, alkoi hirvittää.. Ketunpoika sai viallisen lakkinsa tilalle uuden suurempaa kokoa, kun reklamoin tekstiilivalmistajaa..

.. mutta tiedotan. Ehkä saamme hyvät naurut  ;D

THL tiedottaa

.
Vuokkosia mäkin oon käyttäny, muistaakseni.
Mutta "ilman siipii".
Mun mielestäni se liima on liiankin hentonen.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 23.10.09 - klo:21:11Aakku, alkoi hirvittää.. Ketunpoika sai viallisen lakkinsa tilalle uuden suurempaa kokoa, kun reklamoin tekstiilivalmistajaa..

.. mutta tiedotan. Ehkä saamme hyvät naurut  ;D

En epäile yhtään hirvittelyäsi tervatuista siteistä :)

Ei ole pakko kertoa ... mutta tämä on Outomaa ja siitä outo, ettei täällä kai ole kovin herkkänahkaisia jäseniä, että anna tulla vaan kokemuksiasi. Saahan nuo lakit vaihdettua jos väärää kokoa tulee - viallista ei tarvitse aina ottaa ... etämyynnissä on se 14 vrk. palautusoikeus ja kyllä kaupasta itseostettukin vaihdetaan jos palautettaessa ei ole käytetty, tai siis kunnossa kaikinpuolin.

Itselläni on taas käytössä tämä kunnon pöytäkone. En ole vieläkään päässyt sinuiksi läppärin oudon näppäimistön kanssa --> se "levyhiiri" edessä pakottaa kädet jotenkin luonnottomaan asentoon. Tämän näppiksellä kädet voi pitää rentoina ja on siten paljon mukavampi käytössä. Virtalähde tästä oli - ei muuta, kuten arvelinkin - lopullisesti pimahtanut ja näkyy olevan puolen vuoden takuu sillä powerilla. Se EI ole kiinalainen - 55€ maksoi ja kun vastaava kinuskihärveli olisi maksanut 49€, niin tuon pikkueron takia ei kannata säästellä. Ne kinuskipowerit kun ovat mitä ovat, eli niitä "rukkaset kädessä" tehtyjä. Metkaa, mutta itse työ ei maksanut mitään - oli tämän kuukauden tarjous Cruzbrokerssa.


Ztara

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

.

;D

Arvaa.

Aattelin vaan, että kun toi otsikko on tommonen ku on, niin annetaan vähän ihmeteltävää ja tajuttavaa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 25.10.09 - klo:08:07
.

;D

Arvaa.

Aattelin vaan, että kun toi otsikko on tommonen ku on, niin annetaan vähän ihmeteltävää ja tajuttavaa.




Kyse on useiden sitkoisien jarrutusjälkiesi aiheuttaman nootin seurauksena tekemästäsi parannuksesta varustuksesi puhtaampana pitämiseksi, sen naisen jonka luona asustelet, toimiessa nootin esittäjänä ?

Arvasin.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

On myös fifty sixty mahdollisuus, että käytit niitä hajunsyöjinä lumpereissasi.

Jos ajattelit pitää meitä jännityksessä ja epätietoisina, niin tiedoksesi että ainakin minullla on oma elämä.

nimim. EVVK

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä