Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mielen terveys, mis mennään

Aloittaja rapevainaa, 07.12.09 - klo:09:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Tässä kohtaa ei puhuttukaan enää mielitaudeista., tää oli lähinnä mielipidekysymys., jos huomasit., se

Tälläiset Armeijasta kieltäytymiset ovat samanlaisia pakokeinoja velvollisuuksien suorittamisesta. Onhan todettu aikapäiviä., että elämme aikaa., jolloin nuorilla on aina vaan enemmän oikeuksia Ja vähemmän Velvollisuuksia

Ja tälläisillä henkilöillä on sellaisia mielipiteitä., ettei heillä ole yhteiskuntaa kohtaan samoja velvoitteita tai velvollisuuksia., kuin kaikilla muilla sattuu olemaan, nämä ovat pääosiltaan "Lusmureita" :)

Tuolla tavalla sen ovat tulkinneet ns. de Vanliga människorna., ordinary people. tavalliset muunlaiset kansalaiset., jotka nurkumatta ja pelleilemättä suorittavat kansalaisvelvollisuutensa siinä järjestyksessä kuin niitä tulee vastaan.

Jos ihan joka asiassa kaikki aina sanoisivat :"ja mää en tee tuota ja tehkää ne, jotka ovat sen keksineetkin". Niin sellaisenko velvollisuudentunteen mr. SE haluaisi kansalaisiin juurtuvan. ;)


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.02.10 - klo:07:46

Ja tälläisillä henkilöillä on sellaisia mielipiteitä., ettei heillä ole yhteiskuntaa kohtaan samoja velvoitteita tai velvollisuuksia., kuin kaikilla muilla sattuu olemaan, nämä ovat pääosiltaan "Lusmureita" :)

Kylmaar

Sotaveteraanien muistolla kerätään jatkuvasti rahaa. Mihin ne ovat menneet? No entä Lottasvärd miljoona omaisuuksineen?

Huumenuorille on vaikka mitä yhteiskunnan rahoittamaa sydemiä. Siitten on näitä vapaaehtoisjärjestejä, jotka keräävät rahaa. Mihin ne menevät. Netin mukana niitö ei mainita oikeastaan missään.

Englannissa kerätään parhaillaan kimalaisten suojeluun rahaa. "haluatko auttaa kimalaisia". Johonkin polun varteen kylvetään kukan siemniä.  Hah. Se meiltä vielä puuttuu.

Energian kuluttajilta kerätään päästömaksua. Mihin ne on käytetty?

Erilaisia hyväntekeväisyysrahastoja on pitkin ja poikin. Ne on miehitetty yhteiskunnallisest valveutuneilla (poliittisilla) ihmisllä. Ensinnäkin sieltä saa moni liksaa ja sitten saavat vielä vaalirahaa.

Finland Svenska Folkpartiilla on monenlaista hyväntekeväisyysjärjestöä hallussaan kuten Punasta ristiä ja sellaista.

Voi postimies. Ihan väärästä paikasta etsit lusmureita. Jos jotain syyllistää niin kannattaa tavallista kansaa

Lusmuri on sellainen joka ei viitti ryömiä pöpelikössä ampumassa olemattomia vihollisia: laukaus, sarja sarja.

Toi sun Iltasanomien opiskelukin taitaa mennä ihan hukkaan.

rapevainaa

.
Olen ollut 5 kertaa kertausharjoituksissa mutta ei siellä mitään oppinut. Tappamisen jatkokoulutuskurssit on suunniteltu ja ohjattu äärimmäisen huonosti. Kouluttajat eivät nimittäin ole mitään kansan parhaimmistoa.

Kerrankin oli 9-päiväinen kertausharjoitus ja olin siinä vääpeliharjoituksissa. Ensimmäisenä päivänää huomasin että opin kirjoittamaan saman ihmisen nimen ja osoitteen 5 kertaa viivojen väliin. Sitten tajusin että tämän minä opin jo 7-vuotiaana.

Nimittäin, kun kutsukirjeet tulivat, ne oli printattu atk:lta. Ne olisi voinut monistaa eri tarkoituksiin niin monta kertaa kuin tarvitsee.

Nyt 600 ihmistä kulutti 6 päivästä yhden päivän kertomalla kuka on. Jopa vaimon ammattia kysyttiin.
No, puolet ilmatorjunnan paukuista jäi ampumatta kun ei ehditty.

Saappaisiin ei saanut määrämittaista narua. Kun sitten dyykattiin vanhat narut roskista, heti löytyi uudet narut ja saapat otettiin pois kontista ja solmittiin uudelleen. Voi vittu sanon minä. Sitä ihan himoitsee kertausharjoituksiin.

Yksissä harjoituksissa piti ostaa mitalit itselle ja sitten majuri kiinnitti sen juhlallisesti rintaan. Minä en ostanut ja niin jäin ilman mitalia.

Kuulemma Kollaallakaan ei ollut tietokoneita niin sitten ei ole rannikkotykistössäkään.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.02.10 - klo:08:16
Lainaus käyttäjältä: postman - 08.02.10 - klo:07:46

Ja tälläisillä henkilöillä on sellaisia mielipiteitä., ettei heillä ole yhteiskuntaa kohtaan samoja velvoitteita tai velvollisuuksia., kuin kaikilla muilla sattuu olemaan, nämä ovat pääosiltaan "Lusmureita" :)

Kylmaar

Sotaveteraanien muistolla kerätään jatkuvasti rahaa. Mihin ne ovat menneet? No entä Lottasvärd miljoona omaisuuksineen?

Huumenuorille on vaikka mitä yhteiskunnan rahoittamaa sydemiä. Siitten on näitä vapaaehtoisjärjestejä, jotka keräävät rahaa. Mihin ne menevät. Netin mukana niitö ei mainita oikeastaan missään.

Englannissa kerätään parhaillaan kimalaisten suojeluun rahaa. "haluatko auttaa kimalaisia". Johonkin polun varteen kylvetään kukan siemniä.  Hah. Se meiltä vielä puuttuu.

Energian kuluttajilta kerätään päästömaksua. Mihin ne on käytetty?

Erilaisia hyväntekeväisyysrahastoja on pitkin ja poikin. Ne on miehitetty yhteiskunnallisest valveutuneilla (poliittisilla) ihmisllä. Ensinnäkin sieltä saa moni liksaa ja sitten saavat vielä vaalirahaa.

Finland Svenska Folkpartiilla on monenlaista hyväntekeväisyysjärjestöä hallussaan kuten Punasta ristiä ja sellaista.

Voi postimies. Ihan väärästä paikasta etsit lusmureita. Jos jotain syyllistää niin kannattaa tavallista kansaa

Lusmuri on sellainen joka ei viitti ryömiä pöpelikössä ampumassa olemattomia vihollisia: laukaus, sarja sarja.

Toi sun Iltasanomien opiskelukin taitaa mennä ihan hukkaan.

Vastasit itse itsellesi., nuo kaikki ovat Lusmureita ja kähmijöitä., niinkuin totesit varsinaisia rahankerääjiä. Sanosko., että vähän niinkuin Romanian Kerjäläiset., mutta nämä ns"Viralliset Rahankerääjät" osaavat pukea asiansa "hyvän puolesta" Kaavun alle !!

Missä sun iltasanomatiedotteesi on., täytyy tästä lähteä liikenteeseen., näkyy satavan Lunta.., mielenterveyttä vaan kaikille halukkaille!! :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.02.10 - klo:08:29

mielenterveyttä vaan kaikille halukkaille!! :)

Toi on kyllä hyvin sanottu!

parempi sanonta kuin : "Mites meillä tänään menee!    ;D"


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.02.10 - klo:08:29
.
Olen ollut 5 kertaa kertausharjoituksissa mutta ei siellä mitään oppinut. Tappamisen jatkokoulutuskurssit on suunniteltu ja ohjattu äärimmäisen huonosti. Kouluttajat eivät nimittäin ole mitään kansan parhaimmistoa.

Kerrankin oli 9-päiväinen kertausharjoitus ja olin siinä vääpeliharjoituksissa. Ensimmäisenä päivänää huomasin että opin kirjoittamaan saman ihmisen nimen ja osoitteen 5 kertaa viivojen väliin. Sitten tajusin että tämän minä opin jo 7-vuotiaana.


Ei kai niissä ole tarkoituskaan mitään muuta oppia kuin maanpuolustahtoa. Vain niin., pääsisit huutelemaan minulle., olen vain Alikessu. Tuskinpa enää joudun mihinkään kertauskursseille.

Jos sota syttyy saan kiikarit Valtiolta Lahjaksi ja menen meidän talon katolle seuraamaan ja varoittelemaan kohti-ammutuista Ohjuksista :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.02.10 - klo:08:34

Jos sota syttyy , menen meidän talon katolle )

Siis, muodostat ihmiskilven!

Mä tuun kans!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.02.10 - klo:02:20Joo rumuushan tarttuu. Avioparit muuttuvat toistensa näköiseksi vanhemmiten. Sitten se vielä tarttuu lapsiin. ..On se...

Niin - meikä oli tämännäköinen elämän alkutaipaleella <--> parista minuutista kuulemma oli kiinni, että elävänä synnyin kun napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille ... het'siltään meinattiin hirttää. Silti minusta tuli komea, fiksu ja filmaattinen sälli.


Nykyminää ken on katsonut [ja langennut loveen] ei helpolla usko, jotta tuollaisesta rääpäleestä on alettu :)

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 08.02.10 - klo:12:25
Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.02.10 - klo:02:20Joo rumuushan tarttuu. Avioparit muuttuvat toistensa näköiseksi vanhemmiten. Sitten se vielä tarttuu lapsiin. ..On se...

Niin - meikä oli tämännäköinen elämän alkutaipaleella <--> parista minuutista kuulemma oli kiinni, että elävänä synnyin kun napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille ... het'siltään meinattiin hirttää. Silti minusta tuli komea, fiksu ja filmaattinen sälli.


Nykyminää ken on katsonut [ja langennut loveen] ei helpolla usko, jotta tuollaisesta rääpäleestä on alettu :)

Onko tuossa kuvassa nyt mitään eroa tuohon Avattareen.
Jos pannaan baskeri päähän niin parta vain puuttuu.
Lippu vaan liehumaan.
Se on siinä.

karpalo

Pikkaisen kun osaan arvioida ihmisten luonteenlaadusta kasvojen perusteella jotakin.,  niin kyllä tuo kertoo selvästi sellaisesta henkilöstä., jota ei ensimmäiseksi Jymäytellä., siinä löytyy selvästi harkitsevaa arviointia., että mihin kaikkeen tässä ollaan joutumassa., mutta kuitenkin taustalla pilkistää kuivaa huumoria :)

Tommosen kuvan Aakusta., kun olis lähettänyt 1950-60 luvulla KOTILIESI-Lehden naperokuvakilpailuihin., niin joillekin mitalisijoille ja palkinnoille olis varmaan ylletty.  :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä