Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Raamatun avioliitot

Aloittaja Bongaaja, 06.03.10 - klo:16:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Paha setä

En ymmärrä miten viisastuin tämän videon myötä. Todennäköisesti en mitenkään.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

rapevainaa



Bongaaja

Tekopyhä ministerri kärsi homojen liitoista
LainaaCanada's unofficial "Minister of Family Values," member of parliament Toews—surprise!—doesn't like the gays because we're a threat to the family and the institution of marriage. Toews has described gay marriage ceremonies as satanic "Black Masses," and insisted that adding gays and lesbians to existing Canadian civil rights statutes would bring the "jackboot of fascism [down] on the necks of our people."

You know where this is going, right?

It turned out that Toews—who once warned that gay marriage could lead to polygamy—was cheating on his wife of 25 years. After getting a much younger woman pregnant, Toews wound up getting divorced. Another marriage destroyed not by gays stomping around in fabulous jackboots, but by yet another straight "Christian" bigot slamming his dick into someone who isn't his wife.

Toews's affair became public two years ago, but the scandal didn't destroy him—he became minister of public safety this January—because the Canadian press sniffed that Toews's affair and divorce were private. Excuse me, Canadian- press pansies, but a politician who scares up votes attacking the private lives of others, a politician who insists that other people are out to destroy his marriage, can't be allowed to hide behind "my private business!" when it turns out that the only threat to the politician's marriage was the politician's own greasy cock.

One day, straight folks everywhere are going to realize that anti-gay ravers come in two flavors: assholes who are externalizing their own internal struggles against homosexual desires (Ted Haggard, Larry Craig, Joseph Ratzinger, et al.) and assholes who are attempting to compensate for and/or draw attention away from their own moral shortcomings (David Vitter, Mark Sanford, Vic Toews, et al.).
http://www.thestranger.com/seattle/SavageLove?oid=3537955


Tiistai



Minäkin olen joskus ihmetellyt, miten valikoivasti varsinkin fundamentalisti-kristityt (joita Bongaajan nurkilla voi tavata) lukevat Raamattua.  Jos jokainen värssy on otettava sanallisesti, niin pitäisi uskoa kaikki muukin.  Se on täynnä vertauskuvia.. minun on esim. vaikea uskoa, että muutama tuhat vuotta sitten saattoi elää monta sataa vuotta vanhaksi.

Ulkomuistista en osaa siteerata.. mahtaako täällä löytyä joku, joka löytää sen kohdan tuosta vain!

rapevainaa


Eugen

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 06.03.10 - klo:18:01
En ymmärrä miten viisastuin tämän videon myötä. Todennäköisesti en mitenkään.

Siitä ilmeni selväsanaisesti, että homoliitot on raamatussa kielletty!
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 08.03.10 - klo:12:01
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 06.03.10 - klo:18:01
En ymmärrä miten viisastuin tämän videon myötä. Todennäköisesti en mitenkään.

Siitä ilmeni selväsanaisesti, että homoliitot on raamatussa kielletty!

Jo vain - näin on kirjoitettu :

Lainaus käyttäjältä: Raamattu3 Moos 18:  Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.  Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne-  sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi-  ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä.  Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Sinällään, jo fysiologisista syistä johtuen, miehenpuolen kanssa makaaminen ei onnistu, kuten naisen kanssa makaaminen - tässä makaaminen tarkoittanee seksuaalista kontaktia, eikä vieretysten nukkumista [?].

Väkisin tuleekin mieleen, että millaiset sitten olivatkaan Mooseksen mieltymykset - häveliäänä ja siveänä en tohdi kirjoittaa, mutta lukija tykönänsä todetkoon, että sellainen samanlaisuus onnistuu vain yhdellä tavalla ... jotkut tykkää [mies+nainen] siitäkin.

Eugen

Tuo käsky panee miettimään, miksi juutalaisia piti eritoten kieltää juuri tästä hommasta, eihän siellä puhuta mitään punasia päin kävelystäkään, vaikka Jahve aivan hyvin tiesi jo reilu 2000 vuotta sitten, että sekin on oleva vaarallista hommaa...
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä