Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#80
Koska ihminen täyttää "hullun" määritelmän?

Naamakirjassa leviää tämä otsikolla "Hullu mies, joka vaeltelee ympäriinsä? Odotas kun katsot kauempaa. Tätä ei olisi ikinä uskonut." (klikkaa linkkiä).



Minusta mies on nero, varsinkin visuaalinen/tilallinen hahmotuskyky huippuluokkaa.. vaikka voi olla on joky syy sille, miksi on vapaata aikaa tallata lunta huvikseen.. ehkä työttömyyttä.

Muisto Keijo Kullervo

"Ennen, kun olin viisikymmentä vuotias ja aikaisemminkin, sanottiin:
"Komea auto On munan jatke."


Nyt riittää että On auto yleensä ja ajokortti kunnossa...
Mutta sitä ikääntyminen tuo tullessaan...

Aamulla kun herää ja lukee aamun lehden, voi olla onnellinen jos omaa kuolinilmoitusta ei näy lehden sivuilla....
Munatkin ovat nykyään pakattu 15 kappaleen sarjoihin... Osa niistä maistuu munakkaassa aamulla ihan mallikkaalta.

Omia munia tuskin huomaakaan, paitsi pissiessä ja hyvä niin...
Yllä melkein 73 vuotiaan mietteitä ...

K.K.

PS. Jaa - niistä ulkonäköpaineista... Tukkaa On, partaa myös ja nenäkarvat leikkaan tarvittaessa... Ulkonäkö on ihan mallikas, mitä nyt kylpyhuoneen peilistä ko. asiaa tiirailen..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda



Hyvä niin.
Juuri eilen illalla poika kertoi skypessä, miten vaimonsa vaarilta pitäisi leikata toinen munuainen pahan tulehduksen takia pois, se oli tarina tähän asti. Mutta eilen paljasti, että pitäkää omana tietonanne, mutta miehellä on munuaissyöpä, joka on jo levinnyt .. imukudokseen. Hän tarvitsee leikkauksen ja kemoterapiaa.
Totuutta ei ole kerrottu  pariskunnalle. Mummu ja vaari kuin kuvakirjasta.. vaari tuntuu ihan läheiseltä, näyttää niin suomalaiselta ja onhan hän geeneiltään unkarilainen, vaikkei siellä asu.

Muisto Keijo Kullervo

Olen suhtautunut ns. poikkeaviin ihmisiin suhteellisen tyynesti...

Silloin harmitta se, kun joku poikkeaa turvalliselta henkisyyteen vievältä tieltä ja alkaa mesota jonninjoutavia.


Onneksi maailmassa on teitä, kujia ja polkuja  lukemattomia.

Mikä minä olen tuomitsemaan ihmistä, vaikka kaikki tekemisensä näyttävät menevän päin seiniä.

Kun tulee kuhmuja ja kolhuja, luonto kyllä parantaa haavat.

Jos ei tehoa, luontokaan, kyllä hautausurakoitsija  hoitaa viimeistelyn..

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.02.15 - klo:14:24
Olen suhtautunut ns. poikkeaviin ihmisiin suhteellisen tyynesti...

K.K.

Niin, sanoisinpa jopa Stoalaisen tyyneesti:

  - APATHEIA on stoalaisuuden myönteinen peruskäsite, se merkitsee haavoittumattomuutta, eleettömyyttä, tunteettomuutta

Tälläinen sinä olet "maailmankansalainen, haavoittumaton, sankarillinen"

Kyllä kelepaa, kun sen saat sitten vielä ihan itse kertoa kaikelle kansalle.


kromi

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.02.15 - klo:14:24
Olen suhtautunut ns. poikkeaviin ihmisiin suhteellisen tyynesti...

Silloin harmitta se, kun joku poikkeaa turvalliselta henkisyyteen vievältä tieltä ja alkaa mesota jonninjoutavia.


Onneksi maailmassa on teitä, kujia ja polkuja  lukemattomia.

Mikä minä olen tuomitsemaan ihmistä, vaikka kaikki tekemisensä näyttävät menevän päin seiniä.

Kun tulee kuhmuja ja kolhuja, luonto kyllä parantaa haavat.

Jos ei tehoa, luontokaan, kyllä hautausurakoitsija  hoitaa viimeistelyn..

K.K.

Hienoa K.K, että olet huolestunut meistä "pakanoista ja eksyneistä".
Vielä hienompaa on se, ettet meistä piittaa, vaikka huolestunut oletkin.

Siinä muuten olet oikeassa, että luonto parantaa haavat.
Siihen ei jumalia tarvita!
Pahimpiin kolhuihin kylläkin tarvitaan tieteen mahdollistamia hoitoja.

Muuten; Kyllä se hauturi hoitaa sinun viimeistelyn, mutta monella muulla se taitaa jäädä sairaalan vahtimestarin hommiksi.
Katsos kun, kaikki eivät halua pistää euroja siihen, että joku satuihin uskova saisi lasten perinnöstä lanttiakaan...

Noh, mitäs näistä... Jatka sinä itsellesi viitoittamalla tiellä.... kohti itseäsikin parempaa ihmisyyttä......

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.02.15 - klo:14:24

Mikä minä olen tuomitsemaan ihmistä, vaikka kaikki tekemisensä näyttävät menevän päin seiniä.


Kyllä sinun pitää rohkeasti tuomita Naton toimet Ukrainassa ja kiittää Putinin rauhaa rakentavia toimia.
päivä kerrallaan

Posiella

Mikä on " ns poikkeava ihmisi" ? Ihmettelen tuota äänestystä. Voisiko joku viisas kertoa?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

LexA

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda



Niin, LexA. Jos vaikka jollakin sattuu olevan identtinen kasonen, niin silti heillå on eroja luonteenpiirteissä.. vaikka geenit ovat samat. Aika mielenkiintoinen juttu, kun tarkemmin ajattelee..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä