Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Mitähän uskontoa natsit edustivat polttaessaan juutalaisia krematorioissaan ?

- Määritelmä kansallissosialistisen Saksan eli natsi-Saksan liittolaisineen toisen maailmansodan aikana suorittama järjestelmällinen juutalaisten kansanmurha, jossa kuoli noin kuusi miljoonaa juutalaista, minkä lisäksi natsit joukkomurhasivat holokaustin yhteydessä myös suuren määrän muiden halveksimiensa ihmisryhmien edustajia, kuten homoseksuaaleja, romaneja, kehitysvammaisia ja rikollisia sekä miljoonittain eri slaavikansojen edustajia.......

Et silleesti......, ei niinkään kovin kauaa sitten, ajatellen ihmiskunnan ikää ?

   - Uteliaana.........

Suti

Jumala on kaikkivaltias joka antoi ihmisellle vapaan tahdon  -tuo vapaa tahto taitaa olla vastuun pakoilua. Vaikka kuinka rukoiltaisiin tapahtuu vastoin ihmisen toiveita ei ihmisen tahdon mukaan vaan Jumalan tahdon mukaan.
Teodikean ongelmaa eivä Kulleron julistukset ratkaise.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 25.02.20 - klo:09:48
Jumala on kaikkivaltias joka antoi ihmisellle vapaan tahdon  -tuo vapaa tahto taitaa olla vastuun pakoilua. Vaikka kuinka rukoiltaisiin tapahtuu vastoin ihmisen toiveita ei ihmisen tahdon mukaan vaan Jumalan tahdon mukaan.
Teodikean ongelmaa eivä Kulleron julistukset ratkaise.

Olen liha- ja luumöykky jossa on taju...

Ihmeellistä, että Luoja on sellaiseen pystynyt?

Olisiko rakkautta, jota moni ei itse tajua, kun on niin kauheasti kiireitä kaiken maailman hössötysten keskellä.

Ja sitten vielä kysytään, että 'onko Jumala rakkaus'?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 05.03.20 - klo:14:50
Ja sitten vielä kysytään, että 'onko Jumala rakkaus'?

Muisto Keijo Kullervo

Liirum laarum lappalainen..en minä ainakaan kysy
päivä kerrallaan

karpalo

Onko nokkosella omatunto ?
Nokkonen on Jumalan luoma.

Uteliaana, mutta ei itsekkäänä.


Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 05.03.20 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 05.03.20 - klo:14:50
Ja sitten vielä kysytään, että 'onko Jumala rakkaus'?

Muisto Keijo Kullervo

Liirum laarum lappalainen..en minä ainakaan kysy

Tässä alla pätkä Kantapaikalta:

Kertsi kirjoitti:

"Tieteellistä todistusarvoa ei myöskään ole "tutkielmassasi", sillä se ei ole - nimestään huolimatta - mikään oikea tieteellinen tutkielma. Tämä ei tietenkään vähennä tutkielmasi arvoa sinulle itsellesi. Mutta tutkielmasi todistusarvo on nolla tieteellisessä mielessä."

Minulle on arvoa sillä, että tiedän, että on oltava jotta voisi tuntea jotain... Eikö Sinustakin?

Minulle on arvoitus, mutta olen melkein ratkaissut sen, tällainen:

(N)olla on yhtä kuin 'Olla',
kun tarpeeksi laitetaan nollan eteen 'luonnollisia numeroita'.

Nyt olen olemassa, mutta ennen kuin aloitin tutkielmani, olin vähemmän olemassa.

Minusta yllä hyvä sanaleikki joka selvensi ajatuskiemurointejani ihan tarpeeksi.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 09.03.20 - klo:09:42
Nyt olen olemassa

Muisto Keijo Kullervo

Jospa oletkin vain Pyhä Henki, joka kuvittelee olevansa Keijo Kullervo.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:

Muisto Keijo Kullervo

En lukeudu, en pidä kirjoitelmiasi  esimerkkeinä ajattelusta. Kullervo esittää mitä järjettömiä tuloksia uskominen taruihin aikaansaa, ei esimerkkeinä ajattelun voimasta.

Mitä olet mieltä, onko Joulupukki naimisissa vai ei?
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo

Varmaan riippuu myös siitä, minkä vuoden käännös/painos tuosta kirjallisuudesta on kysymyksessä , kuinka monta kertaa jokainen noista haluamistasi sanoista esiintyy. En kyllä vieläkään ymmärrä, mitä sisältöä tuollainen sanojen laskeminen antaa. Kielitieteessä se kertoo, kuinka yleinen kukin sana on ja miten niiden yleisyys muuttuu vuosikymmenten kuluessa. Kieli näet muuttuu melkoista vauhtia.