Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Ymmärtääkseni olen tullut tutkielmassani aivan äärirajoille ja tämän jälkeen lukijan on otettava, jos kiinnostusta riittää, itse asioista selvää?

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home


Viimeinen viestini – lähes – jossa kuvasin kantapaikassa sanojen rytmiikkaa Jeesus sanan tiimoilta oli mielestäni niin selkeä, että ilman lukijan osaamista tutkia sanoja, ei lähemmäksi enää itseni kautta pääse.
https://kantapaikka.net/index.php/topic,72.msg28055.html#msg28055


Kiinnostus asiaan – sanojen merkitysten tutkimiseen lienee tärkeintä ja sieltä kautta löytynevät asian juuret.
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan."
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#862
2018 kirjoitettuna

Tyhjä Hauta?
Muistatteko Väinö Linnan?
Kirjoitettuaan elämäntyönsä, lukuisat romaninsa, oli Hän tyhjentänyt itsensä. Oli kuin tyhjä hauta. Kaikki mitä oli tuntenut, oli paperilla kirjoissa ja lukeneitten ihmisten sydämissä.
Jäljelle vain jäi Väinö Linna, legenda.
Itse koin saman asian. Kirjoitettunani Kotisivuni A:sta Ö:hön olin tyhjä hauta, olen elossa, mutta erilaisin, uusin kokemuksin.
Tyhjentää itsensä on elämän kokemista kirjoituksellisin, puhutuin repliikein.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juulianna

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 22.07.19 - klo:09:01
2018 kirjoitettuna

Tyhjä Hauta?
Muistatteko Väinö Linnan?
Kirjoitettuaan elämäntyönsä, lukuisat romaninsa, oli Hän tyhjentänyt itsensä. Oli kuin tyhjä hauta. Kaikki mitä oli tuntenut, oli paperilla kirjoissa ja lukeneitten ihmisten sydämissä.
Jäljelle vain jäi Väinö Linna, legenda.
Itse koin saman asian. Kirjoitettunani Kotisivuni A:sta Ö:hön olin tyhjä hauta, olen elossa, mutta erilaisin, uusin kokemuksin.
Tyhjentää itsensä on elämän kokemista kirjoituksellisin, puhutuin repliikein.

Muisto Keijo Kullervo

Onhan se helpotus. Kun vuosikaudet ähisee yhden asian kimpussa niin kai se tyhjäksi vetää kun viimein on valmis. Minä kuolaan Päätalon Kallen perään. Muistaakseni oli Gummerus jolle Kallen kirja viimein kelpasi. Helsingissä kirjan esittelypippalot ja Kalle vapisi ja tärisi, hyvä kun ei karannut kun puheen joutui pitämään. Puhe oli lyhyt ja ytimekäs. " Minä olen Kalle Päätalo. Puhua minä en osaa mutta kirjan minä kirjoitin."
.
Niin kaunis on maa,,

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 25.07.19 - klo:13:52
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 22.07.19 - klo:09:01
2018 kirjoitettuna

Tyhjä Hauta?
Muistatteko Väinö Linnan?
Kirjoitettuaan elämäntyönsä, lukuisat romaninsa, oli Hän tyhjentänyt itsensä. Oli kuin tyhjä hauta. Kaikki mitä oli tuntenut, oli paperilla kirjoissa ja lukeneitten ihmisten sydämissä.
Jäljelle vain jäi Väinö Linna, legenda.
Itse koin saman asian. Kirjoitettunani Kotisivuni A:sta Ö:hön olin tyhjä hauta, olen elossa, mutta erilaisin, uusin kokemuksin.
Tyhjentää itsensä on elämän kokemista kirjoituksellisin, puhutuin repliikein.

Muisto Keijo Kullervo

Onhan se helpotus. Kun vuosikaudet ähisee yhden asian kimpussa niin kai se tyhjäksi vetää kun viimein on valmis. Minä kuolaan Päätalon Kallen perään. Muistaakseni oli Gummerus jolle Kallen kirja viimein kelpasi. Helsingissä kirjan esittelypippalot ja Kalle vapisi ja tärisi, hyvä kun ei karannut kun puheen joutui pitämään. Puhe oli lyhyt ja ytimekäs. " Minä olen Kalle Päätalo. Puhua minä en osaa mutta kirjan minä kirjoitin."
.

Jep...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Seksuaalineutraali?

Sellainen termi jota käyttänevät yhä useammin vanhukset ja ikääntyneet?

Koen jopa, että Jumala kaiken tietämykseni mukaan on seksuaalineutraali josta parisen kirjoittajaa on polemisoinut täällä hieman aikaisemmin.

Jumala on kaikkien Jumala, myös heteroitten, biseksuaalisten ja muuseksuaalisten - myös ateistienkin... Onhan Jumala luonut kaiken mikä maa päällä kantaa...

Vai pitäisikö Jumalan paikalla pitää maailmankaikkeutta - utelen?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Asiantuntijan lausuntoko?

https://yle.fi/uutiset/3-10912009

Janne Saarikiven kolumni - asiaa...



Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.08.19 - klo:22:30
Asiantuntijan lausuntoko?

https://yle.fi/uutiset/3-10912009

Janne Saarikiven kolumni - asiaa...



Muisto Keijo Kullervo

АРЕНДА ПРОДАЖА ВЫКУП БАРТЕР ЛИЗИНГ ОПАЛУБКИ И ОБОРУДОВАНИЯ индивидуальные и более выгодные условия!
Аренда от 10р./м2 в сутки для монолитного строительства в Краснодаре и Южном Федеральном округе

Гибкие условия! Выгода до 50%

Аренда опалубки с правом выкупа - возможность выкупа спустя 6 месяцев за 50% стоимости.

Продажа многоразовой стальной и алюминиевой опалубки.
........

Tuossa on vastaus Janne Saarikiven tarinaasi.


Voisitko ynnätä  ja laskea naapurimaan aakkosten sopivuuden yks yhteen meidän kirjaimistomme kanssa ?

Onko olemassa eroavaisuuksia, vai mennäänkö samaan putkeen lausekokonaisuuksissa ?

karpalo

Voiko venäjänkielisillä aakkosilla touhuava ihminen kaapata koneesi ?


Oletko miettinyt asiaa ?

Muisto Keijo Kullervo

Olemme todistaneet, että kirkko pärjää vielä nykyaikanakin kun asioista otetaan selvää kotisivullani? Ei se estä kirjoittamasta ketään miten mieleen juolahtaa sillä Jeesus Jumalanpoika on ikuinen mysteeri:

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"