Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Nyt on avattu uusi Pub Outomaahan viimeaikasten keskustelujen virittämänä: Pub PohjaSakka.
A-oikeudet.

Tervetuloa!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.10.15 - klo:21:32


En heti löytänyt..  olisit nyt etsinyt paremman lokaalin ja jotain sisään vetävää tehostusta, ettei tämä ole mikään tavallinen juottola.

Hei, palkkaa Angela     baarineidiksi!  :P

Voiko tulla sisään missä kunnossa tahansa, vai onko täällä ulosheittäjä?

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.11.15 - klo:09:49




Pakkaus on puolet menestyksestä niin Salmalla kuin Napue ginilläkin. Tosiaan, hyvin hyvin onnistunut ulkoasu..


kuva http://boutiquebarshow.com

Onpa tyylikäs. Taitaa olla aika tasokas paikka, kun on ohjelmaakin.
Mieluimmin tietysti miespuolista katseltavaa minulle, jos toivomuksia voisi esittää. ;D :-*

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.11.15 - klo:12:17

Onhan tuolla jäsenlista, voisit lähettää privoja kaikille kivoiksi kuvittelemillesi uroksille!

Ja poislähteneille Kaipausvihkoon kutsun ;)

Tuota äskeistä ehdotustani ei pidä ottaa aivan sananmukaisesti. ;)


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.11.15 - klo:15:54

Minä se käyn niin kuumana, että ompelukone pimahti nokan edessä äsken.. oikosulku, kun hurauttelen näitä liinoja, tekee 3 x n. 2 metriä ympäriinsä eikä ihme kun ei tykännyt.
Muutenkin on tämä jokasyksyinen puna-vihreä-valkoinen vuodenaika meneillään. Uskomattoman adiktoivaa, kun tulee nättiä jälkeä. Näitä ei voi koskaan tehdä tarpeeksi.. suokaa pojat anteeksi, kun tästä tuli nyt ompeluseura. Tuon nurkkapöydän varaan itselleni ja olkaa kuin ette huomaisikaan!

Onkohan Pisteellä kahviautomaatti täällä, on pysyteltävä selvin päin ;)

Minä taas ostan lasin punaviiniä, 16 cl. Talon viiniä.

Posiella

#6
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2199653/Bag-bag-Boxed-wine-goes-classy-new-disguise-accessory-Vernissage-womens-handbags.html

Kävisikö sinulle, Esmerkix, joku näistä viineistä? Laitetaanko valkoviiniä valkokultaisesta laukusta, punaviiniä mustakultaisesta laukusta vai roseviiniä pinkistä laukusta?

Ps. Täällä pubissa on käytössä vain Samsungin tabletti, enkä saa noita kuvia poimittua. Voisiko Tiistai ystävällisesti laittaa tänne tuosta James Bond jutusta sen kuvan. James istuu tuossa vieressä hörppimässä Napue giniä ja odottelee Outomaan daameja seurakseen. Ulkopuolisetkin näkisivät, millaista pubin kanta-asiakaskunta on.
Ja laittaisitko tuosta yllälinkitetystä jutusta tuon kuvan, missä on nuo kolme viinilaukkua, kiitos!

Ps. Tarkistan kahvitilanteen mahdollisimman pian.
Ps. Ja Rrapelle olen tilannut isoryntäisiä daameja tarjoilemaan. Niitä Rrape ei voi vastustaa...
Ps. Angela on valitettavasti tällä hetkellä ryyppyputkessa, joten hänelle ei voi tarjoilla saati ottaa töihin, mutta jos raahatte hänet tänne, niin keitän mustaa peruskahvia.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Esmerkix kysyi, että
voiko tulla sisään missä kunnossa tahansa, vai onko täällä ulosheittäjä?

Rähinöitsijät kannetaan ulos, mutta jos omin jaloin pääsee sisälle, niin tervetuloa kaikille. Outomaalaisille on joka päivä  tunnin happy hour kunkin itse valitsemana aikana. Vierailijat ovat myös lämpimästi tervetulleita, mutta kannattaa hankkia Outomaan jäsenyys, niin voi nauttia kanta-asiakkuuseduista.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.11.15 - klo:23:12

Muuten juuri tänne tullessani tällainen herra tuolla seisoskeli vähän neuvottomana, että missä se pub PohjaSakka onkaan.. toin mukaan sisälle! Eksentrinen herrasmies .. onkohan Esmerkixin makuun.. ei ikä miestä pilaa ;)



Voi ei, tämä herra on kanta-asiakkaamme, 104-vuotias. Hänellä on ajoittainen dementia ja ei aina muista, missä hänen kantapubinsa sijaitsee. Hienoa, että toit hänet ystävällisesti sisälle.  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: . - 01.11.15 - klo:21:45
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2199653/Bag-bag-Boxed-wine-goes-classy-new-disguise-accessory-Vernissage-womens-handbags.html

Kävisikö sinulle, Esmerkix, joku näistä viineistä? Laitetaanko valkoviiniä valkokultaisesta laukusta, punaviiniä mustakultaisesta laukusta vai roseviiniä pinkistä laukusta?

Ps. Täällä pubissa on käytössä vain Samsungin tabletti, enkä saa noita kuvia poimittua. Voisiko Tiistai ystävällisesti laittaa tänne tuosta James Bond jutusta sen kuvan. James istuu tuossa vieressä hörppimässä Napue giniä ja odottelee Outomaan daameja seurakseen. Ulkopuolisetkin näkisivät, millaista pubin kanta-asiakaskunta on.
Ja laittaisitko tuosta yllälinkitetystä jutusta tuon kuvan, missä on nuo kolme viinilaukkua, kiitos!

Ps. Tarkistan kahvitilanteen mahdollisimman pian.
Ps. Ja Rrapelle olen tilannut isoryntäisiä daameja tarjoilemaan. Niitä Rrape ei voi vastustaa...
Ps. Angela on valitettavasti tällä hetkellä ryyppyputkessa, joten hänelle ei voi tarjoilla saati ottaa töihin, mutta jos raahatte hänet tänne, niin keitän mustaa peruskahvia.

Kiitos. Pakko ottaa tuo mustakultainen, sillä minulla hieman korkeat kolesteroliarvot ja yritän pudottaa niitä punaviinillä. Kesäasun kanssa sopisi paremmin tuo valkokultainen ja valkoviini on erittäin paljon mieleeni kyllä.
Mutta olosuhteiden pakosta ja koska talvikin on tulossa, mustakultainen kiitos!