Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Posiella - 14.06.16 - klo:10:57
Arrmahin Armas,

Hieno homma, että sinäkin olet hengessä mukana. Maksan toki kolmesta setistä, mutta voisitko soittaa ne nopeampaan tahtiin kahdessa tunnissa? Tehdäänkö urakka?
Siis, ekaksi yleinen harhaluulo, nopeammin soittaminen olis hidasta vaikeampaa. Menis ihan päinvastoin, hitahahko namuttelu se vastaa vaatii, ja laulajaltta eniten. rumpali selviää nopeista hötkyistä kuin hätkähdyksellä. ...   nyt muuten toi uusi rautlankamies pystyy jatkamaan laulutaakkaa. Mä sjungaan mielelläni, kosk näen sieltä stagelta että ottaa tuulta mutta ääni nykyisellään kestää vain noin  kymmenen biisiä, ja nekin järjestykseen optimoituna.
Urakka olis syksyllä.


Posiella

#71
Voisiko se uusi rautalankamies laittaa päivitetyn cd:n pubin sähköpostilooraan: pohjasakka(at)pub.com.
Ei kai tämä ole vaan se herra haisevissa saappaissa? Hän ei esiinny ilman nostalgisia "streapteasenaisia"... 8)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Posiella - 14.06.16 - klo:12:30
Voisiko se uusi rautalankamies laittaa päivitetyn cd:n pubin sähköpostilooraan: pohjasakka(at)pub.com.
Ei kai tämä ole vaan se herra haisevissa saappaissa? Hän ei esiinny ilman nostalgisia "streapteasenaisia"... 8)
Igor?
Ei,
tää on yks, jonka hiffasin jo kun se oli n. 18v. Veti Agentssit, dumarit yms .. tyylillä, jossa oli kuten på finska sanotaan, aitoa lavasäteilyä.

Suti

Angelan lumoava hymy on vastustamaton - missä kuppila sijaitsee?
päivä kerrallaan

Posiella

Olen palannut.
Pubi on auki.
Tervetuloa!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Ekisetä

Millois tulee valomerkki?
Saako pöydässä laulaa tai nukkua portsarin häiritsemättä?
Entäs vääntää kättä?

Ekisetä

Ihana musta seksi nainen.
Haluaisin nähdä sen pakarat.
Tykkään ku pyllyssä on vähä lihaa.

Ekisetä

Mä oon varmaan ollu neekeri jossain entisessä elämässä. Vaimo sanoo että mulla on mustat luut.