Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

vapun vietto

Aloittaja marianne, 30.04.11 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marianne

mitenkäs outomaalaiset vappua viettää/vietti?

ite ihan vaan kotosalla perheen parissa, pienessä hiprakassa. grillattuakin tuli. kylmä tuuli vähän haittasi tunnelmaa.

emma

Jäätiin myös kotiin ja ruokalistalla on samppakaljaa ja perunasalaattia. Jos huomenna hiukan lämpiäisi,voisi lähteä piknikille.

LexA

Hyvin, hyvin poikkeuksellisesti kotona, selvinpäin, yksin kahvilinjalla. :o
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Slörde



Mitä pahaa kahvissa on :P 
Minä olen adikti!

Meillä ihan arkipäivä, sadellut koko päivän ja äsken siivosin akvaariota ja vaihdan melkein kaiken veden. Oli jo aikakin-- yksi kalaparka oli taas kuollut nurkkaan huomaamatta.

Supertalentti.show meneillään telkkarissa, semifinaali. Kaikki 3 superkandidaatteja.

marianne

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 30.04.11 - klo:21:53


Mitä pahaa kahvissa on :P 
Minä olen adikti!

Meillä ihan arkipäivä, sadellut koko päivän ja äsken siivosin akvaariota ja vaihdan melkein kaiken veden. Oli jo aikakin-- yksi kalaparka oli taas kuollut nurkkaan huomaamatta.

Supertalentti.show meneillään telkkarissa, semifinaali. Kaikki 3 superkandidaatteja.
akvaariot hienoja :) meillä on 120 litran akvaario käyttämättömänä. turha pitää kaloja, kun ei ole halukkaita akvaarion hoitajia. laita jokus kuva akvaariostas.


Slörde

Montako litraa? En ole mitannut, mutta n. 40x40x100cm. Ja se on jo aina, pari vuotta oltiin ilman ja pitihän kohta hankkia taas uusi. Otan pian kuvan.. päivänvalossa :)

Tervelutoa uudelle jäsenelle Tihulille! Vappuajelulla kuulemma pysähtyi tänne ..

mrsFox

Kotosalla, perheen parissa. Nyt valvon yksin. Väkijuomat ei maistu, mutta simastahan saa hitusen alkoholia. Pahnanpohjimmainen sai ensimmäisen vappupallonsa, Nalle Puhin. Saunassa laitettiin hänelle kylpyyn kaksi vesi-ilmapalloa ja uusi kylpyankka. Se pienen lapsen ihastunut nauru.. se kyllä sulattaa sydämen!

marianne

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 30.04.11 - klo:23:33
Montako litraa? En ole mitannut, mutta n. 40x40x100cm. Ja se on jo aina, pari vuotta oltiin ilman ja pitihän kohta hankkia taas uusi. Otan pian kuvan.. päivänvalossa :)

Tervelutoa uudelle jäsenelle Tihulille! Vappuajelulla kuulemma pysähtyi tänne ..
se on noin 120 litraa. ei ole ollut käytössä ainakaan neljään vuoteen. akvaariot on hyvin hoidettuina todella upeita. minulla ei taida olla tallessa enää kuvia, miltä se näytti parhaimpina aikoina :(

ville

en oo tehnyt mitään. Oudolla saarella vapunpäivä on vasta huomenna. Unohdin laittaa simasatsin tulemaan taas. Voi olla että teen munkkeja kuitenkin.

Canardian

Vaasan Saaristossa kävin vappuna. Oli liian kuumaa ja naama ja käsivarret palo. Väkijuomia ei tullut paljoa juotua, vain pari litraa parasta Konjakkia ja 80% töellisen rahvaan valkoviinaa boolissa, ja parikymmentä litraa karhua.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä