Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Visionäärien isot kuviot

Aloittaja risto, 10.04.12 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Moderaattorska - 13.04.12 - klo:12:26
.
Jos tämä olisi työpaikkahaastattelu, Sumu ei saisi tätä hommaa.
Vaikuttaa että ei ole edes pyrkyä hommaan.

Minä ottaisin heti Sumun töihin. Jos olisin nimittäin johtaja...

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: JymySumu - 13.04.12 - klo:10:49

Tilanteisiin vastaamiskykyisyys on tärkeää.
Jos aistii, ettei asioita osata hoidella, niin se huolestuttaa.
Etenkin jos on huolestumiseen taipuvainen.


JymySumu!

Ole kuule huoleti.

1. EKP lainaa eteenpäin – tietysti ongelmamaille, kuten Kreikalle, Italialle jne. – rahoja, joita yksityiset pankit ovat tallettaneet turvaan EKP:n vielä toistaiseksi hyvällä tolalla olevien maiden keskuspankkeihin. Tätä kutsutaan virallisesti TARGET- ja TARGET2-siirtojen hyödyntämiseksi. Lisäksi EKP on tähän mennessä myöntänyt yksityisille pankeille lainaa noin 1000 miljardia euroa 1 %:n korolla. Kaikkiaan EU-alueella niin sanottuun palomuuriin ja muihin finanssikriisin hoitamiseksi tarkoitettuihin velkajärjestelyihin on tähän mennessä poltettu noin 2000 miljardia euroa.

2. Espanja ja Italia – eli suuret taloudet – ovat siirtymässä toiselle puolen kenttää, eli takaajista avun saajiksi. Tämä tietää sitä, että myös Suomen vastuut EU:n tasapainottamisrahastoissa (EVVR, EMR) kasvavat.

3. Eli Eurooppa diskonttaa elämämme sellaisiin tulevaisuuden ruusuisiin odotuksiin, jotka eivät missään realistisessa katsannossa ole mahdollisia.

4. Odotettavissa on todellinen romahdus. Vallassa olevat poliitikot ovat toimillaan siirtäneet tuota väistämätöntä katastrofia tulevaisuuteen. He siis pyrkivät siihen, etteivät heidän omat varpaansa joudu putoavan järkäleen alle.

5. Valpas katse huomaa, että ne varpaat ovat jo tiiviisti murikan puristuksessa.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

juhasamy


Kiitos vaan, THL !

Kai sitä jotenkin selvitään,
mutta perusehto on kyllä se, että todellisuutta katsotaan silmiin.

Tässä suhteessa ihmiset ovat valitettavan heikoilla.
Tässä on se oma pelkoni yleisesti muotoiltuna.


http://sohvaperuna.net/index.php?sivu=8&oper=blogi_monta&idviesti=2810#2810 :

"Terveyttä ei ole useinkaan se,
että näkee asiat niin kuin ne ovat."

Noin se taitaa olla. Ehkä suuri probleemi.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: Sini - 13.04.12 - klo:12:30
Minä ottaisin heti Sumun töihin. Jos olisin nimittäin johtaja...

Tänks, Sini.

Jos itseä ajattelen, niin vähän ulalla sen suhteen, että mihin sopisin.
On varmasti jokin alue, jossa voisin olla hyvä ja hyödyllinen.
Aika hankala tapaus muuten :)

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 13.04.12 - klo:12:42
Lainaus käyttäjältä: JymySumu - 13.04.12 - klo:10:49

Tilanteisiin vastaamiskykyisyys on tärkeää.
Jos aistii, ettei asioita osata hoidella, niin se huolestuttaa.
Etenkin jos on huolestumiseen taipuvainen.


JymySumu!

Ole kuule huoleti.

1. EKP lainaa eteenpäin – tietysti ongelmamaille, kuten Kreikalle, Italialle jne. – rahoja, joita yksityiset pankit ovat tallettaneet turvaan EKP:n vielä toistaiseksi hyvällä tolalla olevien maiden keskuspankkeihin. Tätä kutsutaan virallisesti TARGET- ja TARGET2-siirtojen hyödyntämiseksi. Lisäksi EKP on tähän mennessä myöntänyt yksityisille pankeille lainaa noin 1000 miljardia euroa 1 %:n korolla. Kaikkiaan EU-alueella niin sanottuun palomuuriin ja muihin finanssikriisin hoitamiseksi tarkoitettuihin velkajärjestelyihin on tähän mennessä poltettu noin 2000 miljardia euroa.

2. Espanja ja Italia – eli suuret taloudet – ovat siirtymässä toiselle puolen kenttää, eli takaajista avun saajiksi. Tämä tietää sitä, että myös Suomen vastuut EU:n tasapainottamisrahastoissa (EVVR, EMR) kasvavat.

3. Eli Eurooppa diskonttaa elämämme sellaisiin tulevaisuuden ruusuisiin odotuksiin, jotka eivät missään realistisessa katsannossa ole mahdollisia.

4. Odotettavissa on todellinen romahdus. Vallassa olevat poliitikot ovat toimillaan siirtäneet tuota väistämätöntä katastrofia tulevaisuuteen. He siis pyrkivät siihen, etteivät heidän omat varpaansa joudu putoavan järkäleen alle.

5. Valpas katse huomaa, että ne varpaat ovat jo tiiviisti murikan puristuksessa.





nyt nyt nyt. Mitä tuohon pitäisi sanoa.
Ei saa pelotella vastuuhommissa!

.


risto

Lainaus käyttäjältä: JymySumu - 13.04.12 - klo:12:59

Jos itseä ajattelen, niin vähän ulalla sen suhteen, että mihin sopisin.

nimenomaan. Tarvitsemme rehellisen luotsin joka osaa tunnistaa tosiasiat.


karpalo

#66
Lainaus käyttäjältä: Sini - 13.04.12 - klo:12:27
JymySumu on tulevaisuuden ihminen.
Osaat jo kysyä: 'Mitä minä voisin tehdä?'
Mahtavaa.
Kaikki muutkin outomaalaiset ovat mahtavia.
I love you.

I allways love you..,, too.

Mut mikä se on tärkeintä. Ei se oo tää rakkaus. Ei, ei.

Täällä on kaikki tietämys maailmasta, avaruudesta, Wessanpöntöistä, taisteluista, Eskimoista ja Nokikolareista. Joka lähtöön löytyy tietämystä. Ite oon kyllä noviisi, oon pelkkää kuraa parhaitten rinnall.

Jotenkin oon räpistelly täällä tungoksessa. Onneks JymySumu tuli nostaan puolueitten uskottavuutta. Nous ylös soffalta, vaik on kankeeta ollut viime aika, sillekkin, meille kaikille, Herran haltuun.
 
 - Hyvä Persut, Hyvä Persujen Assistentit.......Kyllä Lähtee!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Moderaattorska - 13.04.12 - klo:13:43

nyt nyt nyt. Mitä tuohon pitäisi sanoa.
Ei saa pelotella vastuuhommissa!

.


Tuota samaa kyllä aattelin, mutta luotan siihen, että vastuullinen asema antaa myös valmiudet vastuun kantamiseen. Etenkin, kun on kyseessä niin monipuolisesti itseään muutoinkin kehittänyt persoonallisuus.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto


AveLazio

Onpas tääl vilkasta keskustelua nyt. Jee. Otan kantaa, ku ehin lukee!

Itse olin vähän aikaa huoraamassa jäykkisfoorumi Näkkärillä. Mut sit v*tun "Valvojat" alkoi heittää minnuu taas ulos. Lähdin ihan itse sit - ja kirjoitin Näkkärin avuttomalle ylläpidolle pari ärtynyttä viestiä, foorumillekin. Hmm.

On se vaan niin, että ainoat foorumit, jotka tällaista tankkifetisistiä sietävät, ovat SS Lazio ja Outomaa. Netissä on niin paljon heiveröisiä, itkuisia ja tyhmiä ihmisiä, että ymmärrän minua siedettävän vain henkisesti vahvimmilla foorumeilla.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä