Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesäksi rantakuntoon - liikuntakampanja!

Aloittaja Sini, 04.03.14 - klo:20:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#40

Ei kirjoittamiseen, mutta lukemiseen.. ;)

Jokainen sitä yrittää kuvitella, millainen toinen keskustelija oikeasti on... aika monen kohdalla voisi tulla yllätys nokatusten. Kuin esim. tuo, jolle on annettu nimeksi Angela!

risto

.
voin vain kuvitella kun Angela 83 v menee uimarantaan rollaattorilla, ja alkaa huiskia naisia koukkukepillään: Tissit Piiloon Projekti leimahtaa käytiin. miksi...no mistä minä tiedän...

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.03.14 - klo:18:00
.
voin vain kuvitella kun Angela 83 v menee uimarantaan rollaattorilla, ja alkaa huiskia naisia koukkukepillään: Tissit Piiloon Projekti leimahtaa käytiin. miksi...no mistä minä tiedän...


Miksi? Ei kai nyt uimarannalla sentään. Mihin ne piilotat, jos vain uimapuku on päällä.

risto

#43
.
uimaranta siksi että pysytään otsikossa.

sama kysymys, kun maailmassa on tissejä, miksei Rape tai joku muu niitä voi katsella. Angela on niin huolestunut siitä että käyttää silmiään aitoihin asioihin.

niin ja onko Angelan koukkukeppi aito?

Frux

Joo, ei niin! Mutta eikös ole ihanaa tehdä joku onnelliseksi! ;)


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.03.14 - klo:18:00
.
voin vain kuvitella kun Angela 83 v menee uimarantaan rollaattorilla, ja alkaa huiskia naisia koukkukepillään: Tissit Piiloon Projekti leimahtaa käytiin. miksi...no mistä minä tiedän...


Eihän Angela mitään 83 vielä ole?! Minun äitini on 86 v, eikä halua koskeakaan tietokoneeseen.

risto

#46
Angelan ansioksi on luettava se että hän haluaa tehdä miehet onnelliseksi.

Angelan käyttöliitymä...öh..no tits

onkohan Angela uimahallikunnossa?

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Frux

Joo, täällä vanhainkodissa meillä on WiFi ja Samsungin GALAXY Note 10.1 tabletit. Tämä on jonkun Assuanin perustama vanhainkoti parempiosaisille. Yhtiön kotipaikka on Jerseyn saaret.

Juuli Hukkaskukka

#49
.
Angelan vanhainkodista sain kuulla huhuja ja kävin foton nappaamassa. Angela itse oli lounaalla ulkomisterin kanssa. Koska Angela on hyin hurmaava nainen, on hänet langeneena nuorena huostanotettu ja tänne asuntolaan, vaatimattomaan, sijoitettu.
Anna Angela adress tai telephone niin tulen morjestamaan. Sitten meitä on kaksi kaunista naista siellä.
Ei kai tarvitse olla langennut. Sinulla varmaan on useimpia pareja bikineitä. Minunkin ryntäilleni sopivia.
Siis XLXLXX.
Voi hyvin...vaikka ainahan sinä...
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä