Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Olumpilaiset

Aloittaja Alien Weird, 13.02.10 - klo:21:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 16.02.10 - klo:11:09Mutta en minä tiedä. Kyrö niin sanoi, ja se voi tietää jotain douppingista, minä en tiedä.
Palautumiskyky saisi kyllä minullkin olla parempi, voisi treenata enemmän.

Hmmm... onkohan meneilläänolevissa olumppialaisissa yhtään urheilijaa, joka ei olisi käyttänyt doupinkeja - harjoitellessaan. Huipulla ei nykyään ilman nk. kiellettyjä aineita pysy - pitää vain olla tarkka, että lopettaa riittävästi ennen itse kisoja, ettei kusi paljasta vihreällä värillään :) Voi kusi toki olla perinteisen keltaistakin, ainakin tytöillä.

Eugen

Nyt alkaa olla ilmassa sellanen 2-3 mitskun olympiakeikaus, aikoinaan sitä kauhisteltiin kun Barcelonan kesäolympialaisista ei irronnu kuin pari hassua mitskua, mutta nyt on sentään talviolympialaiset kyseessä. Kaikenmaailman ilalialaisetkinhiihtää lujempaa kuin suomalaiset, vaikka ne ei oo lunta nähneetkään kuin vuorenrinteillä. Kattelin naisten kymppiä, ja voi vain todeta, että ruottinlikalla ja eestiläisellä oli tsemppiä ja ruista ranteissa, toisinkuin suomalaisilla. Eilisen paras kommentti tuli jonkun piirikunnallisen pilipali mieshiihtäjän suusta, kun jäi jonnekin 25-35 sijalle. "Tää oli hyvä tällanen verryttely ja pitäis olla paremmassa iskussa sitten ylihuomenna!" Haloo! Ne on jo nyt olympiakisat, ei mikään lämmittelylenkki. Moinen runkkari olisi pitänyt jättää kotipihaansa hiihtelee, siinä saa hyvän alkulämmityksen ennen saunaan menoa.
"Aye, caramba!"

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 17.02.10 - klo:10:54
Nyt alkaa olla ilmassa sellanen 2-3 mitskun olympiakeikaus, aikoinaan sitä kauhisteltiin kun Barcelonan kesäolympialaisista ei irronnu kuin pari hassua mitskua, mutta nyt on sentään talviolympialaiset kyseessä. Kaikenmaailman ilalialaisetkinhiihtää lujempaa kuin suomalaiset, vaikka ne ei oo lunta nähneetkään kuin vuorenrinteillä. Kattelin naisten kymppiä, ja voi vain todeta, että ruottinlikalla ja eestiläisellä oli tsemppiä ja ruista ranteissa, toisinkuin suomalaisilla. Eilisen paras kommentti tuli jonkun piirikunnallisen pilipali mieshiihtäjän suusta, kun jäi jonnekin 25-35 sijalle. "Tää oli hyvä tällanen verryttely ja pitäis olla paremmassa iskussa sitten ylihuomenna!" Haloo! Ne on jo nyt olympiakisat, ei mikään lämmittelylenkki. Moinen runkkari olisi pitänyt jättää kotipihaansa hiihtelee, siinä saa hyvän alkulämmityksen ennen saunaan menoa.

Mietaa vielä luule että toistakymmentä mitallia tulee.
Minä pysyn siinä omassa ennusteessani 1-7 kpl.

Mutta kuka on suomen varmin mitalisti?

Minä veikkaan että se on tämä yhdistetyn konkari,  joka teki paluun nyt syksyllä.
Se jäi kotiin pitemmäksi aikaa kuin muut, muka opiskelemaan, mutta kuka tietää mitä se siellä kotona teki.
Se "tankkasi" itsensä ja nyt sen "tankkaus" kestää kauemman kuin näillä muilla.
Tässä ensimmäisessä kisassa ei vielä voinut voittaa ettei se "tankkaus" paljastuisi.
Muissa kisoissa sitten rävähtää kun muiden "tankkaukset" alkaa hiipumaan.
Taktiikka jyllää.  Sanokaa minun sanoneen.


.

Alien Weird

Olumpiakisoissa on muutamia lajiryhmiä

*naihiiihtäjät
*mieshiihtäjät
*naisluistelijat
*miesluistelijat
*naislaskettelijat
*mieslaskettelijat
*naiskelkkailijat
*mieskelkkailijat
*naisprimadonnat
*miesprimadonnat
*mäkihyppääjät
*kurlaajat
*hihtäjäampujanaiset
*hiihtäjäampujamiehet
*yhdistetyt
*naisjääkiekkoilijat
*miesjääkiekkoilijat

Mitaleita on suomeen odoteltu

*naishiihtäjiltä
*miesluistelijoilta
*naislaskttelijalta
*naisprimadonnilta
*mäkihyppääjiltä
*yhdistetyn miehiltä
*naisjääkiekkoilijoilta
*miesjääkiekkoilijoilta¨
ja
*lökäpöksyiltä

Mitalin on toistaiseksi tuonut  suomeen vain yksi lökäpöksy

mutta kaikilla muillakin lajiryhmillä on vielä mahdollisuuksia

Kun yksi mitalli on saatu
niin minä saan muuttaa tai tarkentaa vähän ennustettani mitalien määrästä
Alunpitäen ennustin että mitaleita tulee 1-7kpl
Nyt luulen että mitaleita tulee 2-7kpl
Varmimmin se toinen mitalli tulee yhdistetystä.


karpalo

Helpotus..,Huoohhuh..., Huhhuhh., Huh.., ;)

Parasta tossa Peetu Piiroisen mitalissa oli se, että Johtoryhmä pääsee vihdoinkin juomaan Mitalikahvit ja toteamaan Lehdistölle :"Me Teimme Sen Vaikeuksista Huolimatta"..  :)

Ja vaikka jo on ehditty mollaamaan.., kyyllä tiedetään .., siellä Suomessa on mollattu., haukuttu ja tuuhmia kirjoiteltu Nettilöissä..., saivatpa taas siipeensä  kaiken maailman Netti pellet.... Johto Rulaa., Jees


ville

oli menestys olumppialaisissa millainen tahansa, nähdään se kuvastavan kaikkien suomalaisten henkistä nykytilaa. Joku ryynäsen kaatuminen on merkki periksiantamisesta, joka on meidän kaikkien synti. Sillä asialla ei ole merkitystä, ettei Ryynäseltä kai kukaan mitalia odottanutkaan. Jos hän kuitenkin olisi mitalin saanut tai jopa voittanut koko kisan, kertoisi se miten katajainen kansakin, vastoin kaikkia tsäänssejä, voi ikään kuin piruuttaan pärjätä, kuten jo Talvisodassa.

Sori, olen vähän jäljessä kun en kisoja juuri seuraa.

Eugen

Se Suomen miestaitoluistelija jäi vikaksi. Kaatui hypyn, vaikka oli vaikka kuinka tilaa jäällä. Kyllä huomaa, että taitoluistelu on homojen hommaa, lumilautailjoilla oli kymmenenkertaa vaikeemmat temput, mutta ne onnistui, kun eivät ole tulleet vain sukkahousuissa kaikelle kansalle keikistelemään.
"Aye, caramba!"

Alien Weird

Nyt ei ole taas tullut mitallin mitallia, ei edes lähellä olla oltu.
Urosleijonat repivät Valkovenäjän jääkiekkojoukkueen mutta naarasleijonat saivat selkäsaunan USA:lta.

Julkisuudessa on veilä lämmitelty lökäpöksyn tuoman hopeamitallin jälkisämmössä
ja paremman materiaalin puutteessa on TV:ssä näytetty mitalien jakosermonioita.
Huomenna, tai jo tänään, alkaa taas tuntumaan kolkolta ja kylmältä, ellei lisää mitalleja tule.

Ennusteeni on kutenkin edelleen se sama.
1-7 mitallia on tulossa, niistä yksi on jo tullut, joten tulematta on vielä 0-6 mitallia.
Voi siis olla ettei mitaleita enää tule, mutta sen todenäköisyys on yhden suhde kuuteen, eli melko pieni,
Se todennäköisyys on suunnilleen sama kuin että arvaisi nopanheitossa oikean numeron. 

Kyllä se siis mahdollista on etti mitaleja enää tule, mahdollisempaa se on kuin lottovoitto.
Jos kuusi ihmistä heittää noppaa niin keskimäärin yksi niistä arvaa etukäteen minkä numeron saa.
Jos ihminen heittää kuusi kertaa noppaa niin keskimäärin yhden kerran osuu arvaus kohdalleen.
Suunnilleen samalla todennäköisyydellä kuin pystyy arvaamaan nopanheiton tuloksen jää Suomi jatkossa ilman olumpiamitaleita.

Todennäköisimmin ainakin yhden mitallin tuo kuitenkin Suomelle yhdistetyn urheilija Hannu Manninen. 
Muut mitalit tulevat, jos tulevat, sattuman oikusta, missä nyt onni sattuu kohdalle osumaan.

Eugen

"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 19.02.10 - klo:11:19
Tässä on vähän sitä, miltä tsemppi ja se suomalaisten yksinoikeus sisu kuullostaa....

http://www.hs.fi/urheilu/hiihto/artikkeli/Majdic+hiihti+pronssia+nelj%C3%A4+kylkiluuta+murtuneena+ja+repe%C3%A4m%C3%A4+keuhkossa/1135253031400

Ziisus - tuo jäi näkemattä.

Kuten toisaalla mainitsin - katsottiin skaboja sohvalla minun pääni muijan haarojen välissä  ;D

Ehkä jotain meni ohi ... sattuneesta syystä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä