Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Aforismit ja muut tienviitat

Aloittaja risto, 28.02.14 - klo:01:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 26.06.14 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: sniper - 26.06.14 - klo:20:50
Juha perkele unohdit mut. ????????

Emmä susta aina tiedä.
Oot ihan vain kiva :) Najaa.

No pirskatti ku muija sanoo samaa ettei se musta aina tiedä, ettehän vaan oo jutelleet keskenään?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha


Ei mulla ole lopultakaan ketään vastaan mitään.
Tää on käynyt yhä selkeämmäksi.

Joskus luuli, että jotkut ovat ikäviä.
Toki noin voi edelleen ajoittain kokea.

Kaikelle on perusteensa.
Tyhmää olla uskomatta sitä, mitä on.
Vaikeaa tietty ajoittain.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 26.06.14 - klo:20:54
No pirskatti ku muija sanoo samaa ettei se musta aina tiedä, ettehän vaan oo jutelleet keskenään?


Ehkä sitä telepatiaa on :)


risto



kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 26.06.14 - klo:20:44
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 26.06.14 - klo:20:24
-
"Minua haukutaan. Ajatella, olen siis olemassa!"


Tällainen lausunto voi kertoa jotain sanojasta.

Itse en ole kokenut, että minua haukutaan.
Typeryyttä on ollut sitäkin enemmän.




Sepe näkee ruikuttamista kaikkialla.
THL näkee kaikkialla minä-minä-minä-meininkiä.
Rape näkee kaikkialla hulluja.

Kai noista vahvoista jumitus-ajatuksista jotain voi päätellä.

Mitkä siis ovat syyt modejen perään itkemisestä?
Oot harrastanu sitä muuallakin kuin täällä.

Ja hei! Et sä todellakaan oo yhtään välkympi tai parempi kirjoittaja kuin muutkaan!
Luulosi siitä, että kukaan muu kuin sinä, ei osaa kirjoittaa eikä pysty oppimaan mitään, saatika käsittämään mistään mitään, perustuu ainoastaan harhaisen mielesi kuvitelmiin.

Kusipäitä on muuten monenlaisia, sinä et vaan kuulu siihen armoitettuun joukkoon.....

Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:21:26

Mitkä siis ovat syyt modejen perään itkemisestä?
Oot harrastanu sitä muuallakin kuin täällä.


Sorry. En hae tukea, enkä sitä saa. Jos jotain saan, se on kirjoituskielto. Siis esim täällä ja Näkökulmalla.


Ja hei! Et sä todellakaan oo yhtään välkympi tai parempi kirjoittaja kuin muutkaan!
Luulosi siitä, että kukaan muu kuin sinä, ei osaa kirjoittaa eikä pysty oppimaan mitään, saatika käsittämään mistään mitään, perustuu ainoastaan harhaisen mielesi kuvitelmiin.


Miten sä minusta tällaista ajattelet? Et taida tuntea minua.


Kusipäitä on muuten monenlaisia, sinä et vaan kuulu siihen armoitettuun joukkoon.....

Eli en ole kusipää? Mikä olen, siis onko mielessä jotain kuvausta?

kromi

Joo Juha, en todellakaan tunne sinua, kuten en ketään muutakaan miltään foorumilta.
Tunnen kyllä lukuisia ihmisiä, kaikki ne henkilökohtaisten kontaktien kautta internetin ulkopuolisesta elämässä.

Mitä tulee haluamaasi määrittelyyn itsestäsi, voin vain arvella kirjoituksiesi perusteella.
Huomionkipeä syrjäytynyt henkilö, joka muiden kontaktien puutteessa hakee huomiota mitä moninaisemmilta palstoilta. Käsittämättä kuitenkaan, että päässä olevat ongelmat eivät parane kirjoittamalla niistä kaiken maailman foorumeille. Käsittämättä, että kirjoittamalla sinne ja tänne, kaivautuu syvemmälle ja syvemmälle kuoppaan johon on pudonnut!

Perkele, kuinka selvästi ja kuinka monta kertaa se sinulle täytyy sanoa?
Hae sitä apua jostain muualta!

MENE ULOS!!!

Juha

#108
Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:22:06Huomionkipeä syrjäytynyt henkilö, joka muiden kontaktien puutteessa hakee huomiota mitä moninaisemmilta palstoilta. Käsittämättä kuitenkaan, että päässä olevat ongelmat eivät parane kirjoittamalla niistä kaiken maailman foorumeille. Käsittämättä, että kirjoittamalla sinne ja tänne, kaivautuu syvemmälle ja syvemmälle kuoppaan johon on pudonnut!

Kirjoittelu on harrastukseni. Olen siinä ajoittain ollut mukana vahvasti. Usein olen paneutuva siinä, mihin ryhdyn.

Kirjoittamisen kautta olen saanut ajatuksiani selvemmäksi. Kyllähän pelissä on ollut jonkin verran. Oma hyvinvointini ei enää ole kuitenkaan tästä kiinni. Tää on antanut pitkälle sen, mitä voinut. Voin tehdä kirjoittelua nykyisin hiukan eri syistä. Paljon rennommin, koska asiat ovat aika ok, eikä täältä tosiaan voi edistää niitä pitkälle, kuten sanotkin.


Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:22:06
Joo Juha, en todellakaan tunne sinua, kuten en ketään muutakaan miltään foorumilta.

Hyvä tietää.

Aika paljon joudut nojautumaan muiden kommentteihin. Ne ovat joskus niin vääristeleviä kuin voivat olla. Joskus äärimmäinen vääristely näyttää vielä tosimmalta. Eli jos ei tiedä enemmän kulttuuria, eikä osaa ajatella laajasti, ei voi sanoa selkeästi kaikkea. Jos tulee tilanteisiin uutena, täytyis olla valtava elämänkokemus, että osaisi summata tilanteet oikein. Siis jäädä avoimeksi, kysyväksi ja arvelevaksi, eikä lyödä käsityksiä lukkoon, vaikka näkemysehdotuksia satelisi pilvin pimein.

Juha


Oot Kromi reaalissa varmaan ihan kiva tyyppi.
Täällä et oikein loista kaikissa lausunnoissasi.

Netissä kaikki täytyy ilmaista monesti enemmän kuin reaalissa.
Osa tuohtumuksistasi ja jutuistasi on käsittämättömiä. (Jopa lapsellisen oloisia)
Puuttuu tarvittavaa, mikä reaalissa välittyisi automaattisesti.

Jotkin kirjoituksesi ovat silti hyviä, ja niistä ilmenee jotain arvokasta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä