Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outomaan Universtas: Preppauskurssi outouden ensiaskelissa

Aloittaja Aaron, 26.09.07 - klo:17:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Tervetuloa kaikki halukkaat outouden ensiaskelia ottavat untuvikot Outomaan Universtaan kolmannelletoista Outouden Preppauskurssille, joka alkaa lokakuussa. Lokaa on siis tiedossa, ylenpalttisesti. 8)

Varustuksena tulee jokaisella olla näppis ynnä siihen liitetyt tykötarpeet, tarve oppia oudoksi, (Ei koske ns. syntymäoutoja, ellei vahingossa satu olemaan tymä, ikävä geenipoikkeama oudon perimässä.), paljon ennakkoluuloja ja mikä tärkeintä, viehtymys asioida asiallisten asioiden parissa asiattomiakaan asioita kaihtamatta.
Allekirjoittanut toimii kyseisen Outomaan Universtaan rehtorina, portsarina, latarina ja puoskarina, muita toimia ja tehtäviä rohmuten ilman häpyä. Olen siis mies.


Ystävällisesti,

Aaron

Jokaisella luennolla ja etenkin kyselytunnilla, tulee jokaisen olla läsnä, ellei ole poissa. Tästä säännöstä ei tingitä.

Aaron

Seuraavia äänettömiä yhtiöoutoja käsketään käskemättä ilmoittautumaan Pyöreässä huoneessa Outomaan Universtaan preppauskurssille:

Indigo, Slörde, Assuan, Eeron, Tapsh, pensador, Yhcvjbxl, Flamez, irmscher, Nemo ja Zaynap.

Ystävällisesti,

Aaron bon HiffelHöffel

Outomaan Universtaan rehtori

Posiella

Mites Herra Aaron meinaa rahoittaa tämän koulutuksen, kun ei varakkaat syntymäoudot pääse koulun penkille?
Meillä käy niin vähän noita vieraita eli potentiaalisia asiakkaita, että nyt haluaisin kuulla Herra Aaronilta liiketoimintasuunnitelman. Voit käyttää vaikkapa Finnveran globaaleille markkinoille laatimaa liketoimintasuunnitelmaa ja vastata meille niihin liiketoimintakysymyksiin. Sen jälkeen harkitsen rahoituksen myöntämistä tai hylkäämistä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Indigo

Mitä, Hyvänen aika; joudunko ikiaikaisena outona uudelleen koulunpenkille!? Olenko vahingossa alkanut näyttää liian normaalilta, vai? Vai saanko kunnian toimia koekaniinioppilaana....  :roll:  , hyvä rehtori-mies?

Minulla on kauhea vastahanka kyllä juuri kaikenlaiseen preppaukseen ja penkillä pysymiseen. Tiedustelisin ystävällisesti, saako edes hiukan pyöriä välillä? Tai keinutella. Tiistaina juuri töissä huonekaverini ja esimieheni nuhtelivat minua kun en joutanut menemään kouluun, kurssipäivänä... jota juuri satun käymään... vaan lintsasin olemalla töissä ja kuuntelin heviä kaiken päivää.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Posi"
Mites Herra Aaron meinaa rahoittaa tämän koulutuksen, kun ei varakkaat syntymäoudot pääse koulun penkille?
Meillä käy niin vähän noita vieraita eli potentiaalisia asiakkaita, että nyt haluaisin kuulla Herra Aaronilta liiketoimintasuunnitelman. Voit käyttää vaikkapa Finnveran globaaleille markkinoille laatimaa liketoimintasuunnitelmaa ja vastata meille niihin liiketoimintakysymyksiin. Sen jälkeen harkitsen rahoituksen myöntämistä tai hylkäämistä.

(Baby, I take it from our private acount, that one in Jersey, remember? 8))

No, ehkäpä se jotenkin järjestyy, snifff... :(  

Ystävällisesti,

Aaron


Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Mitä, Hyvänen aika; joudunko ikiaikaisena outona uudelleen koulunpenkille!? Olenko vahingossa alkanut näyttää liian normaalilta, vai? Vai saanko kunnian toimia koekaniinioppilaana....  :roll:  , hyvä rehtori-mies?

Minulla on kauhea vastahanka kyllä juuri kaikenlaiseen preppaukseen ja penkillä pysymiseen. Tiedustelisin ystävällisesti, saako edes hiukan pyöriä välillä? Tai keinutella. Tiistaina juuri töissä huonekaverini ja esimieheni nuhtelivat minua kun en joutanut menemään kouluun, kurssipäivänä... jota juuri satun käymään... vaan lintsasin olemalla töissä ja kuuntelin heviä kaiken päivää.

Indigo

Lopettakaa tuo turhanaikainen höpöttäminen! Olette avattarenne mukaan tytön tylleröinen, alaikäinen hupakko, joten pidemmittä (Perhefoorumin luonne ja etiikka, moraalikoodit ja hyvät tavat, noin ylipäätään, estävät mainitsemasta sanaa p----n) jauhamisesta, liittykää jonoon.
Mikäli olette kani, niin täällä on rehtorin kanikoppi moraalisesti ailahteville ja Rapen Osto&Ottoliike kaniin tarkoitetuille hyödykkeille. 8)

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Seuraavia äänettömiä yhtiöoutoja käsketään käskemättä ilmoittautumaan Pyöreässä huoneessa Outomaan Universtaan preppauskurssille:

Indigo, Slörde, Assuan, Eeron, Tapsh, pensador, Yhcvjbxl, Flamez, irmscher, Nemo ja Zaynap, Angela December.

Ystävällisesti,

Aaron bon HiffelHöffel

Outomaan Universtaan rehtori

Indigo

Taatusti en mene mihinkään kaninkoppiin! Onpa outo koulu. Tääällä käsketäänkin ihan liikaa ja nyt jo taas väsyttääkin... onko jo välitunti?

Kipaisen kotona nukkumassa.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Taatusti en mene mihinkään kaninkoppiin! Onpa outo koulu. Tääällä käsketäänkin ihan liikaa ja nyt jo taas väsyttääkin... onko jo välitunti?

Kipaisen kotona nukkumassa.

Indigo

Täällä on nyt näin, väillä on tunti ja sitten on välitunti ja välillä ei ole tuntia ja väliäkös siitä on, jos ei ole tuntia, kun on vuorokausia täynnään minuutteja ja sekuntteja, muita ajan yksiköitten tingeltangeleita.

Kanikoppiin ei noin vain mennä, vaan sinne siirrytään hyvässä järjestyksessä, arvovaltaisten outojen silmäin alla
Pyydän huomauttaa, että Outomaassa kaikki koulut ovat outoja, mutta käskyjä ei outomaassa tunneta lainkaan, käsitteenäkin se on ns. normaali, suorastaan maali, saatanallinen säe, synti, maalin ohi lentänyt nuoli.
Että nukuttaako? Väsyttääkö välistä? Vällyin alle lepäämään siitä, hus, hus! :lol:


Ystävällisesti,

Aaron

dianora

Vai on täällä alkanut preppauskursssit  :evil: - mä en niiden varaan paljonkaan laskisi. Muistelen, että aikoina entisinä jäi kurssinvetäjällä kesken opettaminen siellä Outomaan ala-asteen yökoulussakin. Alku oli kyllä hyvä ja lennokas ja innostava ja... mutta, mutta  :evil:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä