Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 20.06.18 - klo:19:55
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 20.06.18 - klo:09:25
Juhannustaika:

Heitetään vasta saunan yli kokeeksi ja katsotaan se, mihin vastan ranka osoittaa ja tiedetään silloin mistä se perkuleen paha ilma tulee jos on tullakseen...

Muisto Keijo Kullervo

Meillä päin sanotaan vihta.

Vihta se on meilläkin.

Entäs sitten, onko vihdan käyttäjä Vihtori ?

Muisto Keijo Kullervo

2015 kirjoitettuna...

Saunaterveisiä:
"Etymologit tietänevät tarkasti sen, että missä maantieteellisesti ottaen vastasta tulee vihta, eikö totta?
Mutta arvaatte kai senkin, milloin molemmista tulee luuta?
Helpotan:
Vastasta ja vihdastakin tulee luuta muutaman 'saunomisen' jälkeen, huonohko tosin."
Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Että se on fiksu tuo Keijo...yök!
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Olen aika vanha, 76 vuotta on jo tullut täyteen.
Saavutin päämäärääni ja selvitin hyvän avustajani kanssa mieltäni askarruttaneen työasian.

Ei ole minulla moneenkaan asiaan paljon intoa lähteä spekuloimaan ja ilmeisesti virtani alkaa pikkuhiljaa loppumaan.

Jatkan silloin tällöin ottamalla kantaa eri asioihin, mutta  suurin tavoitteeni on että täyttäisin vielä tänä vuona 77 vuotta. Siten jaksanen vielä tovin eteenpäin elämässä.

Hyvää päivän jatkoa Sinulle

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Telian kotisivuarsenaali...
... Lopetetaan 30.06. 2018
Onneksi nimimerkki Jaska Jokunen ja minä analysoimalla Telian kotisivuni tekstiä teimme googlelle uuden version kotisivustani joka on vapaasti luettavana: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home
osoitteessa.
Maailma muuttuu, muuttukaamme me siinä mukana

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 21.06.18 - klo:10:34
Olen aika vanha, 76 vuotta on jo tullut täyteen.
Saavutin päämäärääni ja selvitin hyvän avustajani kanssa mieltäni askarruttaneen työasian.


Minullakin on ikää jonkin verran, mutta en aina sitä toitota eteenpäin ikään kuin olisin joku Profeetta sen asian nojalla/johdosta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Esmerkix minusta tuntuu, että asiallisia juttuja on ne, että puolustaa omaa isänmaataan, omissa sanoissa ja teoissaan.


Mitä mieltä olet siitä, hyvä ystävä ?

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.06.18 - klo:12:51
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Esmerkix minusta tuntuu, että asiallisia juttuja on ne, että puolustaa omaa isänmaataan, omissa sanoissa ja teoissaan.


Mitä mieltä olet siitä, hyvä ystävä ?

Aika moniselitteinen juttu. Isänmaan etua kai ne poliitikotkin ajavat, kukin eri tavalla ja eri kohderyhmiä puolustaen. Isänmaan etu kai olisi, että puolet kansasta haudattaisiin elävältä. Ainakin joidenkin tahojen mielestä.