Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Raamatun alkulehdillä kerrotaan sanotun:

"Tehkäämme ihminen omaksi kuvaksemme."


Olisiko kuitenkin niin, että Isä, Poika ja pyhä Henki voivat sellaista sanoa, kun toisaalta He ovat yhtä, mutta kuitenkin kolme  Ojalan laskuopin ja Elon laskuopin mukaan?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni siellä minä olen."
Tarkoittaa kai sitä, että kahden tai kolmen sitoumus on, jos on Jumalan tahdon mukainen, kelvollinen ja vie pitkälle tulevaisuuteen.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Googlen kotisivuni haku toimii nyt erinäisten vaikeuksien jälkeen:  https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Nimellä:

Keijo Kullervon kotisivu

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 05.07.18 - klo:11:28
Googlen kotisivuni haku toimii nyt erinäisten vaikeuksien jälkeen:  https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Nimellä:

Keijo Kullervon kotisivu

Muisto Keijo Kullervo

Täytyykin  käydä vilkaisemassa.
.
aino hukkanen

Muisto Keijo Kullervo

Uskon ja tiedän olevani jo taivaassa.
Linnunratamme Auringon, sen planeetan, tähden pinnalla. Kun katson ylöspäin, näen tähtitaivaan ja olen samaa kokonaisuutta muiden tähtien kanssa. Alkuaineet ovat samat täällä maanpäällä kuin tähdissäkin, sekoitussuhde kaikissa hieman erilainen.
Olemme tähtien kehityskulun osia täällä maan päälläkin. Samat alkuaineet. Kun katson tähtiin, tunnen että olen yhtä niiden kanssa.
Emme ole erillään maailmankaikkeudesta. Olemme yhtä maailmankaikkeuden kanssa. Olemme tähtien luomuksia ja joku puhalsi elämän hengen maapallollemme?
Pidän 'elämän hengen' luojaa Jumalana... Aamen!

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

#745
Eräs läheinen sanoi ytimekkäästi:

"Sanat eivät ole mitään, teot ratkaisevat."

Sanat ovat osatotuus. Senhän myöntävät kaikki jotka kylkeänsä tunnustelevat ja joilla on sydän kohdallaan.

Koodi kuuluu:

1. Ajatukset = 2. Sanat = 3. Teot = 4. Jälkiseuranta

Kun nuo ylläolevat ovat tasapainossa - valmista tulee - useinkin.

Itse olen pitäytynyt sanojen tutkimiseen. Opin huomaamaan että voidakseni kommunikoida vertaisteni kanssa, on oltava yhteneviä sanoja koko joukko. Mieluummin vähän enemmän ymmärrettäviä sanoja. Sen jälkeen on helpompaa.

Yleisinhimillinen ote sanoja viljellessä vie perille ymmärtämiseen.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 08.07.18 - klo:00:01
Uskon ja tiedän olevani jo taivaassa.
Linnunratamme Auringon, sen planeetan, tähden pinnalla. Kun katson ylöspäin, näen tähtitaivaan ja olen samaa kokonaisuutta muiden tähtien kanssa. Alkuaineet ovat samat täällä maanpäällä kuin tähdissäkin, sekoitussuhde kaikissa hieman erilainen.
Olemme tähtien kehityskulun osia täällä maan päälläkin. Samat alkuaineet. Kun katson tähtiin, tunnen että olen yhtä niiden kanssa.
Emme ole erillään maailmankaikkeudesta. Olemme yhtä maailmankaikkeuden kanssa. Olemme tähtien luomuksia ja joku puhalsi elämän hengen maapallollemme?
Pidän 'elämän hengen' luojaa Jumalana... Aamen!

Muisto Keijo Kullervo

Tuohan on varsin tieteellinen kaiken kattava käsitys!!

Ihminen on osa maailmankaikkeutta ja ihmeellisen kehityksen kautta alkuaineista on syntynyt miljardien vuosien kuluessa tuntemaamme elämää tällä planeetalla. Onko sitä muuallakin ei ole varmaa. 

Täällä ihmisen aivot ovat kehittyneet jo itselleen liian suuriksi, kun ovat tuhoamassa omaa planeettaansa ja ylikansoittamassa pientä elintilaansa. Järki ei riitä.. tai ei osata katsoa tarpeeksi kauas eteenpäin.

         

Muisto Keijo Kullervo

Nyt tämä tarina on nähtävissä netissä Keijo Kullervon kotisivu merkeissä.

2012 kirjoitettuna:

"Itku pitkästä ilosta, suru turhan naurajasta, suru turhasta mielestä, mutta 'ilo' tarinan juonesta."


Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#748
Tyhjä Hauta?

Muistatteko Väinö Linnan?

Kirjoitettuaan elämäntyönsä, lukuisat romaninsa, oli Hän tyhjentänyt itsensä. Oli kuin tyhjä hauta. Kaikki mitä oli tuntenut, oli paperilla kirjoissa ja  lukeneitten ihmisten sydämissä.

Jäljelle vain jäi Väinö Linna, legenda.

Itse koin saman asian. Kirjoitettunani Kotisivuni A:sta O:hon olin tyhjä hauta, olen elossa, mutta erilaisin, uusin kokemuksin.

Tyhjentää itsensä on elämän kokemista kirjoituksellisin, puhutuin repliikein.

https://www.youtube.com/watch?v=L1AVVpyCmbM

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Väinö Linna oli sitä sukupolvea, jolla kokemukset olivat niin raskaat, että ne oli hyvä kirjoittaa "ulos". Muutoin ne olisivat jääneet vaivaamaan loppuelämän ajaksi, niin kuin monilla saman sukupolven ihmisillä, jotka eivät löytäneet mitään purkautumisväylää. Alkoholinkäyttö oli yksi yritys saada purettua kokemukset sisältään, mutta valitettavasti se usein johti mielenterveysongelmien vaikeutumiseen.