Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hesarin hauskoja testejä.

Aloittaja Aakku, 12.06.08 - klo:12:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "se"PERUSKOULUN PÄÄTTÖTODISTUS


Äidinkieli.................... 10
Englanti...................... 10
Ruotsi........................ 10
Matematiikka.................. 10
Fysiikka ja kemia............. 10
Biologia ja maantieto......... 10
Historia ja yhteiskuntaoppi... 10
Elämänkatsomustieto........... 10
Liikunta ja terveystieto...... 10
Musiikki...................... 10
Kotitalous.................... 10
Käsityö: tekninen työ......... 10
Kuvataide..................... 10
Käytös ja huolellisuus......... 7  (HUOM!)

Keskiarvo.................... 9,8

-------------


Kokeilin toisen kerran niin, että vastasin aina silloin tällöin tahallani väärin (testasin miten luotettava se testi on), tulos: keskiarvo 9,1.

Eli melko luotettava!

.

Aikamoinen suoritus!!

Tiistai

Überflieger Suokkis!  :evil:   Softakin sen tajusi, ja laittoi käytökseksi seiskan :P  


Kouluajoista on liian kauan.. outoja ilmaisuja mulle..  

Fotosynteesiäkään ilmeisesti en tiennyt, vaikka yo-kokeissa kirjoitin ainoana luokallani kemiallisen yhtälön sille... ulkomuistista tientenkin. Opettaja kertoi - lempiope Ville, rehtori ja biologi. Muistan vieläkin, outoa.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"

Aikamoinen suoritus!!

Ei musta. Ne kysymykset oli vaan niin helppoja... samoin ne kielijutskat. Vaikka oli siinä ruotsin tekstissä kompia, joo, joka ei oo mummiälestä hyvä tapa testata kiälitaitoo.   :D

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Überflieger Suokkis!  :evil:   Softakin sen tajusi, ja laittoi käytökseksi seiskan :P  


Mistä hitosta ne sen tiäsi? Seuraako se softa tätä outomaata ja sitä miten mää täälä kirjoittelen?    :o
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Turisija

Pahalta näyttää. Tässä tapauksessa on kyllä sattunut pahanlaatuinen erehdys,
etten sanoisi oikeusmurha.

Ensinnäkään, tuo ei ole minun pulpettini kansi.
Olen sekaantunut. Tarkoitan, että opettaja on sekoittanut minut johonkin toiseen.
Minun pulpettini kannessa oli reikä Akvilan mustepullolle ja sen alapuolella pullolle
sopiva lokero. Ja kymmeniä vuosia käytetylle kannelle oli joiltakin ikäluokilta
kaatunut mustepullo, siinä oli laajoja tummansinisiä alueita.
Niin - ja ne kaiverrukset, joista muutamia oli käsketty vuolla pois - no jaa...
(mahtoikohan minunkin pulloni kaatua täyttövaiheessa?)

Ja minun laulunumeroni oli paa...aaljon parempi...
* * turisten olisit jo perillä * *


pinefall

Jos jollain voin kehuskella niin mulla on päästötodistuksissa aina ollut laulu ja musiikki 10.
Äidinkieli on yleensä ollut 7 ja kirjoituksissakin pääsin läpi ja sain ainoan B. Äiti pelkäsi, että en pääsisi ainekirjoituksista läpi.. kielioppi ja oikeinkirjoitus on meikäläiselle vaan niin vaikeeta.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Turisija"Pahalta näyttää. Tässä tapauksessa on kyllä sattunut pahanlaatuinen erehdys,
etten sanoisi oikeusmurha.

Ensinnäkään, tuo ei ole minun pulpettini kansi.
Olen sekaantunut. Tarkoitan, että opettaja on sekoittanut minut johonkin toiseen.
Minun pulpettini kannessa oli reikä Akvilan mustepullolle ja sen alapuolella pullolle sopiva lokero. .

Niin oli minullakin! Saappaan muotoinen mustepullo, se pysyi pystyssa vain siinä pöydän kolossa :P

Meidän piti tuoda kotoa pikku pöytäliina, jolta sitten syötiin kotoa tuodut voileivät ja kulhollinen kaurapuuroa tai hernerokkaa.. nuo ovat ainoat ruuat, jotka muistan. Ensimmäinen oli lempiruoka..

Ja joka vuoden alussa saatiin yksi lyijykynä, viivotin ja pyyhekumi ja meille terotettiin, että sen kynän on riitettävä koko lukukauden, jos oli vielä tarpeeksi pitkä ei saatu toista koko vuonna.  Muistin tuon  pari viikkoa sitten..  kun nykypenskoille ostetaan koko tusina, mieluiten joidenkin Barbie-kuvien kanssa ja niitä levitetään pitkin taloa ja vasta komentamalla ne jotenkin hakeutuvat niille tarkoitettuun paikkaan.

pinefall

Täytyy sanoa, että nyt vasta tajuaa kuinka upeesti tuo koululaitos on Suomessa järjestetty!!!
Esikoiseni menee syksyllä ekalle luokalle täällä Saksassa. Viikko sitten vanhempainillassa antoivat paperin, jossa oli pitkälista mitä kaikkea pitää ostaa vihoista, värikynistä ja vesiväreistä lähtien.  :shock:
Kouluruokailua ei ole, vaan mukaan pakataan välipalaboxeihin eväät jne. Ankeeta sanon minä. Tämä on se syy, miksi en aijo jäädä tänne pysyvästi!! Suomessa on hyvät koulut.

Yrjömäki

Tässä minun tulokseni:



Ei hassumpaa, keskiarvo parantunut melkein numerolla vanhasta kansakoulutodistuksestani :mrgreen:. Niin se viisaus iän myötä lisääntyy :dwarf:.

THL tiedottaa

Niinku pinnasit, vastasit ihan tahallas väärin!
Ei toi muutoin oo mahdollista!    

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä