Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Väliaikatietoja Oktopussi-projektista...

Aloittaja Aakku, 22.09.08 - klo:17:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


THL tiedottaa

On.

Rinnakkaiskulttuuri ei kuvaa tätä outoilua.

Rinnakkaiskulttuureja ovat esimerkiksi moottoripyöräily ja autoilu. Tai ooppera ja operetti. Tai erilaiset muoti-ilmöt, kuten farkut ja pukukulttuuri.

Vastakulttuuri ei mukaudu mihinkään muotteihin.

.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Todellakin, rinnakkaiskulttuurista tulee helposti mieleen rinnakkaistodellisuus, mitä tämä outoilu kyllä välillä tuntuu eri ulottuvaisuuksissaan olevan. Jos taas alkaa kikkailemaan sanoilla, niin vastakulttuurin voisi mieltää leikkisästi myös saunakulttuurin erääksi muodoksi, jossa joko vihdotaan, tai vastotaan; ihan sen mukaan mistä ollaan milloinkin kotoisin...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

No, sinähän se S vetäisit oikein valttikortin hihastasi! Vai mistä lienet sen putkauttanut.

Meillä Hämeessä vihdotaan niin saatanan perkeleesti (vai menikö se jotenkin toisin?). Toisaalla, jossain Savossa kaiketi, syödään ja lyödään vasta vatsaan.

.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Ainahan sitä on ässä hihassa odottamassa, sen vetäisyä esiin sopivassa vastakkainasettelun tiimellyksessä. Muutenkin elämän valttikortit ovat hallussa, vaikka pakka onkin välillä iloisesti sekaisin. Mutta nokitetaan sitten joka tilanteessa senkin edestä...?!

Niin, Hämeen hitaat vihtovatkin vasta kun perkeleet puussa soi, ja saatanalliset säkeet kirpoavat ilmoille. Siinä itse Wanha Wihtahousukin astuu hikisenä kuvioihin, ja alkaa heittää löylyä kiukaalle. Joten helvetin kuumat paikat on silloin tiedossa!!!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 23.09.08 - klo:10:03Johan mä lanseerasin suomenkielisen nimen vastakulttuuri. Käytä vaikka sitä.

Tuo taas viittaa siihen, että me oudot vastustamme jotakin valtakulttuuria ja se taas ei ole hyvä, eikä oikea ilmaisu ... valtakulttuuria harrastakoot, ketkä niin haluavat tehdä, koska ei se ole muilta pois.

THL tiedottaa

Miten niin ei ole?

Aattele, Aakku, vaikkapa oopperalaitosta. Jokaista myytyä lippua kohden palaa veronmaksajien rahaa noin 170 euroa.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Mutta eikös se sitten olekaan korkeakulttuurin puolestapuhuja, kun tuo ooppera ja klassinen musiikki on niin kovasti mieleen. Taitaa ollakin oma lehmä ojassa, tai sitten se on todellakin vastakulttuurin aivopesemä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 23.09.08 - klo:15:54
Miten niin ei ole?

Aattele, Aakku, vaikkapa oopperalaitosta. Jokaista myytyä lippua kohden palaa veronmaksajien rahaa noin 170 euroa.

Jaa  >:(

Sitten ehkä voisi sinne suuntaan ottaa vastakulttuuriasenteen ... nostakoot lippujen hintoja sen 170 €. On Helsingin herroilla varaa maksaa enemmänkin siitä kyldyyristä.

Perjantai

Minä oli kesällä ihan kiikissä Serranojen perheeseen....on minusta paras sarja ,mitä olen seurannut ikinä.Emmerdalestakin olen joskus tykännyt,,,,nyt en ole ehtinyt sitä nykyisin seuraamaan....enkä juuri muutakaan....

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä