Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Re: Mielenkiintoisia uutisia

Aloittaja Aaron, 14.09.07 - klo:00:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#11
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.01.11 - klo:16:13
Onneks ei koske köyhää...


Niin onneksi ei, ja tohon päälle aiheesta sitaatti.

- Mikä tanssien tulee, se haavetta lienee ja seinäkukkaseksi jääpi vaan. -

********************

Aitoa Vanhanajan Tanssilavakulttuuria



Sehän oli hikeä, himoa ja kaljaa...

karpalo

#12
 Viina vaan ei sovi kaikille:

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi 50-vuotiaan lempääläläisen miehen kolmen kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen tietoliikenteen häirinnästä.
Mies soitti viime vuodenvaihteen tienoilla 74 turhaa puhelua hätäkeskukseen. Pahimpina päivinä hän soitti 28 ja 19 kertaa.

Mies soitteli hätäkeskukseen ilmeisesti siksi, että hän kaipasi seuraa.

- Kun hän sai alkoholia, alkoi soittelu. Puhelut olivat pääosin päihtyneen höpinää, sanoo syyttäjä Mika Mäkinen.



http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288605316401.html

Eikä ilmeisesti ole ainoo torvelo, joka huviksensa sinne soittelee. Sitten ihmetellään, että miksi apu ei heti tule, kun on tosi hätä, aikaa kuluu hukkaan näiden sössöjen takia, aina ei tiedä mikä on mikäkin. Tuo hätäkeskuspäivystäjän homma on varmaan samanlaista, kuin siivoojan?

Koskaan ei kiitosta tuu, mutta moitteita, niitä riittää, niinkuin olemme saaneet lueskella/kuunnella tämän uuden keskitetyn hätäkeskustoiminnan johdosta.

Amanda

#13

Voin kuvitella, aika riesa.

Varsinkin vanhusten hoitajien jaksaminen on kovilla. Ja heitä tuntuu olevan Suomessa yhä enemmän, pikkulapsia ei paljoa näy.
En halua moittia.. mutta eilen kävimme siskoporukan kanssa katsomassa 98 v tätiämme, joka on petipotilaana vanhainhoitokodissa. Oli juuri ruoka-aika ohi ja siinä viivytteli vielä puolisen tusinaan toinen toistaan vanhempia ihmisiä ja ajattelin, että miten jaksaa pitempään tallaisessa masentavassa paikassa. Yksikin mies katsoi kohti ihan poissaolevan näköisenä.. ja näin vain yhden hoitojan.

Tätimme oli jo unten mailla emmekä saaneet häntä hereille, oli selvästi lääketokkurassa, hän avasi kerran vähän silmiään ja äännähti jotain, kun sisko ravisteli käsivartta ja puhutteli. Tavallisesti hän juttelee eikä hänellä ole kipuja, pelkkää vanhuutta se vain on.
:/

Amanda



sniper

Laivan kokki Okene löydettiin kolmen vuorokauden jälkeen hengissä uponneesta botskista, kerran näinkinpäin.

http://yle.fi/uutiset/mies_sailyi_hengissa_60_tuntia_atlantin_pohjassa/6967539
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

#16
Hyvä, ettei pelastaja saanut sydänkohtausta!
Telkkarissa noita poikia näytettiin, ovat nyt parhaita kavereita..



Kalevassa:
Vanki karkasi Oulussa - poliisi pyytää havaintoja Elvis-tukkaisesta miehestä.

Vanki on 42-vuotias, 192 senttimetriä pitkä ja hänen painonsa on 105 kilogrammaa. Yllään vangilla on vankeinhoitolaitoksen collegeasu ja ruohonvihreä huppari.





risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.12.13 - klo:21:57

Vanki on 42-vuotias, 192 senttimetriä pitkä ja hänen painonsa on 105 kilogrammaa. Yllään vangilla on vankeinhoitolaitoksen collegeasu ja ruohonvihreä huppari.[/i]


en keksi mitään aihetta iloon mutta naurattaa niin vietävästi.

Voi vain kuvitella miltä uros näyttää kun se juoksee ikkunani ohi

.paljasjaloin ilmeisesti

THL tiedottaa

.
Paljasjalkainen vanki. Syntynyt vankilassa?

Mut, minäpä olen käynyt vankilassa paljain jaloin.
Olin tuolloin alle yksivuotias, kun olin äitini mukana, hänen sylissään, kun hän kävi katsomassa sukulaistaan Konnunsuon vankilassa.
Tämä äitini sukulainen oli vankilassa karjanhoitajana. Siinä sivussa tietysti antoi psykologista neuvontaa.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

#19
THL:n muisti on legendaarinen, mutta nyt kyllä leuhkii!  Alle yksivuotias ei muista mitään tietoisesti, alitajunnallaan kyllä ..

Minua nauratti viimeinen lause, on niin monimielinen  ;D

Mutta minä muistan todistettavasti yhden asian, kun olin 2v ja 3-4 kk vanha. Se jo pari kertaa kertomani junamatka Oulaisista Turkuun. Muutimme silloin Kaarinaan 5 vuodeksi. Koko ikäni minulla on mielikuva junamatkasta vanhemmat vastakkain junan penkeillä, äidillä vauva sylissään ja minä siinä välissä katselen ohi vilisevää maisemaa. Olen esikoinen s. lokakuussa ja 2 v. nuorempi siskoni marraskuussa, oli siis sylivauva.. Viime vuonna vasta sisko lähetti perintöasioissa yksityiskohtaisen papin-- vain onko se virkatodistus, jossa oli vahempien tarkat tiedot missä milloinkin asuivat.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä