Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#40
Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 27.08.16 - klo:20:20
Minusta se tarkoittaa Raamatun maailmanloppua.  Oma tulkinta, mene ja tiedä.  Lukekaapa, ainakin te surevat omaisenne menettäneet, Eben Alexanderin "The Proof of Heaven".  Kauniisti kirjoitettu ja antaa toivoa.  On myös suomeksi, eli "Totuus Taivaasta".  Mulla on molemmat ja luen siitä aina otteita äidilleni lomalla, sillä isän kaipuu on hänellä suuri, siis minun isän.

Ihan yksityisenä ihmisenä olen kokenut tai tajunnut, että ns. kuolema on yksityinen maailmanloppu?

Olisiko mahdollista, että jossain tajunnan tasolla kuolema onkin uudenelämän alku välittömästi.
Ei niin, että olisin Muisto Keijo Kullervo kuolemankin jälkeen, vaan että olisi uusi elämä, uusi mahdollisuus jossain muualla.

Energian häviättömyyden laki on tosiasia?
Voisiko olla Sielunkin, Elämän, häviättömyyden laki olemassa?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Energia vain muuttaa muotoa, miksi ei elämäkin sitä voisi tehdä?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.08.16 - klo:07:07

Ihan yksityisenä ihmisenä olen kokenut tai tajunnut, että ns. kuolema on yksityinen maailmanloppu?

Olisiko mahdollista, että jossain tajunnan tasolla kuolema onkin uudenelämän alku välittömästi.


Miten ns. kuolema eroaa kuolemasta?
päivä kerrallaan

karpalo

Toisen kuolema voi olla toisen elämän alku, jos ei itse kuole, esim. taistelutilanteessa  Itä-Ukrainassa, jossa "Putinin" porukka esiintyy Keijoa Kullervon ihannoimana, niin aina voi uskoa Vladimirin olevan ihanteellinen Ukrainan kaappaaja.

Siksipäs esim. Ukrainassa kuolemasta usein koituu jotakin hyvääkin. Perilliset pääsevät nopeammin jaolle, tappelemaan kuolleen jäämistöstä.

Muisto Keijo Kullervo

"Suvun päämies oli kuolinvuoteellaan. Vain toinen silmä pälyili surevaa sukua ja siinä olomuodossaan loihe lausumaan:

- Kaikki mitä olen saanut omaisuutta, on velalla hankittu. Kun kuolen, maksakaapa velat?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kaikki mikä tänne jää, on lähisukulaisten omaisuutta.
Vähän kuin Suomen Valtion tilanne juuri nyt?"
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keiju Kullervo pelkää kuolemaa. Hörisee jatkuvasti kuolemaa sivuavia juttuja.
Säälittävää.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Vuonna 2013 kirjoitettua:

"Mie oon hörpännyt vettä monta kuutiota... Oon absoluutti vuodesta 1972 lähtien..."

K.K.

PS. Ja kolmen viime vuoden aikana yhä lisää olen vettä hörppinyt.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

2015 kirjoitettuna...

Miten eläkeläinen voi vaikuttaa maailman menoon?

"Eläkeläisten kokemuksista on arvoa sinänsä.

Eläkeläinen kokemuksensa turvin voi olla pelastava lenkki keskustelupalstoilla... Kaikki työ joka tehdään fyysisesti tai oikeaa 'henkeä' käyttäen siunautuvat tuleville sukupolville parempana elämänä.
Ja ns. palkka ylläolevasta:
Meillehän maksetaan eläkkeenä ansioittemme mukaan jo."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


"Ihmetellä täytyy sitä, että luterilaista kirkkoa tuomitaan ja suomitaan homovastaisuudesta?

Juutalaisesta, ortodoksisesta ja roomalaiskatolisesta kirkkojen kannoista ei noteerata mitään tai lähes mitään julkisuudessa.

Näillä mainituilla kirkoilla on selkeä kanta. Pitäisi olla myös luterilaisella kirkollakin, esimerkiksi
Sodoman ja Gomoran esimerkki Vanhassa Testamentissa, osoittaa kirkolle oikeaa suuntaa?

Silti kaikkia inhimillisiä suuntauksia pitää 'ymmärtää' mutta niitä kannanottoja ei tarvinne painaa, ainakaan kaikkia, kirkkokäsikirjaan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Nimi on miestä, naista varten, eikö totta? Papit voivat vihkiä naisia ja miehiä keskenään. Jospa kaikki homot ja lesbot muuttaisivat nimensä joko miehen nimiseksi tai naisen nimiseksi, tilanteen mukaan. Jolloin vain miehiä tai naisia vihittäisiin keskenään nimensä mukaan. Heh, Heh!"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Totuudella et saa monia ystäviä, mutta juuri ne oikeat ystävät."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"