Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Olen myös ollut sitä mieltä, ettei malesialaisen koneen alasampuminen ollut tarkoituksella tehty. Mitä hyötyä siitä olisi ollut millekään osapuolelle?

Yleltä lisää

Asiantuntija: Malesialaiskone ammuttiin alas täysin sattumalta – Kapinallisilta puuttui tärkeä tutka


karpalo

Niin niin, "vahingossa" tappoivat sotaintoilevat venäjämieliset aivan vieraita  ihmisiä, jotka olivat menossa rauhallisina omiin koteihinsa ja/tai toimiinsa.

Kliffaa, kun saa aseita ja ammuksia ilmaiseksi, niin voi vähän pullistella.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.09.16 - klo:12:57

Olen myös ollut sitä mieltä, ettei malesialaisen koneen alasampuminen ollut tarkoituksella tehty. Mitä hyötyä siitä olisi ollut millekään osapuolelle?

Yleltä lisää

Asiantuntija: Malesialaiskone ammuttiin alas täysin sattumalta – Kapinallisilta puuttui tärkeä tutka

Kyllä se ohjus tarkoituksella laukaistiin, ei se itsestään karkuun lähtenyt.
Se tarkoituksettomuus siinä ilmeisesti oli, että jos olisi tiedetty kyseessä olevan siviilimatkustajakone, ohjusta ei olisi laukaistu.
Se, että Venäjä haluaa salata koko tapahtuman saa tuntumaan siltä, etttä Venäjä jäi kiinni jostain toimistaan.
päivä kerrallaan

Suti

Venäjä pelaa itsensä pussiin.
Nyt Venäjä kiukkuaa kun sitä ei otettu tutkintakomissioon. Miksi olisi pitänyt ottaa?
Venäjähän ei omien sanojensa mukaan ole mitenkään osallinen tapahtumaan: ei venäläistä ohjusta, ei venäläisiä sotilaita, ei venäläisiä matkustajia.
Jos se nyt otetaan mukaan niin miksi: siksikö että ohjus ja ampujat olivat venäläisiä?
päivä kerrallaan

karpalo

Tumpelon  käsissä ase kuin ase voi olla vaarallinen ?

Itsekin olen leikannut joskus käteeni haavan vahingossa.


Suti

Jo, niin minäkin. Tahallani en koskaan.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 29.09.16 - klo:06:21
"Olen tässä ihmetellyt tätä...

Miksi venäläiset olisivat tehneet näin:
Kuljettaneet  ohjukset kapinallisten puolelle, ampuneet ohjuksen reittikoneeseen ja sitten kiireesti vieneet ohjuspatteriston takaisin venäläisten maaperälle?
Onko siinä mitään järkeä? Onko siinä mitään pointtia?

Olen tässä ihmetellyt miksei kansainvälinen tutkintakomissio pyytänyt venäläisiltä tietoja BUK-ohjuksesta. Ja pyytänyt koeräjäytystä. Venäjähän parhaiten asian tuntisi.

Ai niin ... koko länsimaailma on salaliitossa Venäjää vastaan ja Venäjähän ei tunnusta edes sitä että lentokone ammuttiin alas ohjuksella, BUK:lla.
Mistähän se johtuu että Venäjään ei luoteta, miksi sillä ei ole kavereita (en tarkoita Keijo Kullervoa). No onhan sillä Nauru-saaret joka tunnusti Etelä-Ossetian itsenäisyyden.
päivä kerrallaan

karpalo

Keijo, sinun kannattaisi nyt vain mietiskellä sitä, että miksi Itä-Ukrainan kapinalliset venäjämieliset eivät kyenneet havaitsemaan, että lentävä esine oli vain tavallinen matkustaja-lentokone.?

Mieti nyt vain sitä, äläkä kehitä uusia teorioita jotka suojelisivat, taikka tukisivat rakkauttasi Venäjän rikkaiden ns. Putinilaisten Dynastiaa kohtaan.

Muisto Keijo Kullervo

#88
Käytiin vaimoni ja minä ottamassa mökiltä vesipumppu pois talviteloilleen autotalliin.

Pumppu on rannassa kuivillaan katoksen alla ja saavissa veden alla on imuletkun pää.

Ensi yöksi lupaili pakkasta jopa etelä Suomeen ja oli kiirus, ettei mene pumpun pesä jäähän ja halkeile.

Hyvää syksyn jatkoa lukijoilleni ja kuulakkaita öitä pitkin syksyä... Saattapa olla että revontuliakin näkyilee jossain päin ihan näillä ajoilla.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda


Aika kuluu yhä nopeammin, taas on syksy ja samat rutiinit ulkona.. viime viikolla otettiin viimeiset omanat puusta. Se onkin sellaista sorttia, että ne kypsyy myöhään.Vielä viime kuussa ne olivat kovia eikä makeitakaan vielä, mutta nyt herkullisia.

Tuo puu muuten on jo jotain 25 vuotias vanhus, omenapuuksi. Sahattiin siitä toissa syksynä isoja oksia pois ja sen jälkeen omenoitakin voi syödä ja ovat isompiakin. Siihen asti ne oli melkein kaikki matoisia ennenkuin ehtivät kypsyä.. nuorennuskuuri toimi!