Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 15 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Tiedättekö sitä missä on minun maanpäällinen ns. Taivaani?

Maanpäällinen taivaani on fyysinen kotini (olen pitänyt tätä itselleni pyhitettyä ketjuvitjaa  kotinani. Tänne on ollut kiva kirjoitella, mutta kaikkiin saamiini vastauksiin ja arvosteluihin en ole ollut tyytyväinen... Kaikkea ei voi saada, täältä. Ei minultakaan. Tiedän sen. Voin kyllä välttää tänne kirjoittamasta, jos vain siltä tuntuu).

Minun kotini on Taivaani. En tarvitse salamointia ja jyrinää en myrskyn poikakasia joita joku määrätty tyyppi yrittää tänne tuoda toisinaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 19.01.17 - klo:18:01

(olen pitänyt tätä itselleni pyhitettyä ketjuvitjaa  kotinani. Tänne on ollut kiva kirjoitella, mutta kaikkiin saamiini vastauksiin ja arvosteluihin en ole ollut tyytyväinen...

Muisto Keijo Kullervo

ja sehän ei tietenkään johdu kirjoituksistasi, nehän ovat kaikkia kiinnostavia, järjellisiä ja tosiasiat tarkistettuja. Keijo Muisto Kullervoon tyytymättömien tulee tarkistaa ajattelunsa, Keijo Muisto Kullervo on oikeassa ja hurskas. Niinkuin Sananlaskuissa sanotaan:  Kuulkaa! Viisaus kutsuu, ymmärrys korottaa äänensä..

Keijo Muisto Kullervolla taitaa niitä koteja olla useita, niin useasta paikasta foorumimaailmassa löytyy Keijo Muisto Kullervon pyhiä kirjoituksia. Varmaan kaikkiin muihin kuin täällä kirjoitettuihin Keijo Muisto Kullervo saa tyydyttävän vastauksen. Miksei lue niitä ja lopeta ruikutusta.

päivä kerrallaan

Amanda


Tässä ketjussahan on yleensä puhe uskosta.
Uutisia lukiessa tuli mieleen vanha kansanviisaus, että tilaisuus tekee varkaan eikä siinä auta vankka uskokaan .. tai on väärin ymmärrettyä lähimmäisen rakkautta. On köyhyyttä, kuin tänään toisessa ketjussa kirjoitin Prismalla pyörätuolissa istuvasta miehestä, joka on  helmikuussa vielä kotitossuissa kun ei ole varaa talvikenkiin  :-\

Tuo nainen kyllä kuuluu rukousharrastuksestaan huolimatta helvettiin, jos sellainen todellakin on olemassa  >:(

Syyttäjä vaatii saarnaajalta yli 600 000 euron rikoshyötyä – osa keräysrahoista uuteen autoon ja matkoihin

Amanda

#253
Saanko puhua rahasta.. enpä olisi uskonut Suomessakin löytyvän näin röyhkeää toimintaa hyvää tarkoittavien ihmisten kustannuksella.



Muokkaus.
Sivulinkki
Syyttäjä vaatii Jalovaaralle ehdollista vankeutta - vain 6% kerätyistä rahoista meni auttamiseen


Suti

Niinkuin olemme täälläkin huomanneet, kyllä tekopyhyys on hurskainta uskonnollisuutta.
päivä kerrallaan


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 19.01.17 - klo:18:01
Tiedättekö sitä missä on minun maanpäällinen ns. Taivaani?

Maanpäällinen taivaani on fyysinen kotini (olen pitänyt tätä itselleni pyhitettyä ketjuvitjaa  kotinani. Tänne on ollut kiva kirjoitella, mutta kaikkiin saamiini vastauksiin ja arvosteluihin en ole ollut tyytyväinen... Kaikkea ei voi saada, täältä. Ei minultakaan. Tiedän sen. Voin kyllä välttää tänne kirjoittamasta, jos vain siltä tuntuu).

Minun kotini on Taivaani. En tarvitse salamointia ja jyrinää en myrskyn poikakasia joita joku määrätty tyyppi yrittää tänne tuoda toisinaan.

Muisto Keijo Kullervo

Sinun kotisi on pääknuppisi, joka tarvitsisi jonkinlaista selvyyttä arkisiin asioihin.

Uskot jotenkin itse, että olet joku Jumalan Lähettiläs ?

Tuollaisista ihmisistä puhutaan sanomalla heitä umpihulluiksi, taikka syyntakeettomiksi.

Syyntakeeton ihminen saa aina lievemmän arvostelun ja kohtelun  esim. oikeudessa. On oikein, että heitä kohdellaan silkkihansikkain, koska:

- He eivät tiedä "aivan aikuisen oikeesti", että mitä puhuvat taikka tekevät. Osa heistä saattaa olla jopa kiihkoutuneita

Niitä sopii tavallisen suomalaisen ihmisen varoa elämässään.

Siis, jos hän aikoo olla ja pysyä normaalien kirjoissa.
...........

Utelen elämänhaluisena ja toiveikkaan odottavana ihmisen lapsena.

Karpalo täällä, innokkaan lennokkaana. Täällä minä, utelen omista lähtökohdistani.

Muisto Keijo Kullervo

"Useimmat ihmettelevät sitä, että mikä on elämisen tarkoitus.

Voin vakuutta, että:

Elämän tarkoitus ei ole ainakaan ns. eutanasia... Muitakin tarkoituksia elämälle on yllin kyllin."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Ilman elämää ei ole eutanasiaa.
Elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin elää kuolemaan asti. Keijo Muisto Kullervo esiintyy Kaakon viisaana, mutta ei pysty sanomaan mikä on elämän tarkoitus. Kunhan höpisee.
Se muuten on 42.

Voin vakuuttaa, että Keijo Muisto Kullervon postaukset ovat typerintä saastaa mitä olen tavannut, ja olen tavannut aika paljon erilaisia kirjoitelmia.
päivä kerrallaan

karpalo

#258
Lainaus käyttäjältä: Suti - 27.02.17 - klo:17:18
Ilman elämää ei ole eutanasiaa.
Elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin elää kuolemaan asti. Keijo Muisto Kullervo esiintyy Kaakon viisaana, mutta ei pysty sanomaan mikä on elämän tarkoitus. Kunhan höpisee.
Se muuten on 42.

Voin vakuuttaa, että Keijo Muisto Kullervon postaukset ovat typerintä saastaa mitä olen tavannut, ja olen tavannut aika paljon erilaisia kirjoitelmia.

En tiedä, että onko Keijo Muisto Kullervon postaukset typerintä saastaa, mutta minusta ne ovat aivan lapsellisia ja tavallaan sellaisia, että hän kuvittelee itse olevansa enkeli vailla vertaa.

Jos hänellä kuitenkin olisi neljäskin etunimi, niin silloin uskoisin ehkä hieman enemmän, se olisi niin valtaisaa. Se olisi nääs paljon vakuuttavampaa, koska kolmen etunimen omaavia on vaikka pilvin pimein.

- Itselläni on vain kaksi etunimeä , joten en niillä pääse juhlimaan läheskään samalla tapaa, kuin esim. Kullervo Muisto Keijo, koska hänellä on peräti neljä etunimeä laittaa täällä jokaisen postauksensa jälkeisiin maininkeihin.

Outomaan jäsenistä tuskin monellakaan on noin monta etunimeä ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.02.17 - klo:19:38
En tiedä, että onko Keijo Muisto Kullervon postaukset typerintä saastaa

Typerintä saastaa mitä olen tavannut. Voihan olla että sinä olet taannut vieläkin typerämpiä viestejä.
päivä kerrallaan