Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 27.02.17 - klo:19:46
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.02.17 - klo:19:38
En tiedä, että onko Keijo Muisto Kullervon postaukset typerintä saastaa

Typerintä saastaa mitä olen tavannut. Voihan olla että sinä olet taannut vieläkin typerämpiä viestejä.

Täytyy tunnustaa, että harvoin tulee vastaan noin voimakasta omahyväisyyttä.

-  Hän ikään kuin makeilee itseään

Muisto Keijo Kullervo

2013 kirjoitettuna:


"Yksittäinen ihminen kokee Jumalan - jos on kokeakseen...

Se, että ihmisiä On miljoonia jotka kaikki kokevat Jumalan omalla tavallaan, on rikkautta... Ovathan he ei paikassa ja tilassa toisiinsa nähden...
On myös totta, että löytyy yhteneviä asioita jotka kaikki Jumalan kokeneet tunnistavat ja niiden kokemusten tutkimiseen voisi tiedemaailma enemmän perehtyä?
Niin on todella tehtykin sen osoittavat laajat tutkimukset eri tieteen aloilta... Olen itse etymologisen tutkimisen keskiössä ollut muutama aika ja siitäkin On vain ihan erillinen rönsy sattunut omalle kohdalleni...

Silti tiedän, että aivan kuin gallupeissakin on laita, suuret otannat kertovat aika tarkasti missä mennään Jumala-tutkimuksissa... Ja mikä on totta ja todenperäistä pitemmän päälle...

K.K.

PS. Tutkikoon eri tieteenalat Jumalaa ja aina löytyy jotain mielenkiintoista? Itse olen siirtynyt syrjään - vanhuuden lepoon - en aio jatkaa enää pitkään ja nykyään löydänkin vain pieniä 'sirpaleita' osakokonaisuuksia joista on vaikea, mutta ei mahdotonta, koota kokonaista Jumalakuvaa uudelleen...
Fraktaalikuviot lienevät osittain kertomassa jotain Jumalan ilmenemismuodoista matemaattisesti..."

2017
Olen monta kertaa aikonut jättää tutkimiseni jo pois, mutta aina on ilmaantunut jotain mielenkiintoista ja 'etsiminen' jatkuu koko ajan.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.02.17 - klo:08:55
Olen monta kertaa aikonut jättää tutkimiseni jo pois, mutta aina on ilmaantunut jotain mielenkiintoista ja 'etsiminen' jatkuu koko ajan.

Etsi nyt vaikka sukkiasi ja jätä nämä "kauaskantoiset höpinät" joillekin toisille.

Saipan tutkiminenkin olisi sinulle jotakin elävämpää elämää. Tekisit jonkinlaisen Saipa-historiikin ja laittaisit sen myyntiin kovalla voitolla.

Muisto Keijo Kullervo


https://www.youtube.com/watch?v=KVRyVJkU7z8

Yllä oleva laulu on jäänyt sisimpääni hyvin voimakkaasti sillä kasvattiäitini hautajaisissa olin pyytänyt papilta juuri tätä laulua.

Olin jo aikaisemminkin kyynelehtinyt ko. laulun sanoja kuunnellessani.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

päivä kerrallaan


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.01.17 - klo:17:28
Joo, etsin jo käännöksen suomeksi .. en tiennyt, mikä kirja Exodus on,

Se on perimätietoa käytännöstä silloin ja kuvastaa silloisten ihmisten kykyjä ja oikeudenmukaisuudentunnetta. Raamatun ensimmäiset kertomukset kirjoitettiin ylos vasta n. 900 eKr.. pitäisi tarkistaa. Kolme tuhatta vuotta on sittemmin vierähtänyt..

Sama ongelma on muidenkin uskontojen kanssa, islam on nykyään erikoisesti hampaissa, perimätietoa sovelletaan sanatarkasti.

Ikimuistoinen kokeilu alakoulussa oli, kun opettaja antoi lauseen ..vai oliko se kaksi ja käski meitä kuiskaamaan kaverille vieressä, siinä meni jonkun aikaa..  Viimeinen meistä sitten sanoi sen ääneen. Vaikka aihetta en muista niin sen verran kyllä, että aika järkyttävä lopputulos oli.


Muokkaus, tarkistin:
Vanhan testamentin ensimmäiset kertomukset kirjoitettiin ylos n. 3500 vuotta sitten.
http://www.biblica.com/bible/bible-faqs/when-was-the-bible-written/

Ihmettelen, miksi Jumala ei enää sanele tekstejään kuninkaille ja muille kirjanoppineille, kuten silloin, kun Raamattua ensi kertaa kirjoitettiin? Nyt olisi päivityksen paikka. Voisitko samalla valita vähän tarkemmin ne koodaajat, please! Nykyään olisi ihan professoritason sivistyksen omaavia puhtaaksikirjoittajiakin tarjolla.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.03.17 - klo:22:03

Ihmettelen, miksi Jumala ei enää sanele tekstejään kuninkaille ja muille kirjanoppineille, kuten silloin, kun Raamattua ensi kertaa kirjoitettiin?

Mihin perustat käsityksesi että Jumala on sanellut tekstejä?
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 16.03.17 - klo:08:31
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.03.17 - klo:22:03

Ihmettelen, miksi Jumala ei enää sanele tekstejään kuninkaille ja muille kirjanoppineille, kuten silloin, kun Raamattua ensi kertaa kirjoitettiin?

Mihin perustat käsityksesi että Jumala on sanellut tekstejä?

Raamatunhan sanotaan olevan Jumalan sanaa...

Suti


Tiedän että jotkut väittävät Raamatun olevan Jumalan sanaa, mutta kysyinkin mistä sinä olet saanut päähäsi että se on Jumalan sanaa.
Islam sanoo, että Allahilla on taivaassa Pyhä Kirja, jossa Koraani on kirjoitettuna alkuperäisesti, täydellisesti ja oikein. Kaikenlaista viestiä uskonnoista löytyy.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Kohta jälleen on koululaisilla 'Suvivirren' aika.
Itse koen ihania muistoja kouluajaltani kun kuulen tätä laulua...

Toivon mukaan Suvivirttä lauletaan kaikkialla kouluissa ympäri Suomen?


https://www.youtube.com/watch?v=VHj-s1nKUoQ

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"