Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Vuona 2013 kirjoitettuna. Asia on aktuelli vieläkin:

Toisaalta, 'aivopesukaan' ei loputtomiin hävitä yksilön mieltymyksiä... Ei edes kuolemattoman tuntemuksia...
Annanpa tässä jumalattomalle kokemuksellisen elementin...
"Jos pystyt 216 päivää peräjälkeen olemaan ajattelematta Jeesusta kuolemattomana olentona, saat minulta 216 euroa puhtaana käteen?

Siitä vaan yrittämään, mutta jumalattoman pitää olla rehellinen itselleen ja muille, muuten en voi antaa sitä 216 euroa ko. henkilölle..."

K.K.

Ps. Minä en ole ko. onnistunut tekemään vaan ajattelen Jeesusta päivät pitkät...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Jeesus ottaa pois synnintunnon, mutta ei pois muistia."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Uskoon tulon ehdoton edellytys tai sitten seuraus on järjen pois ottaminen.
päivä kerrallaan

LexA

Minä olen aika lailla pesunkestävä ateisti, ja voin sanoa etten ole koskaan ajatellut Jeesusta kuolemattomana. Päin vastoin, Jeesus oli (jos ylipäätään jotain) ihminen, joka tarinoiden mukaan kuoli ristillä rikollisen kuoleman. Tieteellistä näyttöä ei ole tarpeeksi tosin, että voitaisiin todistaa edes tämä. Kaikella todennäköisyydellä Jeesus on myyttinen hahmo joka on muodustettu yhdistelemällä muiden vanhempien myyttisten hahmojen elämäntarinoita Rooman historiaan, ja Rooman sotaretkien maisemiin. Toki, mielestäni kukin saa uskoa tavallaan, ja kunnioitan kyllä jokaisen oikeutta ja vapautta uskoa mihin haluaa, joten en myöskään yleensä innostu aiheesta uskovien kanssa väittelemään.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Suti

LeXAn viesti toi mieleen ennenkin ihmettelemäni: ateistiksi sopii ilmoittautua, uskovaksi ja hurskaaksi ei tarvitse ilmoittautua. Joka viestistä se paistaa ja julistusta riittää.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: LexA - 09.07.17 - klo:08:06
Minä olen aika lailla pesunkestävä ateisti, ja voin sanoa etten ole koskaan ajatellut Jeesusta kuolemattomana. Päin vastoin, Jeesus oli (jos ylipäätään jotain) ihminen, joka tarinoiden mukaan kuoli ristillä rikollisen kuoleman. Tieteellistä näyttöä ei ole tarpeeksi tosin, että voitaisiin todistaa edes tämä. Kaikella todennäköisyydellä Jeesus on myyttinen hahmo joka on muodustettu yhdistelemällä muiden vanhempien myyttisten hahmojen elämäntarinoita Rooman historiaan, ja Rooman sotaretkien maisemiin. Toki, mielestäni kukin saa uskoa tavallaan, ja kunnioitan kyllä jokaisen oikeutta ja vapautta uskoa mihin haluaa, joten en myöskään yleensä innostu aiheesta uskovien kanssa väittelemään.

"Minä olen aika lailla pesunkestävä ateisti, ja voin sanoa etten ole koskaan ajatellut Jeesusta kuolemattomana."

Ilmankos 'lahjoitin' Outomaan käyttöön muutamavuosi sitten 216 euroa kulujen peittämiseksi?

Siis... Mikäli ko. tilinumero oli oikeaan osunut kun ko. lahjoitin täällä olevan tilinumeron ko. ohjeitten mukaan.
Nyt sitten seuraakin jännä kysymys:

Voitko taata, että et ajattele Jeesusta 216 päivän aikana?

Jos siihen pystyt, olen valmis lahjoittamaan 216 euroa yleishyödyllisiin tarkoituksiin Outomaalle.
Mutta vain silloin jos pystyt olemaan ajattelematta Jeesusta ko. aikana.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Paljonko pitää maksaa jotta et tyrkyttäisi uskoasi etkä jankuttaisi Jeesuksesta.
päivä kerrallaan

LexA

En tahdo ottaa tällaiseen vetoon osaa, koska pyöritän useampaakin keskustelupalstaa ja seuraan lisäksi muitakin. Vedonhan häviäisin saman tien kun joku mainitsisi Jeesuksen, esim. täällä.

Mainitsin vain asiasta, enemmän tuodakseni esille sen että ilman ulkoisia ärsykkeitä en tulisi raamatullisia hahmoja kyllä itsekseni miettineeksi.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: LexA - 10.07.17 - klo:07:18
En tahdo ottaa tällaiseen vetoon osaa, koska pyöritän useampaakin keskustelupalstaa ja seuraan lisäksi muitakin. Vedonhan häviäisin saman tien kun joku mainitsisi Jeesuksen, esim. täällä.

Mainitsin vain asiasta, enemmän tuodakseni esille sen että ilman ulkoisia ärsykkeitä en tulisi raamatullisia hahmoja kyllä itsekseni miettineeksi.

Tarkoitan kyllä ns. sisäistä kokemista Jeesuksesta... Kaikki ajatuksethan ovat ennen julkaisemista 'sisäisiä'.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: LexA - 10.07.17 - klo:07:18
En tahdo ottaa tällaiseen vetoon osaa, koska pyöritän useampaakin keskustelupalstaa ja seuraan lisäksi muitakin. Vedonhan häviäisin saman tien kun joku mainitsisi Jeesuksen, esim. täällä.

Tähänhän Keijo Muisto Kullervon esitys perustuu: takuuvarmasti täällä Keijo toistelisi Jeesusta - niinkuin on tehnyt tähänkin asti.

Keijo ei malttanut olla kehaisemasta paljonko lahjoitti. Minusta sellainen kehuminen saa lahjoituksen haisemaan.
päivä kerrallaan