Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 06.09.14 - klo:15:03
Ilman Juhaa ei keskustelua kunnolla synny sen enempää näkkärillä kuin täälläkään.

Mitä se semmonen keskustelu on?

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.09.14 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 06.09.14 - klo:15:03
Ilman Juhaa ei keskustelua kunnolla synny sen enempää näkkärillä kuin täälläkään.

Mitä se semmonen keskustelu on?

Se on sellaista jutustelua, jossa puhutaan jostakin asiasta, eikä asioiden esittäjistä. Ei aina kovin yleistä tällä foorumilla.

Lainaus käyttäjältä: THLToopen metodihan on tämä: "Eteenpäin, eikun siis paikallaan pysyen, tosiasioista välittämättä. Tunteella."

Tunnetta tarvitaan, mutta ei tosiasioiden kustannuksella. Provosoida saa, kunhan pysytään asiassa.

Lainaus käyttäjältä: KremppamestariNäkkärin kesäloma oli pöhkö idea, minkä sanoin jo keväällä.

Näkökulman moderaation henkinen väsymys ja lomantarve ilmeisesti olivat syynä palstan taukoon. On vaikea heitä moittia.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 06.09.14 - klo:20:36

Näkökulman moderaation henkinen väsymys ja lomantarve ilmeisesti olivat syynä palstan taukoon. On vaikea heitä moittia.


Ymmärrän että floodaajat ja yksioikoiset tyypit tuottavat päänsärkyä.

Yksioikoisilla tyypeillä tarkoitan sellaisia hklöitä, jotka ovat aina mielestään ihan oikeassa kaikissa asioissa..

risto

.
Toope, sinä yrität kovasti määrätä mitä muitten pitäisi tehdä. Sano sitä miksi tahansa mutta ihan tyhmä juttu.
Me hengessä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.09.14 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: Toope - 06.09.14 - klo:20:36

Näkökulman moderaation henkinen väsymys ja lomantarve ilmeisesti olivat syynä palstan taukoon. On vaikea heitä moittia.


Ymmärrän että floodaajat ja yksioikoiset tyypit tuottavat päänsärkyä.

Yksioikoisilla tyypeillä tarkoitan sellaisia hklöitä, jotka ovat aina mielestään ihan oikeassa kaikissa asioissa..

Voi olla, että meitä asiakeskustelijoita on liian vähän. Turhan paljon on nillittäjiä, jotka keskittyvät vain henkilökohtaisuuksiin, tässähän moderaatiolla hommia on. Ei asiakeskustelijoiden suitsemisessa.

Lainaus käyttäjältä: RrapeToope, sinä yrität kovasti määrätä mitä muitten pitäisi tehdä. Sano sitä miksi tahansa mutta ihan tyhmä juttu.

En minä määräile ketään ajattelemaan mitenkään tavoin. Esitän vain oman näkemykseni. Jos ei kelpaa, so what? Sitten esitetään oma näkemys.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


risto

#535
.
No ei kelpaa. On niin näkemyksellisiä että ihan pimeetä.
Minulla on taito ja mielenkiinto hakea paremmistakin lähteistä tietoa kuin lukea sinun tohotuksia.
Sun jutut on kammottavaa luettavaa. Arvotonta.

Määrätä ajattelemaan.... Tähän ikään on päästy ilman sun esilukemistakin.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 07.09.14 - klo:21:11
.
No ei kelpaa. On niin näkemyksellisiä että ihan pimeetä.
Minulla on taito ja mielenkiinto hakea paremmistakin lähteistä tietoa kuin lukea sinun tohotuksia.
Sun jutut on kammottavaa luettavaa. Arvotonta.

Määrätä ajattelemaan.... Tähän ikään on päästy ilman sun esilukemistakin.

Ajattele itse, herran jumala sentään, äläkä kyttää sitä, mitä muut kirjoittavat. Iso mies...?

En minä kysele keneltäkään oikeutusta sanoa omaa mielipidettäni, miksi täällä siis muut itkevät sitä, jos Toope sanoo taas jotain pahasti? Vasta-argumenttia vaan perään, sillä tavallahan sitä on totuttu keskustelemaan? No, enivei, en kysele kanssapalstalaisten mielipidettä omista kommenteistani. He voivat pitää tai olla pitämättä, keskustelua asioista vain olen halunnut. Enemmän keskustelua ja vähemmän henkilökohtaisuuksiin menevää nillittämistä, niin Outomaastakin tulee hyvä keskustelufoorumi.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

#537
.
Voi pyhä Apostoli. Minä just argumentoin sun mielipiteitä. Niele nyt vaan kunnolla.

Eikä noissa sun uutisissa ole mitään keskusteltavaa. Noitahan on jankutettu vuositolkulla uutisissa. Pitääkö ne keksiä uudelleen joka päivä. 

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.09.14 - klo:19:19
.
Voi pyhä Apostoli. Minä just argumentoin sun mielipiteitä. Niele nyt vaan kunnolla.

Eikä noissa sun uutisissa ole mitään keskusteltavaa. Noitahan on jankutettu vuositolkulla uutisissa. Pitääkö ne keksiä uudelleen joka päivä. 

Esitä itse jotain, äläkä vain kyttää minua. Keskustelupalsta on olemassa siksi, että annettaisiin ilmoille jotain omia näkemyksiä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Nyt on tuolla alkanut SM-liigasarjan kisavisa: http://ehtookellot.com/viewtopic.php?f=10&t=98&p=787#p768 Joten halukkaat voivat osallistua visaan. Ja tietysti muutkin kuin lätkästä kiinnostuneet mukaan veikkaamaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä