Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Vilkastuihan tämä tästä vähän ainakin tänä iltana :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 27.08.15 - klo:22:36


Vilkastuihan tämä tästä vähän ainakin tänä iltana :)

Muutama poliittinen aihe on sellainen, joka vilkastuttaa hetkeksi, niitäkin, jotka eivät tiedä asioista yhtään mitään.

Suti

Muutama poliittinen aihe on sellainen, joka saa ne joilla ei asiaan ole kuin aate, julistamaan aatettaan.
päivä kerrallaan

Amanda



Naapurifoorumikin näyttää olevan alamäessä. Aiheen "Keskustelupalstan tuhoaminen" lukeminen on aika ikävää .. Lainaus jäseneltä Lenny

Lainaa

Vs: Keskustelupalstan tuhoaminen
« Vastaus #45 : Ke 02.09.2015, 06:24:50 »

Luulen, että keskusteluaiheiden vähäisyys johtuu vain yksinkertaisesti foorumin pienestä koosta....

Sen lisäksi, että kirjoittajien pitäisi avata uusia aiheita, pitäisi myös sen verran edes yrittää, että kommentoisi näihin uusiin aiheisiin ajatuksella. Mutta jos yleinen ilmapiiri ja sanaton sopimus on sellainen, että menkööt foorumi, niin kai se sitten menee.


Boldaus minun..  :-\


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.09.15 - klo:22:05


Naapurifoorumikin näyttää olevan alamäessä. Aiheen "Keskustelupalstan tuhoaminen" lukeminen on aika ikävää .. Lainaus jäseneltä Lenny

Lainaa

Vs: Keskustelupalstan tuhoaminen
« Vastaus #45 : Ke 02.09.2015, 06:24:50 »

Luulen, että keskusteluaiheiden vähäisyys johtuu vain yksinkertaisesti foorumin pienestä koosta....

Sen lisäksi, että kirjoittajien pitäisi avata uusia aiheita, pitäisi myös sen verran edes yrittää, että kommentoisi näihin uusiin aiheisiin ajatuksella. Mutta jos yleinen ilmapiiri ja sanaton sopimus on sellainen, että menkööt foorumi, niin kai se sitten menee.


Boldaus minun..  :-\

Tänäänkin Outomaalla oli 16 lukijaa, mutta kirjoittajia on niukasti. Kyllä tämä lama tästä tokenee...


Amanda



Puolet tavallisesti botteja (aivottomia ;)),  tai ehkä naapurifoorumilta kurkitaan, että voisiko meille tulla.. Jatkumon useinmat jäsenet ovat ent. näkökulmalaisia.

Amanda

#556

Olipa outoa nähdä Outomaan vanha osoite nätin naisen kuvan kera.. ja miten niin .. ei ollut mikään haku edes päällä   ::)

Siis
http://outomaa.com/


Mahtaako olla tämän kirjallisuusblogin ylläpitäjä..

Vuosia sitten se oli tämän foorumin osoite ennenkuin LexA otti meidät hoiviinsa.. toistaiseksi.

Muokkaus eiliseen:
Asensin viikolla Firefoxin koneelle ja sehän tarjoaa mahdollisia mielenkiintoisia linkkejä jo ennenkuin itse kirjoitan mitään osoiteriville.
Ja outomaa.com oli yksi niistä..  ::)


LexA

Täälläkin joku miettinyt että jos foorumi katoaa yhtäkkiä yllättäen... Ei tämä mihinkään ole katoamassa, ei ainakaan ilman että siitä kertoisin.
Mistä tämä panikointi?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda

#558
Olipa kiva yllätys nähdä LexAakin täällä!
Ei me panikoita, ennemmin tylsistymme kun on niin hiljaista. Mutta tässä mennään kuin ennenkin.

Hyvä tietää, ettet aio vielä laittaa meitä pihalle, pitäisi lähteä norkoilemaan jollekin muulle foorumille ja aika orpoa se olisi.

Mukavaa syksyä sinne päin,
toivottavasti kesä oli antoisa, ainakin se yritti sitä viime viikoillaan!

Supermoon, jota emme nähneet itse mutta, Kalevan lukijat ainakin ovat ahkerasti kuvanneet: Suosikkini


Amandalla oli tittelinä moonstruck ennen  ;D


Muoks.
Kuva on liian iso, osoite tuossa
https://flockler.com/thumbs/10814/20150928-_mg_7240_s1500x0_q80_noupscale.jpg

Amanda

#559
Katselen viime aikona vähän edesmenneen Näkökulman jatkumoakin. Ei voi tajuta, millaiseksi se on mennyt. Haudankaivajat ahkerana ..

Lukekaahan, miten nimim. Marialle kävi:

http://jatkumo.net/index.php?topic=592.msg33508#msg33508



Jatkoa:
Mistähän syystä ylläpitäjäkin piti eilistä päivää raikkaana?
http://jatkumo.net/index.php?topic=707.0


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä